تمام ساخته‌های دی‌سی که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند

[ad_1] سال ۲۰۲۱ پر است از ساخته‌های دی‌سی در زمینه فیلم‌ها، سریال‌ها، کمیک‌ها و حتی شروع فرانچایز جدیدی در مدیوم بازی‌های ویدیویی. در ساخته‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۱ شاهد حضور شخصیت‌های محبوبی مثل بتمن، سوپرمن، هارلی کوئین و فلش هستیم. در این مطلب به سراغ آثاری می‌رویم که قرار است در ۱۲ ماه پیش رو

کد خبر : 14813
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
تمام ساخته‌های دی‌سی که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند

[ad_1]

ایرانسل
کوین نیک

سال ۲۰۲۱ پر است از ساخته‌های دی‌سی در زمینه فیلم‌ها، سریال‌ها، کمیک‌ها و حتی شروع فرانچایز جدیدی در مدیوم بازی‌های ویدیویی. در ساخته‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۱ شاهد حضور شخصیت‌های محبوبی مثل بتمن، سوپرمن، هارلی کوئین و فلش هستیم.

در این مطلب به سراغ آثاری می‌رویم که قرار است در ۱۲ ماه پیش رو از دی‌سی منتشر شوند. هر چند باید توجه داشت که تاریخ انتشارها در این دوره که هنوز پاندمی کرونا وجود دارد ممکن است دچار تغییر شوند؛ مثل موارد زیادی که در سال ۲۰۲۰ سراغ داریم.


فیلم‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۱

فیلم‌های زیادی از دی‌سی در سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهند شد ولی با این حال در این سال دو فیلم مهم در صف عرضه قرار دارند.

Justice League: The Snyder Cut

اولین اثر بزرگ دی‌سی که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد Justice League: The Snyder Cut است. این فیلم در ماه مارس (اسفند/فروردین) عرضه خواهد شد. طرفداران برای سال‌ها از کمپانی برادران وارنر می‌خواستند تا اجازه بدهند زک اسنایدر آن فیلم جاستیس لیگی که از ابتدا قصد ساختش داشت را به انجام برساند. حالا بالاخره قرار است این فیلم از طریق سرویس اچ بی او مکس منتشر شود.

این فیلم از تصاویر استفاده نشده در اکران سینمایی استفاده خواهد کرد و چند دقیقه اضافه که با فیلم‌برداری‌های جدید ضبط شده‌اند را از شخصیت‌هایی مثل بتمن (با بازی بن افلک)، سایبروگ (با بازی ری فیشر) و دثتروک (با بازی جو منگنیلو) را در خود جای خواهد داد. همچنین شنیده شده که قرار است جرد لتو به ایفای مجدد نقش جوکر در Justice League: The Snyder Cut بپردازد.

Justice League: The Snyder Cut در چهار قسمت یک ساعت از طریق سرویس اچ بی او مکس به صورت یک مینی سریال عرضه می‌شود. همچنین اسنایدر اعلام کرده روی نسخه کامل و چهار ساعته آن نیز در حال کار است تا به شکل یک فیلم کامل قابل دسترسی باشد.

The Suicide Squad

فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان به نوعی یک دنباله برای Suicide Squad سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. در این فیلم جدید شخصیت‌هایی مثل هارلی کوئین (با بازی مارگو رابی)، ریک فلگ (با بازی جوئل کینامن)، آماندا والر (با بازی وایولا دیویس) و کاپیتان بومرنگ (با بازی جای کورتنی) باز خواهند گشت آن هم در حالی که شخصیت‌های عجیب و غریبی از اعماق کمیک‌های دی‌سی به آن‌ها اضافه خواهد شد.

از شخصیت‌های جدید The Suicide Squad می‌توان به بلاداسپورت (با بازی ادریس البا)، پولکا دات من (با بازی دیوید دستمالچیان) و کینگ شارک (با بازی استیو اگی) اشاره کرد. نگاه ویژه‌ای نیز باید به شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا داشت چرا که از همین الآن برنامه‌ریزی برای انتشار یک اسپین‌آف با حضور این شخصیت از طریق سرویس اچ بی او مکس انجام شده است.

گان اعلام کرده بود که استودیو به او اجازه داده تا هر شخصیتی که می‌خواهد را بکشد و از همین رو می‌تواند بیش‌تر به دنیای کمیک‌ها وفادار باشد. پس زیاد به شخصیت‌های حاضر در این فیلم دل نبندید.

The Suicide Squad‌ با درجه سنی بزرگسال در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) عرضه می‌شود.

