تماشا کنید: تاریخ انتشار Star Wars: Visions سرانجام مشخص شد

[ad_1] استودیو آمریکایی لوکاس‌فیلم اخیرا یک ویدیوی جدید در کانال یوتیوب خود قرار داده که تاریخ انتشار Star Wars: Visions را فاش می‌کند. جنگ ستارگان، یک فرنچایز رسانه‌ای است که با اکران Star Wars: Episode IV – A New Hope در سال ۱۹۷۷ میلادی شکل گرفت و طی مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین برندها

کد خبر : 73779
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
تماشا کنید: تاریخ انتشار Star Wars: Visions سرانجام مشخص شد

[ad_1]

استودیو آمریکایی لوکاس‌فیلم اخیرا یک ویدیوی جدید در کانال یوتیوب خود قرار داده که تاریخ انتشار Star Wars: Visions را فاش می‌کند.

جنگ ستارگان، یک فرنچایز رسانه‌ای است که با اکران Star Wars: Episode IV – A New Hope در سال ۱۹۷۷ میلادی شکل گرفت و طی مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین برندها در سراسر جهان شد. فرنچایز مزبور تنها به فیلم خلاصه نشده و شامل کمیک بوک، رمان، فیلم کوتاه، سریال انیمیشنی، سریال لایو اکشن، مجموعه اسباب بازی، بازی ویدیویی و موارد دیگر می‌شود.

لوکاس‌فیلم مسئولیت گسترش جنگ ستارگان را بر عهده داشته و در حال حاضر روی پروژه‌های متعددی کار می‌کند. یکی از مورد انتظارترین‌ها، فصل سوم The Mandalorian است که در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی جلوی دوربین رفته یا چه زمانی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. به این مورد، باید اسپین‌آف‌های ماندالورین را اضافه کرد که در خط زمانی مشابهی جریان داشته و قصد دارند شخصیت‌های آن را بیشتر از قبل به مخاطب بشناسانند. به این موارد، باید Star Wars: Visions را افزود که اواخر سال میلادی گذشته و در جریان رویداد آنلاینی تحت عنوان Investor Day رونمایی شد. اثر مزبور، یک سریال انیمیشنی بوده و در قالب آنتالوژی ساخته شده است. از همین رو، هر یک از قسمت‌هایش داستان متفاوتی را روایت می‌کند. در ضمن، Visions محصول تلاش‌های انیمیشن‌سازان ژاپنی محسوب می‌شود.

اکانت توییتری Culture Crave چندی پیش یک ویدیوی کوتاه را به اشتراک گذاشت. با گذشت مدتی، لوکاس‌فیلم نسخه طولانی همان ویدیو را در کانال یوتیوب خود قرار داد تا علاقه‌مندان به تماشای آن بنشینند. یکی از جالب‌توجه‌ترین نکاتی که در کلیپ قرار دارد، تاریخ انتشار Star Wars: Visions است که در ثانیه‌های پایانی به نمایش در می‌آید. بر این اساس، پخش قسمت‌ها از تاریخ ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۲ سپتامبر) در سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید لیست استودیوهای ژاپنی‌ای که در ساخت Visions مشارکت داشتند را مشاهده کنید. نامی قسمتی که توسط آن‌ها ساخته شده مقابل‌شان قرار گرفته است:

  • Kamikaze Douga – The Duel
  • Geno Studio (Twin Engine) – Lop and Ochō
  • Studio Colorido (Twin Engine) – Tatooine Rhapsody
  • Trigger – The Twins
  • Trigger – The Elder
  • Kinema Citrus – The Village Bridge
  • Science Saru – Akakiri
  • Science Saru – T0-B1
  • Production IG – The Ninth Jedi

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.