تلاش پلیس یونان برای دستگیری «روجا ایگناتوا» «کریپتوکوئین» Onecoin، گزارش رسانه های محلی – اخبار بیت کوین

[ad_1] مجریان قانون در یونان اخیراً تلاش کرده اند تا روجا ایگناتوا، بنیانگذار طرح هرمی بدنام Onecoin را پیدا کنند. به گفته یک روزنامه برجسته یونانی، بازرسان بر اساس اطلاعاتی که نشان می دهد او هنوز در کشور است، عمل کردند. ایگناتوا که با نام «کریپتوکوئین» نیز شناخته می‌شود، آخرین بار چندین سال پیش در

کد خبر : 234827
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تلاش پلیس یونان برای دستگیری «روجا ایگناتوا» «کریپتوکوئین» Onecoin، گزارش رسانه های محلی – اخبار بیت کوین

[ad_1]

مجریان قانون در یونان اخیراً تلاش کرده اند تا روجا ایگناتوا، بنیانگذار طرح هرمی بدنام Onecoin را پیدا کنند. به گفته یک روزنامه برجسته یونانی، بازرسان بر اساس اطلاعاتی که نشان می دهد او هنوز در کشور است، عمل کردند. ایگناتوا که با نام «کریپتوکوئین» نیز شناخته می‌شود، آخرین بار چندین سال پیش در حال سوار شدن به هواپیما به مقصد یونان دیده شد.

تلاش مقامات آتن برای یافتن «کریپتوکوئین گمشده» که 5 سال پیش به یونان پرواز کرده بود.

یونان صحنه جدیدترین قسمت در تعقیب روجا ایگناتوا، یکی از بنیانگذاران هرم رمزنگاری بدنام Onecoin شده است. اعتقاد بر این است که این کشور آخرین مقصدی است که او قبل از ناپدید شدن تقریباً پنج سال پیش از آن بازدید کرده است.

ایگناتوا، ملقب به کریپتوکوئن، از 25 اکتبر 2017 زمانی که با هواپیمای رایان ایر به مقصد آتن در صوفیه پایتخت بلغارستان رفت، ناپدید شده است. او اکنون توسط اینترپل، یوروپل و اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) به دلیل اختلاس حداقل 4 میلیارد دلار از سرمایه گذاران در پروژه ارزهای دیجیتال جعلی تحت تعقیب است.

روزنامه Kathimerini این هفته به نقل از منابع پلیس یونان (EL.AS) گزارش داد که مقامات یونان اطلاعاتی را چه در داخل و چه از خارج دریافت کرده اند که نشان می دهد ایگناتوا در یونان بوده و با افراد خاصی ملاقات داشته است.

کمتر از یک ماه پیش EL.AS. عملیات ویژه ای را برای بازداشت او آغاز کرد. با این حال، علیرغم تلاش‌های فعال برای جستجو، بازرسان نتوانستند اطلاعاتی را که در اختیار داشتند تأیید کنند و او را دستگیر کنند.

هنگامی که FBI ایگناتوا را به فهرست ده نفر از افراد تحت تعقیب خود اضافه کرد، آژانس گفت که او ممکن است با یک پاسپورت جعلی سفر کند و ممکن است از امارات متحده عربی، بلغارستان، آلمان، روسیه، یونان و اروپای شرقی بازدید کرده باشد، جایی که او ارتباطات شناخته شده ای دارد. .

منابع پلیس کاتیمرینی خاطرنشان کردند که اکنون ده ها کشور از نزدیک برای شناسایی محل اختفای او کار می کنند و به طور فعال مواد مرتبط با این پرونده را مبادله می کنند. تحقیقات با قدرت کامل ادامه دارد و در واقع مقامات مجری قانون تلاش‌ها را برای سفت کردن حلقه‌های اطراف کریپتوکوین افزایش می‌دهند.

شکار جهانی مغز متفکر هرم Onecoin ادامه دارد

FBI برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری تنها زن در میان ده فراری برتر در رتبه بندی خود شود، 100000 دلار به عنوان جایزه در نظر گرفته است. در اواسط ماه مه، روجا ایگناتوا نیز توسط یوروپل به عنوان یکی از تحت تعقیب ترین افراد اروپا معرفی شد، در حالی که اینترپل برای او یک اخطار قرمز همراه با پاداش پولی نیز صادر کرده است.

به گفته این روزنامه، یکی از بنیانگذاران Onecoin اکنون یکی از مرموزترین کلاهبرداران جهان در نظر گرفته می شود. ایگناتوا 42 ساله از پدر و مادری رومی در بلغارستان به دنیا آمد، اما زمانی که تنها ده سال داشت، خانواده اش به آلمان نقل مکان کردند و او نیز شهروند آلمان شد.

روجا در سال 2005 از دانشگاه آکسفورد فارغ التحصیل شد و بعداً مدرک دکترای حقوق بین الملل خصوصی را از دانشگاه کنستانس گرفت. در حالی که او برای شرکت مشاوره مدیریت مک کینزی و شرکت کار می کرد، حرفه مخفی او قبل از سال 2012 آغاز شد، زمانی که او به دلیل کلاهبرداری در رابطه با خرید شرکتی که ورشکست شد و به 14 ماه حبس تعلیقی محکوم شد، محکوم شد.

پس از مشارکت کوتاهی در یک کلاهبرداری بازاریابی چندسطحی به نام بیگ کوین در سال بعد، در سال 2014 ایگناتوا طرح هرمی Onecoin را حول یک ارز رمزپایه ظاهرا مبتنی بر بلاک چین که به عنوان “قاتل بیت کوین” تبلیغ می شد، ایجاد کرد که سرمایه گذاران را با وعده های “انقلاب مالی” جذب کرد. ” او به همراه شریک زندگی خود سباستین گرین وود که اکنون در ایالات متحده زندانی است و برادرش کنستانتین ایگناتوف که پس از دستگیری در لس آنجلس در سال 2019 به دنبال حمایت از شاهد بود، پروژه را اجرا و تبلیغ کرد.

برچسب ها در این داستان

هم بنیانگذار، هرم رمزنگاری، کریپتوکوئین، بنیانگذار، کلاهبرداری، یونان، یونان، پلیس یونان، تحقیق، بازرسان، مجری قانون، تعقیب انسان، مغز متفکر، بیشتر تحت تعقیب، Onecoin، پلیس، هرم، طرح هرمی، روجا ایگناتوا، کلاهبرداری، جستجو

آیا فکر می‌کنید مقامات مجری قانون در سراسر جهان سرانجام روجا ایگناتوا Cryptoqueen Onecoin را پیدا خواهند کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.