پس The Batman و دیگر پروژه‌های دیگر دی‌سی چه شدند؟

درست است که The Batman برای انتشار در تاریخ ۱ اکتبر سال ۲۰۲۱ (۹ مهر سال ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود اما به خاطر مشکلات ایجاد شده به دلیل کووید ۱۹، تاریخ انتشار این فیلم به ۴ مارس سال ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) تغییر پیدا کرد. یک اسپین‌آف سریالی که وقایع آن در دنیای فیلم The Batman جریان دارد و حول محور اداره پلیس گاتهام می‌چرخد نیز برای سرویس اچ بی او مکس در دستور ساخت قرار گرفته است.

فیلم Black Adam، با حضور دواین جانسون در نقش این ویلن/آنتی‌هیرو، قرار بود در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (اول دی ۱۴۰۰) منتشر شود اما با توجه به وضعیت پیش‌رفتِ فیلم انتظار می‌رود تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۲۲ منتقل شود.

دیگر فیلم‌های دی‌سی که شاید رنگ عرضه را در سال ۲۰۲۲ به خود ببیند شامل The Flash در تاریخ چهارم نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) و Aquaman 2 در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) هستند. Shazam! 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ چهارم نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) منتشر شود اما حالا تا دوم ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) تأخیر خورده است.

زمانی قرار بود فیلم Green Lantern Corps در سال ۲۰۲۰ عرضه شود اما در حال حاضر حتی نمی‌توان با اطمینان گفت که قرار است این پروژه به انجام برسد یا خیر. در حالی که عده‌ای از طرفداران منتظر اخبار این فیلم نشسته‌اند اما خبرهایی از سریال Green Lantern شنیده شده که برای سرویس اچ بی او مکس و در ۱۰ قسمت ۱ ساعته در دستور ساخت قرار گرفته. هنوز مشخص نیست که آیا قرار است وضعیت فیلم و سریال گرین لنترن مثل فیلم The Batman و اسپین‌آفش باشد یا خیر اما باید در ذهن داشت که هزاران گرین لنترن در دنیای دی‌سی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها به گشت‌زنی در بخشی از کهکشان می‌پردازند و جا برای چندین پروژه همزمان از این پلیس‌های فضایی همیشه باز است.

همچنین قرار است با حضور جاستیس لیگ دارک یک سریال برای اچ بی او مکس ساخته شود. این سری، شخصیت‌های ماورا طبیعی و جادویی دی‌سی مثل جان کنستانتین، ددمن (Deadman) و زاتانا (Zatanna) را در خود جای خواهد داد و به خواست کمپانی Bad Robot متعلق به جی‌جی آبرامز ساخته می‌شود.

انتظار می‌رود با یک مراسم دی‌سی فندام دیگر در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ (مرداد/شهریور ۱۴۰۰) اطلاعات و اخبار جدید از پروژه‌های بزرگ دی‌سی شنیده شود. با توجه به موفقیت اولین دی‌سی فندام، جای تعجب نخواهد داشت اگر در مراسم بعدی شاهد مصاحبه‌ها، پیش‌نمایش‌ها و تریلرهای بیش‌تر باشیم.


سریال‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۱

حجم عظیمی از سریال‌ها که بخشی از آن‌ها به اروورس (Arrowverse) و بخشی دیگر به مولتی‌ورس کلی دی‌سی متصل هستند در سال ۲۰۲۱ باز خواهند گشت. سریال Arrow که آغازگر دنیای سریال‌های دی‌سی بود به اتمام رسیده اما میراثی از خود به جای گذشته که توسط چندین سریال کمیک بوکی دیگر در جریان است.

فصل دوم Batwoman

Batwoman در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۸ دی ۱۳۹۹) با فصل دوم خودش آغاز به کار خواهد کرد اما یک تغییر بزرگ در این سریال اعمال شده است. روبی رز از ایفای نقش کیت کین (Kate Kane) کنار کشیده و از این به بعد جاویشا لسلی در نقش اصلی سریال ظاهر خواهد شد. او ایفاگر یک شخصیت جدید با نام رایان وایلدر (Ryan Wilder) خواهد بود که هویت بتوومن را به خود می‌گیرد. باقی بازیگران فصل ۱ نیز در این فصل حضور دارند. در فصل دوم به ناپدید شدن کیت اشاره می‌شود و راز جدایی او بخشی از داستان این فصل را تشکیل می‌دهد.

