تمام شخصیت‌هایی که به Justice League زک اسنایدر اضافه می‌شوند

[ad_1] هر خبر جدیدی که از جاستیس لیگ زک اسنایدر منتشر می‌شود، به هیجان طرفداران دی‌سی اضافه می‌کند. علاوه بر حضور شخصیت‌های لیگ عدالت مثل بتمن، واندروومن، سوپرمن، آکوامن، سایبورگ و فلش، شخصیت‌هایی که از کات سینمایی Justice League در سال ۲۰۱۷ حذف شده بودند در کات رسمی زک اسنایدر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کد خبر : 14550
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
تمام شخصیت‌هایی که به Justice League زک اسنایدر اضافه می‌شوند

[ad_1]

ایرانسل
کوین نیک

هر خبر جدیدی که از جاستیس لیگ زک اسنایدر منتشر می‌شود، به هیجان طرفداران دی‌سی اضافه می‌کند. علاوه بر حضور شخصیت‌های لیگ عدالت مثل بتمن، واندروومن، سوپرمن، آکوامن، سایبورگ و فلش، شخصیت‌هایی که از کات سینمایی Justice League در سال ۲۰۱۷ حذف شده بودند در کات رسمی زک اسنایدر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

البته منظور فقط شخصیت‌هایی نیستند که بخشی از حضورشان حذف شده یا تغییر پیدا کرده بود؛ چرا که شخصیت‌هایی مثل آرس (Ares)، خدای جنگ، در سکانس مبارزه باستانی فیلم و همین طور سکانس پس از تیتراژ با حضور لکس لوتر و دثتروک (Deathstroke) نیز در نسخه سینمایی دچار اصلاحاتی شده بودند.

قرار است بسیاری از شخصیت‌های محبوب دنیای دی‌سی، اکثراً از طریق ریشوت‌ها، به کات چهار ساعته زک اسنایدر اضافه شوند. این چهار ساعت نیز در چهار فصل از طریق سرویس HBO Max در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

در ادامه قرار است به شخصیت‌های لیگ عدالت که در اسنایدر کات به فیلم اضافه می‌شوند اشاره خواهد شد. مطمئناً دیدن آن‌ها در هنگام تماشای فیلم لذت بیش‌تری دارد، پس اگر دوست ندارید سوپرایزهای زک اسنایدر برایتان لو برود، بیخیال مطالعه این مقاله شوید ولی اگر نمی‌توانید جلوی خودتان را بگیرید و می‌خواهید ببینید اسنایدر چه برنامه‌هایی برای کات خود دارد، همراه ویجیاتو باشید.


جوکر (ایفای نقش توسط جرد لتو)

در سال ۲۰۱۶، بزرگ‌ترین دشمن شوالیه تاریکی با ایفای نقش جرد لتو در فیلم Suicide Squad به نمایش درآمد که به عقیده بسیاری (و خود جرد لتو) زمان کافی برای او اختصاص داده نشده بود که بتوان درباره‌اش قضاوت کرد. ظاهراً قرار است این بازیگر برنده جایزه اسکار (که به مارول نیز پیوسته و قرار است نقش موربیوس (Morbius) را بازی کند) نقش خود را در اسنایدر کات نیز دوباره ایفا کند. شاید بالاخره بتوانیم تقابلی کامل و درست و حسابی از بتمن بن افلک با جوکر جرد لتو را در این فیلم تماشا کنیم.


دارک‌ساید (ایفای نقش توسط ری پورتر)

در حالی که جوکر جرد لتو قرار است فرصتی دوباره برای اثبات خود به دست آورد، دارک‌ساید (Darkseid) اولین فرصت خود را خواهد داشت. یک خدای نوین (New God) و فرمانروای مستبد سیاره آپوکالیپس (Apokolips) که در سال ۱۹۷۰ توسط جک کربی در دنیای کمیک‌ها خلق شد. دارک‌ساید قصد دارد با از بین بردن هر چه امید و آزادی است، تمام دنیا را مال خود کند. ری پورتر نقش این ویلن دنیای دی‌سی را به صورت موشن کپچر در اسنایدر کات بازی خواهد کرد. به طور کلی، این اولین حضور لایو اکشن دارک‌ساید خواهد بود.


دیساد (ایفای نقش توسط پیتر گینس)

حتی مغرورترین و تشنه قدرت‌ترین فرمانروای قابل تصور هم نیاز به یک دست راست دارد و دیساد (Desaad) همین نقش را برای دارک‌ساید بازی می‌کند. دارک‌ساید از همان دوران کودکی دیساد را فریب داد تا تبدیل به متخصص شکنجه‌ای که امروزه می‌شناسیمش شود. پیتر گینس که یکی از بازیگران کهنه‌کار انگلیسی است نقش این ویلن را به صورت موشن کپچر ایفا خواهد کرد. به نظر قرار است دیساد در اسنایدر کات ظاهر هیولاوارانه‌تری نسبت به کمیک‌ها داشته باشد.

