تمرکز معامله گران S&P 500 و Nasdaq بر روی FOMC در هفته آینده، دلار به عنوان یک پناهگاه امن واقعی

نقاط صحبت S&P 500، VIX، FOMC، دلار و USDJPY: چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 141.50; نزولی طلا زیر 1680 به دنبال بزرگترین افت در روندهای ریسک گسترده در بیش از دو سال، یک تغییر قابل توجه در حرکت نزولی تولیدی در جلسه چهارشنبه رخ داد. توجه به تصمیم نرخ FOMC – و مجموعه وسیعی

کد خبر : 255635
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
تمرکز معامله گران S&P 500 و Nasdaq بر روی FOMC در هفته آینده، دلار به عنوان یک پناهگاه امن واقعی


نقاط صحبت S&P 500، VIX، FOMC، دلار و USDJPY:

  • چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 141.50; نزولی طلا زیر 1680
  • به دنبال بزرگترین افت در روندهای ریسک گسترده در بیش از دو سال، یک تغییر قابل توجه در حرکت نزولی تولیدی در جلسه چهارشنبه رخ داد.
  • توجه به تصمیم نرخ FOMC – و مجموعه وسیعی از تصمیمات بانک مرکزی – در هفته آینده بر خلاف توانایی بازار برای ایجاد کشش در حرکت رو به جلو عمل خواهد کرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

واکنش بازار به انتشار CPI آمریکا در روز سه شنبه مشخص و شدید بود. ریسک گریزی که ما به آن منجر شدیم، بزرگترین ضرر یک روزه را برای معیارهایی مانند S&P 500 و Nasdaq 100 در بیش از دو سال به ثبت رساند. در این وارونگی ناگهانی به راحتی می توان پتانسیل سقوط آبشاری در احساسات را مشاهده کرد – به ویژه اگر پیش بینی های مربوط به سیاست پولی و نگرانی در مورد رکود را دنبال کرده باشید – اما این “کاپیتالاسیون” چیزی است که به ویژه به راحتی ایجاد نمی شود. با یک قرائت انعطاف‌پذیر از تورم – اگرچه به ویژه بازگشت به بالاترین سطح نیست – شاید تعجب‌آور نباشد که اشتهای ریسک نوپای کاهش یابد. از سوی دیگر، رهایی کامل از ریسک اشتها موضوعی کاملاً متفاوت است. ترس باید به عنوان یک کاتالیزور در کمین باقی بماند، اما مسیرهای بنیادی قابل اندازه‌گیری بیشتر احتمال دارد که شتاب گمانه‌زنی را مهار کنند تا تغذیه کنند. با تصمیم گیری نرخ FOMC – همراه با پیش بینی های به روز شده و کنفرانس مطبوعاتی پاول – برای ساعت 18:00 به وقت گرینویچ چهارشنبه، 21 سپتامبر بزرگ به نظر می رسد. ممکن است ایجاد یک روند جدی در آینده نزدیک دشوار باشد. این نباید به عنوان چشم‌اندازی برای بازارهای آرام در نظر گرفته شود، اما محرک‌های سیستمی به آسانی ارائه نمی‌شوند.

نمودار S&P 500 با حجم، SMA 200 روزه، ROC 1 روزه و شکاف روزانه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

مشکل ایجاد کشش معنادار در این بازارها – چه از طریق فاندامنتال، چه از طریق شرایط فنی و چه از طریق شرایط بازار – پیش‌بینی ریسک بالای رویداد در هفته آینده است. بالاترین صورتحساب تا کنون این هفته (و احتمالاً تا پایان آن) CPI ایالات متحده در روز سه شنبه بود. شاخص تورم تداوم رشد بالای قیمت ها را تکرار کرده است که از فدرال رزرو در یک رژیم سختگیرانه تهاجمی و مداوم حمایت می کند و در عین حال بر ترس از رکود احتمالی افزوده می شود – که فدرال رزرو اعلام کرده است که مایل به تحمل برای تحت فشار قرار دادن تورم است. کنترل. در 48 ساعت بعدی و نهایی، بنابراین این هفته معامله کنید، خطر رویداد سیستمی جالبی برای ثبت وجود دارد. با این حال هیچ چیزی در مدارک وجود ندارد که به سطح معکوس روندهای سیستمی بالقوه برسد. چه چیزی می تواند این تعادل ناخوشایند را کاهش دهد/