فصل چهارم Black Lightning

Black Lightning برای فصل چهارم و نهایی خود در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۱ (۲۰ بهمن ۱۳۹۹) باز خواهد گشت. فصل سوم با نابود شدن ای‌اس‌ای (ASA) و برنامه ابرسربازهایش توسط جفرسون پیرس (Jefferson Pierce) به اتمام رسید. پس باید در فصل چهارم انتظار پس‌آمدِ این تقابل و ظهور ویلنی جدید در فری‌لند (Freeland) را کشید. شاید این سریال رو به اتمام باشد اما اسپین‌آف آن با حضور پین‌کیلر (Painkiller) در دست ساخت قرار گرفته و یک قسمت از فصل چهارم Black Lightning نیز به نوعی به عنوان پایلوت آن در نظر گرفته شده است.

فصل هفتم The Flash

سریال The Flash در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ (۵ اسفند ۱۳۹۹) برای فصل هفتم برمی‌گردد. مشکلات مربوط به کویید ۱۹ باعث شده بود تا فصل ششم به صورت ناقص به اتمام برسد و مخاطبان بدون تماشای سه قسمت نهایی، در انتظار فصل بعدی بنشینند. پس به این ترتیب انتظار می‌رود فصل هفتم با اتمام آرک داستانی فصل قبل که در آن بری آلن (Barry Allen) در برابر میرر مستر (Mirror Master) قرار گرفته بود، آغاز شود.

ایرانی کارت
Dicardo

فصل ششم Legends of Tomorrow

با وجود این که هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما فصل ششم سریال Legends of Tomorrow در سال ۲۰۲۱ شروع به پخش می‌کند. فصل پنجم با یک کلیف‌هنگر به اتمام رسید که در آن سارا لنس (Sara Lance) توسط موجوداتی فضایی دزدیده شده بود. پس به این ترتیب در این فصل باید عملیات نجات کیهانی توسط این تیم را شاهد بود.

فصل ششم Supergirl

Supergirl در اواسط سال ۲۰۲۱ برای فصل ششم که آخرین فصل این سریال است، برمی‌گردد. اما با اتمام یک سریال در مورد یک کریپتونی، یک سریال دیگر آغاز می‌شود…

فصل اول Superman and Lois

Superman and Lois یک سریال جدید متصل به اروورس است که در ۲۳ فوریه سال ۲۰۲۱ (۵ اسفند ۱۳۹۹) شروع به پخش می‌کند. در این سریال، تایلر هوچلین و بیتسی تالوک به ترتیب دوباره نقش‌های سوپرمن و لوئیس لین (Lois Lane) را ایفا می‌کنند. داستان Superman and Lois روایتگر ماجرای یک زوج است که دردسرهای بزرگ کردن دو پسر فرا انسانی با نام‌های جاناتان (Jonathan) و جوردن کنت (Jordan Kent) را به جان خریده‌اند.

فصل دوم Stargirl

Stargirl برای فصل دوم و در سال ۲۰۲۱ باز خواهد گشت. در فصل قبل نمایی از یک ویلن به اسم اکلیپسو (Eclipso) دیده شد که در کمیک‌ها یک خدای تیره با توانایی کنترل انسان‌ها است. با توجه به این که این ویلن یکی از ترسناک‌ترین و قدرتمندترین ویلن‌های دنیای دی‌سی به حساب می‌آید، به نظر استارگرل و جاستیس سوسایتی آو امریکا (Justice Society of America) چالش بزرگی در فصل دوم پیشِ روی خود دارند.

سریال‌های دی‌سی یوینورس: Titans, Doom Patrol, Harley Quinn و Young Justice

فصل سوم Titans، فصل سوم Doom Patrol، فصل سوم Harley Quinn و Young Justice: Phantoms (فصل چهارم این سریال انیمیشنی) در حال ساخت هستند. طرفداران امید دارند تا این سریال‌های در سال ۲۰۲۱ شروع به پخش کنند اما در حال حاضر هیچ تاریخی اعلام نشده است؛ چرا که این سریال‌های از این پس از طریق سرویس اچ بی او مکس عرضه می‌شود. طبق گزارش‌ها، تولید فصل جدید Titans در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد/تیر ۱۴۰۰) به تمام می‌رسد و به این ترتیب حداقل ممکن است این سریال در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شود.

چه بلایی سر دی‌سی یونیورس آمد؟

بعد از شروع به کار سرویس اچ بی او مکس، دی‌سی یونیورس (DC Universe) تبدیل به سرویس اختصاصی برای کمیک‌های دیجیتالی شد و پس از حذف تمام فیلم‌ها و سریال‌ها از آن، تحت عنوان DC Universe Infinite به فعالیت ادامه داد. سریال‌های ساخته شده برای دی‌سی یونیورس حالا شبکه جدیدی دارند. فصل‌ها قبلی و آتی Stargirl, Titans, Doom Patrol, Harley Quinn و Young Justice از طریق اچ بی او مکس در دسترس هستند و فصل اول سریال کنسل شده Swamp Thing نیز از طریق سرویس شبکه سی دبلیو قابل تماشا است.


