تماس تلفنی دوجانبه وزرای دفاع کانادا و اسپانیا

[ad_1] بازخوانی آنیتا آناند، وزیر دفاع، امروز یک کنفرانس ویدئویی با مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع اسپانیا برگزار کرد. این اولین ملاقات آنها بود. 17 دسامبر 2021 – اتاوا، اونت. – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا آنیتا آناند، وزیر دفاع، امروز یک کنفرانس ویدئویی با مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع اسپانیا برگزار کرد. این اولین ملاقات

کد خبر : 143987
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۱۶
تماس تلفنی دوجانبه وزرای دفاع کانادا و اسپانیا

[ad_1]

بازخوانی

17 دسامبر 2021 – اتاوا، اونت. – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

آنیتا آناند، وزیر دفاع، امروز یک کنفرانس ویدئویی با مارگاریتا روبلز، وزیر دفاع اسپانیا برگزار کرد. این اولین ملاقات آنها بود.

وزیران درباره چندین موضوع مورد علاقه دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند، نگرانی‌های مشترکی در مورد اقدامات تهاجمی و بی‌ثبات‌کننده اخیر روسیه در و اطراف اوکراین داشتند و هر دو وزیر توافق کردند که این وضعیت مستلزم پاسخی هماهنگ از سوی متحدان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است. وزیر آناند از کمک های قابل توجه اسپانیا به گروه نبرد حضور رو به جلو به رهبری ناتو به رهبری کانادا در لتونی و همچنین تعهد اسپانیا به برگزاری رویدادی در حاشیه نشست سال آینده ناتو که موفقیت های حاصل از همکاری چند ملیتی را برجسته می کند، ابراز قدردانی کرد.

وزیر آناند اشاره کرد که منتظر میزبانی اسپانیا از نشست سران ناتو در مادرید در ژوئن 2022 است. دو وزیر درباره اهداف خود برای این اجلاس بحث کردند و بر اهمیت ادامه مسیر با اجرای تصمیمات ناتو 2030، از جمله تجدید پیمان ناتو توافق کردند. مفهوم راهبردی، تقویت موقعیت بازدارندگی و دفاعی اتحاد، و تقویت نقش ناتو در حمایت از انعطاف پذیری متفقین و حفظ برتری تکنولوژیک ناتو. آنها همچنین در مورد رابطه متقابل بین تغییرات آب و هوا و امنیت بحث کردند و اسپانیا از پیشنهاد کانادا برای ایجاد یک مرکز عالی اقلیم و امنیت ناتو حمایت کرد.

هر دو وزیر بر حمایت خود از ماموریت ناتو در عراق (NMI) و نیاز به خودکفا شدن این ماموریت در سال های آینده تأکید کردند. وزیر آناند از کمک اسپانیا به NMI و ائتلاف جهانی تشکر کرد و به اهداف مشترک تقویت نیروهای امنیتی عراق و شکست داعش اشاره کرد.

کانادا و اسپانیا شراکت پایداری دارند که مبتنی بر تعهد مشترک ما به چندجانبه گرایی، روابط ترانس آتلانتیک، و ارزش های اساسی احترام به حقوق بشر، دموکراسی، و جوامع متنوع و فراگیر است. دو وزیر همچنین بر تعهد مشترک خود به حفظ صلح تاکید کردند. همانطور که در اعلامیه مشترک برابری جنسیتی در سال 2018 بیان شده و در سیاست های خارجی فمینیستی هر دو کشور تجسم یافته است، توانمندسازی زنان یک حوزه خاص برای هر دو کشور است.

پیوندهای مرتبط

مخاطب

دنیل میندن
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر دفاع ملی
تلفن: 613-996-3100
ایمیل: [email protected]

روابط رسانه ای
وزارت دفاع ملی
تلفن: 613-904-3333
ایمیل: [email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.