تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی با آتش خودی!

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز، رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد آتش خودی علت کشته شدن تقریبا یک‌پنجم سربازانش در جنگ غزه بوده است و این حتی برای جنگ در مناطق غیرنظامی پر ازدحام درصد بالایی است. ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا فهرستی از اسامی ۵۵۷ سرباز و افسر از جمله سربازان ذخیره را منتشر کرده که

کد خبر : 461037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی با آتش خودی!

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز، رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد آتش خودی علت کشته شدن تقریبا یک‌پنجم سربازانش در جنگ غزه بوده است و این حتی برای جنگ در مناطق غیرنظامی پر ازدحام درصد بالایی است.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا فهرستی از اسامی ۵۵۷ سرباز و افسر از جمله سربازان ذخیره را منتشر کرده که در جریان جنگی که ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه از هفتم اکتبر به راه انداخته است، کشته شدند.

از این تعداد کشته، گزارش شده است که بیشتر آنها در مرز با نوار غزه کشته شده‌اند و ۲۲۰ سرباز از زمان حمله زمینی در داخل غزه کشته شده‌اند.

ایسنا به نقل از وب‌سایت ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد: ۳۶ سرباز از مجموع ۲۲۰ سرباز اسرائیلی‌ که ‌از زمان شروع جنگ زمینی غزه کشته شده‌اند به دلیل آتش خودی و حوادث عملیاتی کشته‌ شده‌اند و به گفته کارشناسان، این تعداد بالاترین تعداد در تاریخ نظامی مدرن است.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد: آتش خودی که منجر به کشته شدن سربازان اسرائیلی شد شامل حملات هوایی و ترکش‌های مواد منفجره ارتش اسرائیل بود. برخی از آنها نیز توسط خودروهای زرهی زیر گرفته شدند یا به اشتباه شناسایی شدند و بر اثر شلیک گلوله‌های تانک و توپخانه جان خود را از دست دادند.

شان مک‌فارلند، ژنرال بازنشسته آمریکایی کار اسرائیلی‌ها را با گفتن اینکه هیچ اقدامی وجود ندارد که این نوع تلفات را کاهش دهد، توجیه کرد و افزود: جنگ در شهرها در واقع هر نیرویی را از بسیاری از مزایای تکنولوژیکی که در اختیار دارد، محروم می‌کند. جنگ در داخل ساختمان‌ها خیلی سخت است.

جیمز استاوریدیس، ژنرال بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده نیز بهانه‌هایی برای ارتش رژیم صهیونیستی برای کشته شدن تعداد زیادی از سربازانش با آتش خودی در جنگ غزه تراشید.

وی تأکید کرد: اسرائیل زمانی برای آماده‌سازی و آموزش نیروهایی را که قرار بود به غزه اعزام شوند نداشت. کلید اجتناب از آتش خودی اطمینان از ارتباط بین یگان‌های مختلف پیاده‌نظام، تانک‌ها، هواپیماها و توپخانه فعال در مرزهای باریک غزه است.

این ژنرال بازنشسته آمریکایی با اشاره به رفتار سربازان اسرائیلی در جریان درگیری در غزه و تیراندازی کورکورانه آنها، به افسران ارشد صهیونیست توصیه کرد که به طور مداوم به نیروها یادآوری کنند که در طول نبرد عجله نکنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به سؤالی درباره تعداد کشته‌شدگان نظامی این رژیم با آتش خودی در جنگ غزه، این پدیده را «یک چیز وحشتناک» توصیف کرد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.