تماشاخانه شانو باید تخلیه شود/ درخواست ودیعه ۷ برابری برای تمدید!

قطب‌الدین صادقی هنرمند باسابقه تئاتر و مدیر تماشاخانه شانو درباره وضعیت این تماشاخانه خصوصی گفت: صاحب ملک به من اخطار داده که از اول ما مهر ما را بیرون می‌اندازد و برای این کار اظهارنامه داده و به دادگاه نیز شکایت کرده است. او یادآور شد: «۶ سال است که تماشاخانه شانو در این مکان

کد خبر : 255577
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۵۵
تماشاخانه شانو باید تخلیه شود/ درخواست ودیعه ۷ برابری برای تمدید!



قطب‌الدین صادقی هنرمند باسابقه تئاتر و مدیر تماشاخانه شانو درباره وضعیت این تماشاخانه خصوصی گفت: صاحب ملک به من اخطار داده که از اول ما مهر ما را بیرون می‌اندازد و برای این کار اظهارنامه داده و به دادگاه نیز شکایت کرده است.

او یادآور شد: «۶ سال است که تماشاخانه شانو در این مکان است که البته یک سال اول تعمیرات و بازسازی در مکان انجام و پس از آن تماشاخانه راه‌اندازی شد. ۲۲ ماه هم تماشاخانه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود. تقریباً ۳ سال است که این تماشاخانه توانسته در مکان استیجاری خود فعالیت کند ولی من تمام ۶ سال گذشته اجاره‌بها را پرداخت کرده‌ام.»

صادقی اظهار کرد: «مالک اعلام کرده که در صورتیکه مبلغ ودیعه ۷ برابر و مبلغ اجاره‌بها ۳ برابر شود امکان تمدید قرارداد وجود دارد. این در حالی است که اگر من ۳ شیفت مدام و مستمر کار کنم هم جوابگوی این مبالغ نیستم.»

این کارگردان مطرح تئاتر ایران تصریح کرد: «به زمین و زمان برای کمک متوسل شده‌ام ولی هیچکس کمکی نکرده است. آنقدر زیر فشار مالی هستم که خواب و خوراک ندارم. به همه افراد و نهادهای توانا و دارا رو انداختم و نامه‌نگاری کردم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. کاملاً به لحاظ روحی به هم ریخته‌ام.»

او در پایان سخنان خود متذکر شد: «نمایش «عروسی خون» را با گروه خود آماده اجرا در تماشاخانه شانو کرده‌ام ولی این وضعیت کاملاً ما را به هم ریخته و بلاتکلیف کرده است. همچنین در حال آماده‌سازی نمایش «ترس و نکبت رایش سوم» نیز برای اجرا در این تماشاخانه هستم که آن هم بلاتکلیف شده است.»

۵۵۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.