تمرکز به داده های اشتغال ایالات متحده تغییر می کند

[ad_1] اشتراک گذاری: هفته ای نه چندان کوتاه در پیش است. علیرغم تعطیلات عید پاک، گزارش اشتغال ایالات متحده در روز جمعه، تا آخرین روز اقدام را تضمین می کند. دلار در هفته آخر مارس مجدداً جایگاه خود را از دست داد و در سه ماهه اول با کاهش به پایان رسید. روند

کد خبر : 341749
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
تمرکز به داده های اشتغال ایالات متحده تغییر می کند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

هفته ای نه چندان کوتاه در پیش است. علیرغم تعطیلات عید پاک، گزارش اشتغال ایالات متحده در روز جمعه، تا آخرین روز اقدام را تضمین می کند. دلار در هفته آخر مارس مجدداً جایگاه خود را از دست داد و در سه ماهه اول با کاهش به پایان رسید. روند کوتاه‌مدت به نفع خرس‌های دلار است، اما داده‌های کلیدی پیش‌رو می‌تواند قبل از از سرگیری روند نزولی باعث اصلاح شود.

در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید:

سهام ایالات متحده هفته، ماه و سه ماهه را با رشد مثبتی به پایان رساندند، چیزی که تنها سه هفته پیش زمانی که بانک سیلیکون ولی (SVB) توسط تنظیم کننده های مالی بسته شد، بعید به نظر می رسید.

بهبود روحیه بازار بر دلار آمریکا تأثیر گذاشت که با سرعت متوسطی جایگاه خود را در سراسر جهان از دست داد. با کاهش نوسانات در بازار خزانه داری، بازده اوراق قرضه دولتی افزایش یافت.

بازدهی بالاتر و ریسک پذیری، ین ژاپن را به شدت کاهش داد، که بدترین عملکرد را داشت، حتی در برابر دلار ضعیف آمریکا سقوط کرد. USD/JPY 250 پیپ افزایش یافت و به میانگین متحرک ساده 20 هفته ای 133.50 رسید که روند صعودی را محدود کرد.

رالی دلار/ین نزولی شاخص دلار آمریکا را محدود کرد. این DXY سومین کاهش هفتگی متوالی و کمترین بسته شدن از ژانویه را به ثبت رساند، در حدود 102.50.

پس از یک هفته متمرکز بر تورم، توجه به فعالیت و داده های اشتغال معطوف می شود. گزارش مارس ISM به نحوه عملکرد اقتصاد ایالات متحده کمک می کند، در حالی که گزارش های استخدام خصوصی ADP و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی نشان می دهد که آیا بازار کار همچنان فشرده است یا خیر. فعالیت بازار ممکن است به دلیل تعطیلات عید پاک، به ویژه پس از چهارشنبه، کاهش یابد.

پوند عملکرد بهتری داشت GBP/USD برای سومین هفته متوالی صعود کرد و بالای 1.2300 تثبیت شد. در میان بهترین معاملات هفته، GBP/JPY طولانی بود که 2.50 درصد افزایش یافت.

هفته پرنوسانی برای فرانک سوئیس بود. USD/CHF به یک حمایت بلندمدت کلیدی نزدیک شد و سپس مقداری زمین را بازیابی کرد و به 0.9150 صعود کرد. دوشنبه آینده، سوئیس آمار تورم را منتشر خواهد کرد.

AUD/USD افزایش هفتگی کوچکی را در حالی که به حرکت خود ادامه داد، ثبت کرد. اعداد تورم استرالیا احتمال توقف بانک مرکزی استرالیا (RBA) را در سه شنبه آینده افزایش داد.

NZD/USD در طول هفته افزایش یافت اما بار دیگر مقاومت در حدود 0.6300 پیدا کرد. بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) تصمیم سیاست پولی خود را روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد.

این دلار کانادایی پس از هفته ها عقب ماندن گرفتار شد. USD/CAD 200 پیپ از دست داد و در حدود 1.3540 ثابت شد. CAD/JPY 3.35 درصد افزایش یافت. پنجشنبه آینده، کانادا گزارش ماهانه مشاغل خود را منتشر خواهد کرد.

طلا در حالی که فلز زرد برای بازپس گیری سطح 2000 دلار تلاش می کند، یک کاهش هفتگی دیگر را ثبت کرد. در مقابل، نقره برای سومین هفته متوالی افزایش یافت و به 24.00 دلار رسید.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.