تمدید پروژه های اختصاص داده شده به توانمندسازی زنان تازه وارد نژادی

[ad_1] دولت کانادا متعهد به مشارکت کامل و برابر همه زنان و دختران است که برای رشد و شکوفایی اقتصادی کانادا ضروری است. به همین دلیل مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) با ارائه پشتیبانی و خدمات مورد نیاز برای موفقیت ، کار را برای زنان تازه وارد نژادی تسهیل می کند. به عنوان

کد خبر : 91514
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تمدید پروژه های اختصاص داده شده به توانمندسازی زنان تازه وارد نژادی

[ad_1]

دولت کانادا متعهد به مشارکت کامل و برابر همه زنان و دختران است که برای رشد و شکوفایی اقتصادی کانادا ضروری است. به همین دلیل مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) با ارائه پشتیبانی و خدمات مورد نیاز برای موفقیت ، کار را برای زنان تازه وارد نژادی تسهیل می کند.

به عنوان بخشی از خلبان زنان تازه وارد نژادپرست ، IRCC از 21 پروژه اختصاص یافته برای بهبود دسترسی به اشتغال و پیشرفت شغلی برای زنان تازه وارد نژادی حمایت کرد. در حال حاضر ، دولت 2.1 میلیون دلار برای تمدید حمایت از 11 پروژه ارائه می کند تا به زنان تازه وارد در کانادا کمک کند.

دسترسی به صندوق سرمایه جامعه (تورنتو): پروژه Pathways to Prosperities به مشتریان کمک می کند تا مشاغل کوچک را در کانادا از طریق برنامه شتاب دهنده مشاغل زنان راه اندازی کنند. این پروژه از زنان تازه وارد نژادی که از طریق خدمات اشتغال ، مربیگری شخصی ، کارگاه های تجاری ، وام های مقرون به صرفه و خدمات پشتیبانی با موانع اقتصادی روبرو هستند ، حمایت می کند.

موسسه زنان مسلمان کانادا (وینیپگ): برنامه آموزش اشتغال زنان تازه وارد شامل چهار ماژول آموزشی 6 هفته ای در زمینه خیاطی ، آشپزی ، مراقبت و نظافت کودک است. این ماژول ها مهارت های مشتری را افزایش می دهد ، اشتغال زایی را افزایش می دهد و شامل برنامه نویسی انگلیسی برای اشتغال است. این برنامه شامل مشارکت کارفرمایان برای حمایت از ارتباط مشتریان با بازار کار است.

Conseil pour le développement de l’alphabétisme et des compétences des adultes du Nouveau-Brunswick (مونکتون): Conseil فعالیت هایی را ارائه می دهد که از زنان تازه وارد نژادی که مایل به ادغام در بازار کار نیوبرانزویک هستند پشتیبانی می کند. این دوره آموزشی و کارگاه های آموزشی را به طور جداگانه برای زنان تازه وارد نژادی فراهم می کند تا سواد ، دیجیتال و سایر مهارت های اساسی مربوط به سازگاری با بازار کار نیوبرانزویک استان را توسعه دهند.

MetroWorks (هالیفاکس): پروژه ریشه های عمیق یک پروژه جستجوی شغلی/آمادگی شغلی فشرده را برای زنان تازه وارد نژادی ارائه می دهد ، شرکت کنندگان را در آموزش آمادگی شغلی ، کارگاه های مرتبط با اشتغال و مشاوره شغلی مشارکت می دهد. این زنان در مشاغل کاری در مزرعه های شهری Common Roots و دیگر شرکت های اجتماعی شرکت می کنند تا مهارت ها و توانایی های خود را در زمینه کاری کانادایی توسعه دهند. کسانی که آماده اشتغال هستند این فرصت را دارند که به محل کار با کارفرمای مبتنی بر جامعه بروند.

انجمن مسیحی زنان جوان Kitchener-Waterloo (Kitchener): In Her Shoes یک پروژه آموزش کارآفرینی و اشتغال آنلاین است. این برنامه بر کمک به زنان تازه وارد نژادپرست در ایجاد مشاغل آنلاین و همچنین ارائه تجربه کاری به شرکت کنندگان متمرکز است.

خدمات اجتماعی محافل جدید (تورنتو): دروازه جدیدی برای اشتغال پروژه ای است که موانع زنان تازه وارد را از نژاد کاهش می دهد و به آنها کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای ادغام در بازار کار کانادا را توسعه دهند.

آشپزخانه تازه وارد (تورنتو): پروژه تمایل به کار با ارائه آموزش کارآفرینی به زنان تازه وارد در GTA ، زنان تازه وارد نژادی را با جنبه های اجتماعی و اقتصادی زندگی در جامعه کانادایی آشنا می کند.

بنیاد کانادایی سوریه (اتوبیکوک): این پروژه با ارزیابی مهارت ها ، آموزش زبان و صندوق راه اندازی ، فرصت های تجاری و شبکه سازی را برای زنان نژادپرست ایجاد می کند. با رشد مشتریان و مشاغل آنها ، آنها منبع اشتغال و درآمد برای زنان نژادپرست تر خواهند بود.

Umoja Operation Compassion Society (ساری): پروژه Newcomer Digital Connect خدمات مستقیمی را برای شناسایی و شکستن موانع متعدد اشتغال از طریق فعالیتهایی فراهم می کند که باعث افزایش و افزایش اشتغال زنان تازه وارد نژادی می شود. شرکت کنندگان در برنامه ای 12 هفته ای برای ایجاد اعتماد به نفس ، بهبود مهارت های نرم و توسعه یا تقویت مهارت های اولیه کامپیوتر قابل استفاده در دفتر ، برای ورود به بازار کار کانادا شرکت می کنند.

شورای اقتصادی زنان (برنابی): رئیس خودش! یک پروژه ملی است که خود اشتغالی را به عنوان یک گزینه مناسب برای زنان تازه وارد نژادی مورد بررسی قرار می دهد. هدف آن درک بهتر چگونگی بهبود خدمات تجاری ، تعاونی و توسعه مشارکت اجتماعی با همکاری با شرکای جامعه برای ایجاد تغییرات سیستمیک است تا زنان تازه وارد از نژاد بتوانند به دانش اولیه کسب و کار و مهارت های سواد دیجیتالی دسترسی پیدا کرده و به دست آورند.

انجمن مسیحی زنان جوان (ونکوور): پروژه Tech Connect for Newcomer Women به زنان تازه وارد نژادی که متخصصان بین المللی آموزش دیده و دارای سابقه فناوری اطلاعات هستند ، کمک می کند تا مشاغلی متناسب با مهارت ها ، تحصیلات و تجربه آنها ایجاد کنند. شرکت کنندگان درک عمیقی از بخش فناوری در کانادا و فرهنگ منحصر به فرد محل کار خود دارند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.