تمبرهای بیت کوین با ماندگاری بلاک چین، گردآورندگان و سازندگان را جذب می کنند

[ad_1] تمبرهای بیت کوین به دنبال ارائه پایداری و امنیت بیشتر در بلاک چین هستند و جمع‌آوران و سازندگان را جذب می‌کنند. تمبر بیت کوین جدیدترین نوآوری در دنیای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است که به جمع کنندگان و سازندگان وسیله ای امن و قابل اعتماد برای ذخیره دارایی های دیجیتال منحصر به فرد

کد خبر : 348293
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۴۴
تمبرهای بیت کوین با ماندگاری بلاک چین، گردآورندگان و سازندگان را جذب می کنند

[ad_1]

تمبرهای بیت کوین به دنبال ارائه پایداری و امنیت بیشتر در بلاک چین هستند و جمع‌آوران و سازندگان را جذب می‌کنند.

تمبر بیت کوین جدیدترین نوآوری در دنیای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است که به جمع کنندگان و سازندگان وسیله ای امن و قابل اعتماد برای ذخیره دارایی های دیجیتال منحصر به فرد مانند Ordinals در بیت کوین ارائه می دهد. به گفته سازنده، Mike In Space، تمبرها ماندگاری بیشتری نسبت به پروتکل‌های دیگر تضمین می‌کنند، زیرا مستقیماً در خروجی‌های تراکنش قابل مصرف بلاک چین ذخیره می‌شوند و هرس آنها را غیرممکن می‌کند.

تنها در 32 روز از راه اندازی اولین Stamp، 16500 تمبر در بلاک چین بیت کوین ایجاد شد که از رشد روزانه دارایی های ایجاد شده در مقایسه با Ordinals پیشی گرفت.

پلتفرم Rare Stamp که در 6 آوریل 2023 راه اندازی شد، تمام داده های Stamp مانند قیمت ها، آخرین فروش و سایر داده های مرتبط را نمایه می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی که با مجله بیت کوین به اشتراک گذاشته شده است، این پلتفرم شاهد علاقه فزاینده به بیت کوین NFT و گسترش سریع تمبرها بوده است و بیش از 20000 بازدید از کاربران علاقه مند به کشف، خرید و فروش تمبر داشته است.

فرشته هارو گفت: “ما هیجان زده هستیم که این نوآوری را که امکان ایجاد NFTهای ابدی در بلاک چین بیت کوین را فراهم می کند، به نمایش بگذاریم. پذیرش سریع Stamps نشان دهنده علاقه روزافزون به NFT ها و تقاضا برای راه حل های دائمی و مطمئن تر است.” مدیر عامل شرکت Universelle، شرکت مشاوره اسپانیایی که پلتفرم Rare Stamp را توسعه داده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، بیت کوین استمپ به دنبال ارائه ابزاری مطمئن و قابل اعتماد برای ذخیره دارایی های دیجیتال منحصر به فرد در بلاک چین است. با افزایش علاقه به دارایی های دیجیتال مبتنی بر بیت کوین و تقاضا برای راه حل های دائمی و مطمئن تر، پلتفرم Rare Stamp با هدف ارائه اطلاعات دقیق در مورد قیمت های فروش، مجموعه های جدید و سایر ویژگی های منحصر به فرد است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.