تلفونیکا از طریق گامیوم در Metaverse سرمایه گذاری می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] تلفونیکا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطی در اسپانیا، تصمیم به سرمایه‌گذاری در گامیوم گرفته است و نیروی متاورز خود را تقویت می‌کند. این شرکت از طریق Wayra، بازوی انکوباتور مبتنی بر نوآوری خود، مبلغی نامشخص از وجوه را به این ابتکار متاورز اختصاص خواهد داد. این شرکت همچنین با متا در ایجاد یک مرکز

کد خبر : 232552
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
تلفونیکا از طریق گامیوم در Metaverse سرمایه گذاری می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

تلفونیکا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباطی در اسپانیا، تصمیم به سرمایه‌گذاری در گامیوم گرفته است و نیروی متاورز خود را تقویت می‌کند. این شرکت از طریق Wayra، بازوی انکوباتور مبتنی بر نوآوری خود، مبلغی نامشخص از وجوه را به این ابتکار متاورز اختصاص خواهد داد. این شرکت همچنین با متا در ایجاد یک مرکز نوآوری متاورس برای استارت آپ ها همکاری می کند.

Telefonica برای سرمایه گذاری در Metaverse Gamium اسپانیایی

ابتکارات Metaverse برای شرکت ها و VC ها برای سرمایه گذاری در این رکود بازار محبوب شده است. تلفونیکا، یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی در اسپانیا، اعلام کرده است که با حمایت از Gamium، یک ابتکار دنیای مجازی اسپانیایی، سرمایه گذاری متاورس خود را تقویت خواهد کرد. این شرکت مستقر در بارسلونا با فروش زمین در پلتفرم خود تنها در ده روز یک میلیون یورو جمع آوری کرده است و به عنوان اولین متاورس غیرمتمرکز تبلیغ می شود.

این سرمایه‌گذاری، که تعداد آن فاش نشده است، از طریق Wayra، یک پلت فرم نوآوری باز تلفنیکا، که در خدمت رشد پروژه‌های مرتبط با فناوری است، انجام خواهد شد. متاورس Gamium از طریق کانال‌های مبتنی بر واقعیت مجازی سه بعدی در دسترس خواهد بود و طبق گزارش‌های محلی، اپلیکیشنی نیز خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد تا کسب‌وکارها و رویدادهای خود را در متاورس تا پایان ایجاد یک اقتصاد آنلاین روی پلتفرم ایجاد کنند.

مارتا آنتونز، رئیس باشگاه وایرا بارسلونا در مورد سرمایه گذاری اظهار داشت:

ما هیجان زده هستیم که در گامیوم، یک تیم بسیار با استعداد در دنیای رمزارز و بلاک چین، سرمایه گذاری کنیم، متعهد به نوآوری و با جاه طلبی برای ایجاد پایه یک اینترنت جدید و غیرمتمرکزتر که به سازندگان قدرت می دهد.


Metaverse Push

تلفونیکا یکی از فعال ترین شرکت ها در مورد علاقه اش به متاورس و فناوری مرتبط بوده است. مدیر عامل تلفونیکا، خوزه ماریا آلوارز-پالته، در مورد اهمیت متاورس برای شرکت و آینده آن واضح است. او در مصاحبه ای که در ماه می منتشر شد، اظهار داشت:

ما در بزرگترین زمان تغییر در تاریخ بشریت و بزرگترین انباشت فناوری زندگی می کنیم که هیچ نسل دیگری تا کنون نداشته است. متاورس تغییری حتی عمیق‌تر از اینترنت ایجاد خواهد کرد.

تمرکز تلفنیکا بر متاورس، اقدامات دیگری را برانگیخته است. علاوه بر سرمایه گذاری اعلام شده، تلفونیکا با متا، شرکت رسانه های اجتماعی، در ایجاد یک مرکز نوآوری متاورس شریک شده است. این هاب به استارتاپ‌های اسپانیایی و محلی مبتنی بر متاورس اجازه می‌دهد یک آزمایشگاه ارتباطات 5G برای آزمایش کارایی پلت فرم خود با استفاده از شبکه‌های ارتباطی امروزی داشته باشند.

نظر شما در مورد Telefonica و سرمایه گذاری اخیر آن در Gamium چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Manuel Esteban، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.