کمیک‌های دی‌سی در سال ۲۰۲۱

Future State

کمیک‌های دی‌سی دچار تغییرات اساسی در سال ۲۰۲۱ شده‌اند. یک رویداد بزرگ به اسم Future State در جریان است که در حال حاضر آغاز شده و تا ماه مارس (اسفند ۱۳۹۹ / فروردین ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت. این رویداد دنباله Dark Nights: Death Metal بوده و آینده‌ای احتمالی از دنیای دی‌سی را به تصویر می‌کشد.

با این که دی‌سی اعلام کرده Future State قرار نیست یک ریبوت برای دنیای اصلی‌اش باشد اما تا به حال تغییرات هیجان انگیزی را اعمال کرده است. در این رویداد شاهد یک بتمن سیاه پوست، واندر وومنی جدید به اسم یارا فلور (Yara Flor) از برزیل و اولین حضور کمیک بوکی رد ایکس (Red X) از سریال انیمیشنی Teen Titans هستیم.

با این که داستان‌های Future State در آینده جریان دارند اما طرفداران می‌توانند انتظار این را داشته باشند که برخی از شخصیت‌ها و مفاهیم معرفی شده در طول این رویداد در دنیای معاصر دی‌سی نیز گنجانده شوند. مثلاً شاید این واندر وومن جدید را در حالی ببینیم که تازه کارش را به عنوان واندر گرل (Wonder Girl) آغاز می‌کند.

کمیک‌خوان‌ها باید توجه کنند که در Future State، لیست کمیک‌های ابرقهرمانی دی‌سی به ۲۵ سری آن‌گوینگ (Ongoing) تقلیل پیدا می‌کند که بسیاری از آن‌ها حالت آنتولوژی (Anthology) خواهند داشت. برای مثال سری جدید جاستیس لیگ یک داستان بکاپ دارد که جاستیس لیگ دارک در آن حضور خواهند داشت.


بازی‌های ویدیویی دی‌سی در سال ۲۰۲۱

Gotham Knights

قرار است یک بازی ویدیویی جدید بر اساس شخصیت‌های کمیک‌های دی‌سی با نام Gotham Knights در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. این عنوان که توسط WB Games Montréal ساخته شده (و دنیایی مجزا از سری بازی‌های بتمن آرکهام دارد) یک اثر اکشن نقش‌آفرینی (با قابلیت کوآپ) است که در آن بازیکنان می‌توانند در نقش چهار شخصیتِ بتگرل (باربارا گوردون)، نایتوینگ (دیک گریسون)، رابین (تیم دریک) و یا رد هود (جیسن تاد) در شهر گاتهام بچرخند.

هنوز چیز زیادی از داستان Gotham Knights مشخص نیست اما کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که این چهار قهرمان جوان باید در مرگ شوک‌آور بتمن برای دفاع از خیابان‌های گاتهام برخیزند، با محفل جغدهایِ (Court of Owls) مرگبار بجنگند و از راز قتل استادشان پرده بردارند.

هر کدام از شخصیت‌های قابل بازی Gotham Knights سلاح‌ها، ابزار و سبک مبارزه مخصوص به خود را دارد و چنین چیزی به پلیرها اجازه می‌دهد تا مناسب‌ترین شخصیت را برای خودشان انتخاب کنند. برای مثال نایتوینگِ آکروباتیک، چوب دستی‌های قابل اعتماد اسکریما خودش را دارد و رد هود دو تفنگ دستی با خود حمل می‌کند.

اگر هم برایتان در مورد Suicide Squad: Kill the Justice League سوال پیش آمده باید گفت که این بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.


از بین تمام آثار انتشاری دی‌سی در سال ۲۰۲۱ برای کدام یک بیش از همه هیجان زده هستید؟ فکر می‌کنید کدام ساخته‌ها موفق از آب در آیند و کدام‌ها نا امید کننده باشند؟ دیدگاهایتان را با ویجیاتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


به مطالعه ادامه دهید:

  • ۷ نکته‌ای که باید در مورد Gotham Knights بدانید
  • معرفی تمام شخصیت‌های فیلم The Suicide Squad
  • آیا دنیای سینمایی دی‌سی واقعا دنیایی تاریک و سیاه است؟
  • بزرگ‌ترین سوالاتی که با تماشای اولین تریلر The Batman از خود می‌پرسیم
  • اسنایدر کات فیلم Justice League چه تفاوت‌هایی با نسخه اکران شده دارد؟
Dicardo
GiftCard98
منبع: IGN
برچسب‌هاGotham Knightsدی سیفلشفیلم بتمن
کپی شد

https://vgto.ir/84p

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.