تمرکز بانک های مرکزی، آلمان و تورم ایالات متحده

[ad_1] اعتماد مصرف کننده و سفارشات اصلی کالاهای بادوام هفته را از سه شنبه آغاز می کنند. با افزایش تورم و فدرال رزرو جنگ‌طلب، کاهش اعتماد مصرف‌کننده به زیر 100، بر دارایی‌های پرریسک‌تر تأثیر می‌گذارد. در روز پنجشنبه، تمرکز بر ادعاهای بیکاری هفتگی و اعداد نهایی GDP Q1 تغییر خواهد کرد. ادعاهای بیکاری باید نفوذ

کد خبر : 366051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
تمرکز بانک های مرکزی، آلمان و تورم ایالات متحده

[ad_1]

اعتماد مصرف کننده و سفارشات اصلی کالاهای بادوام هفته را از سه شنبه آغاز می کنند. با افزایش تورم و فدرال رزرو جنگ‌طلب، کاهش اعتماد مصرف‌کننده به زیر 100، بر دارایی‌های پرریسک‌تر تأثیر می‌گذارد.

در روز پنجشنبه، تمرکز بر ادعاهای بیکاری هفتگی و اعداد نهایی GDP Q1 تغییر خواهد کرد. ادعاهای بیکاری باید نفوذ بیشتری داشته باشد و از هرگونه تجدید نظر در اعداد تولید ناخالص داخلی جلوگیری کند.

با این حال، شاخص قیمت اصلی PCE و اعداد مخارج/درآمد شخصی احتمالاً بیشترین تأثیر را خواهند داشت. ارقام بهتر از حد انتظار هزینه/درآمد شخصی و تورم ثابت از چشم انداز افزایش دو نرخی پاول، رئیس فدرال رزرو حمایت می کند.

سایر آمارها شامل اعداد بخش مسکن و ارقام نهایی احساسات مصرف کننده میشیگان است که باید تأثیر محدودی بر دلار داشته باشد.

صحبت های فدرال رزرو باید مورد توجه قرار گیرد و پاول رئیس فدرال رزرو روز چهارشنبه سخنرانی کرد.

برای یورو:

برای یورو هفته نسبتاً آرامی است.

روز دوشنبه، شاخص آب و هوای تجاری Ifo آلمان، صفحه را جلوتر از اعداد اقلیم مصرف‌کننده GfK آلمان در روز سه‌شنبه حرکت می‌کند. رکود اقتصادی آلمان و نگرانی‌ها در مورد محیط اقتصاد کلان جهانی می‌تواند منجر به سقوط شاخص آب و هوای تجاری و اجزای فرعی شود.

با این حال، شرایط سخت بازار کار باید نزولی شاخص آب و هوای مصرف کننده را محدود کند.

در روزهای پنجشنبه و جمعه، اقتصاد آلمان همچنان در کانون توجه است. اعداد اولیه تورم در ماه ژوئن و ارقام خرده فروشی در ماه می در روز پنجشنبه قبل از ارقام بیکاری در روز جمعه مورد توجه قرار خواهند گرفت. ما انتظار داریم که تورم محرک اصلی باشد، با ارقام اولیه تورم منطقه یورو نیز در روز جمعه قابل توجه است.

فراتر از آمار، سرمایه گذاران باید نظرات بانک مرکزی اروپا را نیز در نظر بگیرند. لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا (دوشنبه/سه‌شنبه/چهارشنبه)، فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد (چهارشنبه)، و اعضای هیئت اجرایی لوئیس دی گیندوس (چهارشنبه)، فابیو پانتا (سه‌شنبه)، فرانک الدرسون (سه‌شنبه)، آندریا انریا (چهارشنبه)، ایزابل اشنابل (سه شنبه)، و الیزابت مک کال (دوشنبه) برای سخنرانی در تقویم هستند.

ECB همچنین بولتن ماهانه اقتصادی را در روز پنجشنبه منتشر خواهد کرد.

هفته پیش رو برای پوند:

هفته آرامی برای پوند در پیش است. پس از افزایش غیرمنتظره نرخ بهره بانک مرکزی انگلستان، اقتصاد بریتانیا در روز جمعه مورد توجه قرار خواهد گرفت. اعداد تولید ناخالص داخلی Q1 مورد توجه زیادی قرار خواهند گرفت.

با این حال، سرمایه گذاران همچنین باید نظرات بانک انگلستان را در طول هفته زیر نظر داشته باشند. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (چهارشنبه) و اقتصاددان ارشد هاو پیل (چهارشنبه) در تقویم برای سخنرانی حضور دارند. اعضای MPC Swati Dhingra (سه شنبه) و Silvana Tenreyro (سه شنبه/پنجشنبه) نیز سخنرانی خواهند کرد.

ما انتظار داریم که بازار نسبت به نظرات مربوط به تورم، چشم انداز اقتصادی بریتانیا و سیاست پولی حساسیت نشان دهد.

برای لونی:

در تقویم اقتصادی Loonie هفته آرامی در پیش است. با این حال، اعداد تورم برای ماه می و ارقام تولید ناخالص داخلی در ماه آوریل بر روی Loonie در روزهای پنجشنبه و جمعه تاثیر خواهد گذاشت.

به دنبال حرکت‌های غیرمنتظره سیاست پولی تعدادی از بانک‌های مرکزی، نظرسنجی چشم‌انداز کسب‌وکار BoC روز جمعه به حرکت در می‌آید.

فراتر از تقویم اقتصادی، احساسات بازار نسبت به چشم انداز اقتصاد جهانی نیز نیاز به بررسی دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.