تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین دوره «رویازی»

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری چهارمین رویداد پیچ انیمیشن «رویازی» با حضور حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره، امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن و محمد ساسان مدیر مرکز تولیدات سینمایی سازمان سینمایی سوره امروز چهارم مرداد در سالن کنفرانس سازمان سینمایی سوره برگزار شد. حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره ابتدای نشست بیان

کد خبر : 234130
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۵۹
تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین دوره «رویازی»

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری چهارمین رویداد پیچ انیمیشن «رویازی» با حضور حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره، امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن و محمد ساسان مدیر مرکز تولیدات سینمایی سازمان سینمایی سوره امروز چهارم مرداد در سالن کنفرانس سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی سوره ابتدای نشست بیان کرد: مرکز انیمیشن حوزه‌ هنری بزرگترین مرکز متولی انیمیشن در کشور است که علاوه بر این که سابقه ۲۰ سال در تولید انیمیشن دارد، در سال‌های گذشته با رویکرد جدیدی که اتخاذ شده، تلاش کرده است نه فقط در زمینه تولید بلکه حوزه‌های مختلف این صنعت حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: این الگو که در دوره جدید که قدمتش به اندازه رویداد «رویازی» است، ناشی از یک تحلیل و شناخت نسبت به صنعت انیمیشن بوده و طی این سال‌ها رویداد «رویازی» به عنوان کاریزمای جدی و اثربخش بر ساختار صنعت انیمیشن کشور در سه دوره برگزار شده است.

رییس سازمان سینمایی سوره با بیان اینکه دوره چهارم «رویازی» مبتنی بر آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف سه دوره پیشین، برگزار می‌شود، اظهار کرد: فراخوان این رویداد ابتدای سال ۱۴۰۱ منتشر و ثبت‌نام متقاضیان انجام شده است.

محمد ساسان مدیر مرکز تولیدات سینمایی سازمان سینمایی سوره نیز در سخنانی گفت: همه ما از انیمیشن‌های ایرانی خاطراتی در ذهن داریم. حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره به عنوان یکی از تولیدکنندگان مجموعه‌های پیشتاز مانند «شکرستان» سعی کرده است برای کودکان خاطره‌سازی کند.

وی ادامه داد: امروز به جرئت می‌توان گفت آثار انیمیشن ایران در جهان نیز حرفی برای گفتن دارد و امیدوارم در آینده اخبار بهتری را برای حضور انیمیشن‌های ایرانی در فضای بین‌المللی بشنویم. ما در مرکز تولیدات سینمایی نگاهی جدی به آثار انیمیشن داریم که می‌تواند اتفاقات بزرگتری را رقم بزند.‌

امیررضا مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره در سخنانی عنوان کرد: چهارمین دوره رویداد «رویازی» نزدیک به دو ماه پیش فراخوان داد و قرار است با همان اهداف از پیش تعیین شده برگزار کنیم‌. آسیب‌شناسی‌هایی از سه دوره گذشته انجام دادیم و تلاش می‌کنیم به اهداف و شعاری که به آن قائل هستیم، پایبند باشیم و بتوانیم در توزیع عادلانه ثروت در میان تیم‌های تولیدکننده انیمیشن و اتصال سرمایه‌گذاران به بدنه انیمیشن بسترساز باشیم.

وی ادامه داد: در دوره سوم این رویداد توانستیم روی ۲ پروژه سریال و سینمایی سرمایه‌گذاری کنیم؛ پروژه «رویاشهر» از استان اصفهان به عنوان یک تولید سینمایی از تیمی که پیش از انیمیشن «بنیامین» را تولید کرده بود و سریال سی صد دقیقه‌ای «موزه انقراض» با نام جدید «چهل پله زیرزمین» از استان قزوین که هر ۲ پروژه در مسیر تولید هستند.

۵۷۲۴۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.