تمرکز رئیس CFPB ایالات متحده بر افزایش رقابت و بررسی دقیق فناوری بزرگ در طول حضور آتشین سنا

[ad_1] او گفت که روهیت چوپرا، که در ماه اکتبر به عنوان مدیر CFPB سوگند یاد کرد، در حال برنامه ریزی ابتکاری است که راه هایی را برای کاهش موانع ورود و گسترش مجموعه شرکت هایی که بر اساس کیفیت، قیمت و خدمات برای مشتریان رقابت می کنند، شناسایی می کند. چوپرا به قانون‌گذاران گفت:

کد خبر : 198911
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۱
تمرکز رئیس CFPB ایالات متحده بر افزایش رقابت و بررسی دقیق فناوری بزرگ در طول حضور آتشین سنا

[ad_1]

او گفت که روهیت چوپرا، که در ماه اکتبر به عنوان مدیر CFPB سوگند یاد کرد، در حال برنامه ریزی ابتکاری است که راه هایی را برای کاهش موانع ورود و گسترش مجموعه شرکت هایی که بر اساس کیفیت، قیمت و خدمات برای مشتریان رقابت می کنند، شناسایی می کند.

چوپرا به قانون‌گذاران گفت: «ما به‌ویژه به راه‌هایی علاقه‌مندیم که مؤسسات مالی کوچک بتوانند از فناوری و سیستم‌ها برای تصاحب سهم بازار استفاده کنند و در عین حال مدل بانکداری روابط خود را حفظ کنند».

او همچنین متعهد به پیشنهاد قاعده‌ای در مورد بانکداری باز و داده‌های وام‌دهی کسب‌وکارهای کوچک است که «به‌موقع» صادر خواهد شد. بانکداری باز به برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت شخص ثالث امکان رقابت با بانک های بزرگ را از طریق دسترسی به حساب های مشتری برای پرداخت و سایر خدمات می دهد.

اعضای جمهوری‌خواه این هیئت، چوپرا را به دلیل فعالیت‌های اجرایی آژانسش در مورد مجرمان مکرر و همچنین درخواست‌های گسترده برای اطلاعات در مورد شرکت‌های فناوری مالی جدید سرزنش کردند و استدلال کردند که چنین اقداماتی می‌تواند نوآوری را خفه کند و شرکت‌ها را تحت فشار قرار دهد.

پس از یک دعوای عمومی در ماه دسامبر، سناتور پت تومی، جمهوریخواه ارشد هیئت، چوپرا را به دلیل «تسلط خصمانه» ناظر بانکداری، شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) – که چوپرا یکی از اعضای هیئت مدیره آن است – سرزنش کرد. اکثریت جدید دموکرات‌ها به دنبال مخالفت‌های رئیس جمهوری‌خواه خود، جلنا مک‌ویلیامز، به پیشبرد موارد دستور کار پرداختند.

این مانور که چوپرا روز سه‌شنبه از آن دفاع کرد، جرقه خصومت عمومی را در رگولاتوری برانگیخت و منجر به کناره‌گیری زودهنگام مک‌ویلیامز از ریاست شد.

“همه چیز بسیار غم انگیز بود، اما همه چیز بسیار ساده بود: هرگز یک رئیس یا یکی از اعضای هیئت مدیره FDIC ادعا نکرده است که بتواند اکثریت فوق العاده هیئت مدیره را بدون هیچ توجیه قانونی غیر از اینکه “من چنین می گویم” باطل کند. چوپرا گفت.

من از عدم رعایت حاکمیت قانون ناامید هستم و مهم است که این اتفاق دیگر تکرار نشود و هیئت مدیره باید از آن اطمینان حاصل کند.»

چوپرا – یکی از مدافعان قدیمی مصرف‌کننده که توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات برای سرکوب وام‌های غارتگرانه و نابرابری‌ها در سیستم مالی مصرف‌کننده مورد استفاده قرار گرفته است – همچنین به انتقاد قانون‌گذار جمهوری‌خواه پاسخ داد که بسط یک نظریه تأثیر متفاوت برای پوشش همه خدمات مالی «به طور مؤثر تصمیم‌های قانونی کنگره را معکوس کرد. “

CFPB از زمان ایجاد آن پس از بحران مالی 2009، یک تیر برق سیاسی بوده است. دموکرات ها معتقدند این آژانس برای حمایت از مصرف کنندگان و تقویت برنامه بایدن برای رسیدگی به مسائل نابرابری نژادی و نابرابری ثروت بسیار مهم است، در حالی که جمهوری خواهان می گویند آژانس بسیار قدرتمند و غیرقابل پاسخگویی است.

چوپرا همچنین با سؤالاتی از سوی دموکرات ها در مورد فشار رقابتی خود مواجه شد. تمرکز او بر کارمزدهای ناخواسته وام دهندگان، از جمله خدماتی مانند اضافه برداشت و تاخیر در پرداخت کارت اعتباری. و تلاش های او برای از بین بردن سوء استفاده ها در مورد خدمات وام و گزارش اعتبار.

ما باید بانکداری روابط را حفظ کنیم، حتی همانطور که نیاز به استفاده از فناوری برای ارائه خدمات بهتر به مردم داریم. چوپرا گفت: طیف وسیعی از مسائل از بیابان بانکی گرفته تا ارزیابی و موارد دیگر وجود دارد. ما باید بفهمیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم تا مطمئن شویم که شهرستان‌های روستایی به اعتبارات تجاری کوچک به اعتبارات کشاورزی و اعتبار مصرفی دسترسی دارند.»

(گزارش توسط کاتانگا جانسون در واشنگتن؛ ویرایش توسط میشل پرایس، آرورا الیس و جاناتان اوتیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.