تمرکز مسترکارت بر روی 5 حوزه کلیدی برای تبدیل کریپتو به “روشی روزمره برای پرداخت” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مسترکارت پنج حوزه رمزنگاری کلیدی را که در حال کار بر روی آنها است، ترسیم کرده است تا «ارزهای رمزنگاری شده را به روشی روزمره برای پرداخت تبدیل کند». یکی از مدیران مسترکارت اظهار داشت: «به زودی، توانایی داشتن و خرج کردن یک ارز دیجیتال می‌تواند مانند پرداخت بدون تماس با کارت بی‌نظیر باشد.»

کد خبر : 267199
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
تمرکز مسترکارت بر روی 5 حوزه کلیدی برای تبدیل کریپتو به “روشی روزمره برای پرداخت” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مسترکارت پنج حوزه رمزنگاری کلیدی را که در حال کار بر روی آنها است، ترسیم کرده است تا «ارزهای رمزنگاری شده را به روشی روزمره برای پرداخت تبدیل کند». یکی از مدیران مسترکارت اظهار داشت: «به زودی، توانایی داشتن و خرج کردن یک ارز دیجیتال می‌تواند مانند پرداخت بدون تماس با کارت بی‌نظیر باشد.»

Mastercard با تمرکز بر 5 حوزه اصلی که Crypto، Metaverse، و NFT را پوشش می دهد

مسترکارت روز چهارشنبه پنج حوزه متفاوتی را که روی آنها کار می‌کند به منظور «تبدیل ارزهای دیجیتال به روشی روزمره برای پرداخت» برجسته کرد.

Raj Dhamodharan، معاون اجرایی دارایی دیجیتال و محصولات بلاک چین و مشارکت های دیجیتال در Mastercard، توضیح داد: “دارایی های دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی [CBDCs] پتانسیل تغییر زیرساخت های سیستم مالی را دارند.» او اضافه کرد که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی‌های بلاک چین و تجربیات متاورس «می‌توانند نحوه خرید و ارتباط مصرف‌کنندگان را تغییر دهند».

مقام اجرایی اظهار داشت:

روزی به زودی، توانایی داشتن و خرج کردن یک ارز دیجیتال می تواند مانند پرداخت بدون تماس با کارت یکپارچه باشد.

Dhamodharan به تشریح پنج حوزه کلیدی که Mastercard برای تحقق این امر روی آنها کار می کند، ادامه داد. اولین حوزه کارت های رمزنگاری شده است. او توضیح داد که Mastercard در سال جاری ده ها برنامه کارت رمزنگاری جدید را در سطح جهانی اعلام کرده است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، غول پرداخت با جمینی روی کارت اعتباری کار کرد که به ارزهای دیجیتال پاداش پرداخت می کرد. در آرژانتین، این شرکت یک کارت پیش پرداخت را با بایننس راه اندازی کرد. در اروپا، مسترکارت اخیراً اولین کارت نقدی فیزیکی در جهان را معرفی کرد که می‌تواند برای گنجاندن آواتار NFT مشتری سفارشی شود.

حوزه دوم خدمات ارزهای دیجیتال است. Dhamodharan با اشاره به اینکه “Mastercard ارائه دهنده امنیت سایبری، شناسه دیجیتال، خدمات مشاوره و بانکداری باز به ده ها هزار موسسه مالی است”، گفت که این شرکت از همان ابزارها برای ارائه پشتیبانی بیشتر به بازیکنان و صادرکنندگان رمزارز استفاده می کند. مسترکارت کار مشاوره خود را گسترش داده و شامل یک روش اختصاصی رمزنگاری شده است و سال گذشته خرید Ciphertrace را تکمیل کرد. این شرکت به زودی یک محصول جدید مانیتورینگ کریپتو به نام Crypto Secure را راه اندازی خواهد کرد.

حوزه سوم پرداخت هاست. ما با تعداد انگشت شماری از شرکت‌های رده بالای متمرکز بر رمزنگاری – از جمله Paxos، Circle، Evolve و Uphold – همکاری کرده‌ایم تا راه‌هایی را برای افراد ایجاد کنیم تا بتوانند رمز ارز خود را به سرعت به فیات تبدیل کنند تا پرداخت‌ها را انجام دهند. این کار از مشارکت‌های فعلی و آتی کارت‌های رمزنگاری پشتیبانی می‌کند.

Dhamodharan با اشاره به اینکه حوزه چهارم بر روی رمزنگاری در شبکه های Mastercard تمرکز دارد، تاکید کرد:

یک راه مهم برای گسترش انتخاب برای مردم این است که دارایی‌های دیجیتالی مورد تایید مسترکارت را در شبکه‌های خود بیاوریم، طرحی که سال گذشته اعلام کردیم و همچنان به پیش می‌رود.

حوزه پنجم مربوط به متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. Dhamodharan توضیح داد که Mastercard در تلاش است تا مشارکت های خود را برای حمایت از NFT و متاورس افزایش دهد. برای مثال، کاربران کوین‌بیس اکنون می‌توانند با مسترکارت هزینه‌های NFT را پرداخت کنند.

در خاتمه، مدیر اجرایی مسترکارت خاطرنشان کرد که این غول پرداخت در حال حاضر «یک شبکه جهانی قابل اعتماد که امکان پرداخت را با یک ضربه یا کلیک فراهم می‌کند» را اداره می‌کند. او افزود: «این چیزی است که اقتصاد کریپتو برای حمایت از میلیون‌ها کاربر بعدی – یا میلیاردها بعدی» نیاز دارد.

ما مشتاقیم که این حوزه های اصلی را اولویت بندی کنیم تا مردم به اکوسیستم رمزنگاری دسترسی بیشتری داشته باشند و به نوآوری و رشد آن کمک کنیم.

نظر شما در مورد پنج حوزه کلیدی که مستر کارت برای «تبدیل ارزهای دیجیتال به روشی روزمره برای پرداخت» درگیر آن است، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.