تمبرهای بیت کوین به عنوان یک روند جدید ذخیره سازی تصویر در بلاکچین بیت کوین ظاهر می شوند، تا کنون بیش از 8000 تمبر ضرب شده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از اینکه فرآیند ثبت سفارشی با بیش از 800000 کتیبه تا به امروز، کشش قابل توجهی در بلاک چین بیت کوین به دست آورد، روند جدیدی از فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام بیت کوین استمپ پدیدار شد. تکنیک ذخیره سازی تصویر روشی جدید برای ذخیره تصاویر در بیت کوین است و

کد خبر : 343326
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
تمبرهای بیت کوین به عنوان یک روند جدید ذخیره سازی تصویر در بلاکچین بیت کوین ظاهر می شوند، تا کنون بیش از 8000 تمبر ضرب شده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از اینکه فرآیند ثبت سفارشی با بیش از 800000 کتیبه تا به امروز، کشش قابل توجهی در بلاک چین بیت کوین به دست آورد، روند جدیدی از فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام بیت کوین استمپ پدیدار شد. تکنیک ذخیره سازی تصویر روشی جدید برای ذخیره تصاویر در بیت کوین است و تاکنون بیش از 8000 تمبر ضرب شده است.

از Ordinals تا Stamps: روشی جدید برای ذخیره تصاویر در بیت کوین تحقق می یابد

علاقه مندان به بیت کوین با روش جدیدی برای ذخیره سازی تصاویر در شبکه بیت کوین آشنا شده اند که با فرآیند ثبت سفارشی که در ماه های اخیر به یک روند محبوب تبدیل شده است، متفاوت است.

تمبر بیت کوین به عنوان یک روند جدید ذخیره سازی تصویر در بلاک چین ظهور کرده است، بیش از 8000 تمبر تا کنون ضرب شده است.

طرح جدید بیت کوین Stamp توسط کاربر توییتر ایجاد شده است مایک در فضا، و خلاصه ای از پروژه در Github میزبانی می شود. اساساً، این فناوری راهی را برای تقسیم یک تصویر به خروجی‌های تراکنش خرج نشده (UTXO) با کدگذاری آن در متن Base64 و استفاده از پروتکل Counterparty برای پخش آن به بیت‌کوین فراهم می‌کند.

تمبر بیت کوین به عنوان یک روند جدید ذخیره سازی تصویر در بلاک چین ظهور کرده است، بیش از 8000 تمبر تا کنون ضرب شده است.

تمبرهای بیت کوین را نمی توان مانند داده های شاهد یا امضا هرس کرد و ایجاد یک تمبر از نوشته های معمولی گران تر است. به دلیل هزینه، خلاصه Github بیت کوین استمپ می‌گوید: «هرچه بایت‌های کمتر باشد، بهتر است» و استفاده از فایل‌های «PNG 24×24 پیکسل، با عمق 8 رنگ یا GIF» را توصیه می‌کند.

در 31 مارس 2023، اولین 600 تمبر بیت کوین مهر شد و تا زمان نگارش، بیش از 8000 تمبر وجود دارد. فهرستی از تمبرهای بیت کوین در stampchain.io میزبانی می شود، و این پروژه همچنین از xchain.io شرکت Counterparty پشتیبانی می کند. همچنین مجموعه‌هایی مانند Pixel Gods وجود دارد و تمبرهای بیت‌کوین را می‌توانید در پورتال دارایی‌های Counterparty kaleidoscopexcp.com پیدا کنید.

اولین تمبر بیت کوین، Stamp 0، چهار هفته پیش در 7 مارس 2023، ساعت 1:19 بامداد UTC ایجاد شد. البته مشابه Ordinals نیز وجود داشته است انتقاد تمبر بیت کوین هنگامی که مایک در فضا تصویری از نمودار جریان را به اشتراک گذاشت که تراکنش های بیت کوین استمپ را نشان می دهد، یک نفر پاسخ داد“این به جای قرار دادن داده ها در شاهد، عمداً مجموعه UTXO را باد می کند… چرا این کار را انجام می دهید…؟”

مایک پاسخ داد، گفت: “داده های شاهد قابل هرس هستند. هدف، ماندگاری است.» دیگران مشتاق این پروژه بودند و پرسید چگونه می توانند شرکت کنند علی‌رغم برخی مخالفت‌ها، در پایان روز، هر کسی می‌تواند در هر زمان و بدون اجازه، تمبر بیت‌کوین را ضرب کند.

برچسب ها در این داستان

Base64، بیت کوین، تمبر بیت کوین، بلاک چین، پروتکل طرف مقابل، انتقاد، ارز دیجیتال، غیرمتمرکز، ذخیره سازی غیرمتمرکز، دارایی های دیجیتال، فهرست، روندهای نوظهور، فرمت های فایل، github، رمزگذاری تصویر، ذخیره سازی تصویر، نوآوری، kaleidoscopexcp.com، مایک در Space nft، توکن‌های غیرقابل تعویض، فرآیند ثبت سفارشی، ماندگاری، بدون مجوز، Pixel Gods، داده‌های قابل هرس، Sats وجود ندارد، داده‌های امضا، stampchain.io، کارایی ذخیره‌سازی، فناوری، پردازش تراکنش، شفافیت، توییتر، خروجی‌های تراکنش مصرف‌نشده، utxos، شاهد داده، xchain.io

نظر شما در مورد ظهور بیت کوین استمپ به عنوان یک روند جدید ذخیره سازی تصویر در بلاک چین بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.