ایرانی کارت
Dicardo

نیودیس ولکو (ایفای نقش توسط ویلم دفو)

استاد آرتور کری (Arthur Carry) با نام نیودیس ولکو (Nuidis Vulko) که در سال ۲۰۱۸ با فیلم Aquaman و بازی ویلم دفو به تصویر کشیده شد. این بازیگر که نامزد جایزه اسکار نیز شده است، چندان با فیلم‌ها و شخصیت‌های کمیک بوکی ناآشنا نیست؛ چرا که قبلاً نقش گرین گابلین (Green Goblin) را در فیلم‌های اسپایدرمن سم ریمی ایفا کرده بود. سکانس‌هایی از او در کات سینمایی Justice League حذف شده که در اسنایدر کات دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند. تا به حال جزئیات بیش‌تری از نحوه حضور ولکو و نقش او در این فیلم مشخص نشده است.


اتم (ایفای نقش توسط رایان ژنگ)

تصاویری از رایان ژنگِ چینی در نقش رایان چوی (Ryan Choi)، وارث هویت اتم (Atom) بعد از ری پالمر (Ray Palmer) دیده شده بود که در نهایت در نسخه سینمایی استفاده نشد و این نقش فقط به عنوان یک ایستراگ در Justice League مورد استفاده قرار گرفت. خوشبختانه، سکانس‌های مربوط به ژنگ در اسنایدر کات حضور خواهند داشت. با این حساب، این اولین حضور لایو اکشن رایان چوی بر روی پرده‌های سینما خواهد بود. چندی پیش نیز اسریک چاو این نقش را در کراس‌اوور Crisis on Infinite Earths از اروورس (Arrowverse) ایفا کرده بود.


الینور استون (ایفای نقش توسط کارن برایسون)

شاید یکی از عجیب‌ترین حذفیات نسخه سینمایی، نبود شخصیت الینور استون (Elinore Stone) به عنوان مادر ویتکور بود. او نقشی کوتاه ولی حیاتی در آرک داستانی پسرش بازی می‌کرد. الینور در همان تصادفی از دنیا رفت که در آن ویکتور استون دچار آسیب‌دیدگی شد و در نهایت پدرش، سیلاس (Silas)، او را تبدیل به سایبروگ کرد. با این حال، در تریلر اسنایدر کاتِ Justice League حضور الینور استون در میان تماشاگران مسابقه پسرش دیده شد و به مخاطبان این اطمینان را داد که او این بار نقش خود را در خط داستانی سایبروگ بازی خواهد کرد.


آیریس وست (ایفای نقش توسط کرسی کلمونس)

نسخه سینمایی Justice League در سال ۲۰۱۷، نمایش کاملی از داستان اولیه در نظر گرفته شده برای بری آلن را به تصویر نکشید. به همین علت هم هیچ اشاره‌ای به آیریس وست (Iris West)، معشوقه بری آلن که قرار بود نقش او را کرسی کلمونس در فیلم اختصاصی فلش بازی کند، نشد. کمی بعد هم مشخص شد او نقشی کوتاه در Justice League بازی کرده است که تا وقتی خود زک اسنایدر تصاویر مربوط به آن را منتشر نکرد، خبری از آن نبود. حالا قرار است طرفداران فیلم‌های دی‌سی لحظه ملاقات کوتاه فلش و آیریس را در سال ۲۰۲۱ تماشا کنند.


مارشن منهانتر (ایفای نقش توسط هری لنیکس)

طرفداران خیلی وقت است که می‌خواهند اولین حضور لایو اکشن ژان ژونز (J’onn J’onzz) را در یک اثر سینمایی تماشا کنند. این اشتیاق به قدری بود که بسیاری از مخاطبان یک تئوری مطرح کردند که در آن ژنرال کالوین سوان‌ویک (Calvin Swanwick)، که نقش او را هری لنیکس در فیلم‌های Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice ایفا کرده بود، در واقع ژان ژونز یا همان مارشن منهانتر (Martian Manhunter) است. ظاهراً برنامه اسنایدر برای این شخصیت نیز دقیقاً همین بود و قرار است به طور رسمی در اسنایدر کات مشخص شود این ژنرال در واقع یک موجود فضایی با ظاهری ساختگی است.


نظرتان در مورد حضور این شخصیت‌ها در اسنایدر کات چیست؟ فکر می‌کنید با حضور این شخصیت‌های جدید در اسنایدر کات Justice League، این فیلم بتواند موفق شود؟ دیدگاه‌هایتان را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


به مطالعه ادامه دهید:

  • چرا بن افلک بهترین بتمن تاریخ سینما است؟
  • معرفی تمام شخصیت‌های فیلم The Suicide Squad
  • چرا نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League ارزش تماشا کردن دارد
  • هنری کویل صحنه جدیدی برای Justice League اسنایدر کات ضبط نمی‌کند
  • اسنایدر کات فیلم Justice League چه تفاوت‌هایی با نسخه اکران شده دارد؟

Dicardo
GiftCard98
منبع: Cinema Blend
برچسب‌هاجاستیس لیگدی سی
کپی شد

https://vgto.ir/86n

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.