ریسک رویداد کلان بحرانی در تقویم اقتصادی جهانی

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

انتظارات نرخ فدرال رزرو و دلار

با توجه به مفروضات کلی جنگ‌طلبی که بر اساس دارایی‌های مبتنی بر ریسک ایالات متحده و دلار قیمت‌گذاری می‌شوند، مهم است که دیدگاه متعادل بازار از انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو را پیگیری کنیم. در این جلسه گذشته، احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره (به 3.25 درصد) نسبت به شور و شوق روز سه‌شنبه پس از CPI کاهش پیدا کرد، اما ما همچنان در یک شانس 1 به 4 برای افزایش با این بزرگی شدید قیمت‌گذاری می‌کنیم. ما هنوز یک ماه از این اعلامیه مهم فاصله داریم، اما بازارها برای خواندن شک و تردید در داده ها کاملاً خوب هستند. به طور کلی، معاملات آتی صندوق فدرال رزرو در جلسه بعدی به میزان قابل توجهی 75 واحد افزایش یافته است، اما دیدگاه‌ها از مقامات سیاست محافظه‌کارانه‌تر همچنان می‌تواند در حال حرکت رو به جلو آشکار شود.

احتمال افزایش 75 واحدی در مقابل 100 واحدی نرخ توسط فدرال رزرو در نشست 21 سپتامبر از طریق معاملات آتی صندوق فدرال رزرو

نمودار میله ای و جدول از CME FedWatch

وقتی صحبت از تفاوت نرخ بهره می شود، ضربدرهای مبتنی بر ین ژاپن از شدیدترین عملکردها در بازار هستند. USDJPY از آخرین باری که در سال 1990 نشان داده شده است، فاصله چندانی با بالاترین سطح خود ندارد، در حالی که سایر ارزهای متقاطع می بینند که اشتهای ارز ضد ژاپنی ناشی از ریسک گریزی است. من USDJPY را از نزدیک دنبال خواهم کرد و معتقدم که برای بیشتر افراد ارزشمند است. این جفت پس از ناکامی در ایجاد یک پایه جدید بالاتر در این هفته، به حمایت خط روند کوتاه مدت متمایل شده است. به طور کلی، روند ریسک، پیش‌بینی‌های رشد نسبی و نابرابری سیاست‌های پولی، نگرانی‌های اصلی در حال حرکت هستند. با این حال، در صورت ریسک گریزی واقعی، انتظار می رود سرمایه به سمت بازارهای نقدی ایالات متحده جریان یابد، اما معامله گران ژاپنی نیز در این سناریو مجبور به ارائه خدمات خواهند شد.

توصیه شده توسط John Kicklighter

نحوه معامله USD/JPY

نمودار USDJPY با SMA 20 روزه و ROC 1 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

خطوط اساسی برای ردیابی

برای متعادل کردن گیجی طبیعی بازار و پیش بینی ریسک رویداد برتر که در کمتر از یک هفته شروع می شود، جای تعجب نیست که وضعیت انتظار بازار بیداد کند. با این حال، من بیشتر مستعد یافتن کشش ملموس در هنگام طرح ریزی اهداف بازار هستم. کنار گذاشتن پیامدهای فصلی جهت بازار، حجم و نوسانات؛ انتظار موج سواری سنگین قابل درک است. در عوض، Docket ما را بیشتر از کمی میل کرده است – اما الگوهای نمودار قابل توجه هستند. احتمال افزایش 100 واحدی نرخ پایه (اگرچه تقریباً 30 درصد احتمال در جلسه بعدی می‌تواند باعث افزایش اعتماد شود. با این حال، اشتهای بازار برای خواندن و نقد به‌روزرسانی‌های سیاست نشان می‌دهد که بازه‌های زمانی متفاوت، دیدگاه‌ها و موارد دیگر وجود دارد. کار..

نمودار پراکندگی بازده 10 ساله تا 2 ساله ایالات متحده با SMA 100 روزه (روزانه)

نمودار ایجاد شده توسط جان کیکلایتر

وقتی نوبت به نقاط فشار مبتنی بر دلار می‌رسد، من مراقب نوسانات هستم. در اواخر، نوسان گرین بک در مقابل بررسی از دیدگاه ایالات متحده. به طور طبیعی، علاقه بازاریابی برای یک بنر بزرگ است، اما به نظر می رسد کلاه بی صدا است. علاوه بر این، نرخ ها فقط یک ملاحظات انفرادی نیستند. پتانسیل این بازارها می‌تواند تا حدی منحصربه‌فردتر باشد تا زمانی که دیگر مسافران در معرض خطر دنبال کردن چندک نباشند.

نفت خام با SMA 20 و 100 روزه، حجم و تعیین موقعیت آتی خالص

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.