تلفن همراه کافی نیست کوالکام بازی تراشه های خود را در بخش وسایل نقلیه گسترش می دهد

کوالکام به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو تراشه های تلفن همراه شناخته می شود ، اما این شرکت در حال توسعه در بخش خودرو است و قرار است مجموعه دیگری از تراشه های خودرو را عرضه کند. کوالکام تراشه محاسباتی به رنو عرضه می کند تولیدکننده تراشه کوالکام اوایل امروز اعلام کرد که یک

کد خبر : 101100
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۱۷
تلفن همراه کافی نیست  کوالکام بازی تراشه های خود را در بخش وسایل نقلیه گسترش می دهد


کوالکام به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو تراشه های تلفن همراه شناخته می شود ، اما این شرکت در حال توسعه در بخش خودرو است و قرار است مجموعه دیگری از تراشه های خودرو را عرضه کند.

کوالکام تراشه محاسباتی به رنو عرضه می کند

تولیدکننده تراشه کوالکام اوایل امروز اعلام کرد که یک تراشه محاسباتی مهم را در خودروی برقی جدید رنو SA عرضه خواهد کرد. این شرکت اوایل امروز این موضوع را اعلام کرد و افزود که تراشه محاسباتی مخصوص داشبورد دیجیتالی خودروهای برقی است.

کوالکام به عنوان بزرگترین تولید کننده تراشه تلفن هوشمند در جهان نام خود را بر سر زبان ها انداخت. با این حال ، این شرکت در حال توسعه تراشه های خودروهای برقی است و مشتری دیگری را به دست آورده است.

سازنده تراشه اظهار داشت که رنو Mégane E-TECH Electric از تراشه های کوالکام استفاده می کند. این تراشه ها با استفاده از نرم افزاری که توسط گوگل طراحی شده است ، سیستم اطلاعات و سرگرمی خودروی برقی را تغذیه می کند.

این آخرین پیشرفت به این معنی است که کوالکام مشتری دیگری را در بخش خودروهای برقی به دست آورده است. کوالکام اوایل سال جاری با جنرال موتورز قرارداد امضا کرد. در این قرارداد جنرال موتورز از تراشه های کوالکام در خودروهای خود استفاده می کند.

انتظار می رود فروش مگان E-TECH Electric تا سال آینده آغاز شود. با این حال ، در نمایشگاه تجاری IAA Mobility 2021 در مونیخ در ماه سپتامبر رونمایی می شود.

Qualcomm و دیگران باید نوآور باشند

حرکت کوالکام به بخش خودرو با توجه به این واقعیت که بخشی از تجارت خود را در صنعت تلفن همراه از دست می دهد ، مهم است. اپل در حال توسعه تراشه هایی برای دستگاه های تلفن همراه خود است و گوگل نیز در حال توسعه تراشه هایی برای تلفن های همراه خود است.

با توجه به اینکه تولیدکنندگان تلفن در حال حاضر تراشه های مخصوص خود را برای دستگاه های تلفن همراه خود توسعه می دهند ، تولیدکنندگان تراشه مانند Qualcomm ، Nvidia و Intel باید نوآور باشند و بازارهای جدیدی را کشف کنند.

نمودار سهام QCOM. منبع: FXEMPIRE

سهام کوالکام در 24 ساعت گذشته 0.32 درصد کاهش یافته است. QCOM در حال حاضر به ازای هر سهم 144.65 دلار معامله می شود. سال گذشته ، QCOM عملکرد ضعیفی داشته است. معاملات QCOM در سال 2021 با 150 دلار برای هر سهم آغاز شد ، اما اکنون با 144 دلار معامله می شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.