تلاش لحظه آخری رئال‌مادرید برای امباپه

[ad_1] درست زمانی که به نظر می‌رسید حرف و حدیث‌ها در مورد آینده کیلیان امباپه در حال اتمام است، گزارشی مدعی شد که رئال مادرید در حال آماده‌سازی آخرین پیشنهاد برای جذب او است. گفته می‌شود که تیم اسپانیایی پیشنهاد نهایی خود را بین ۲۹ آگوست تا ۱ سپتامبر و درست در پایان نقل و

کد خبر : 391301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۵
تلاش لحظه آخری رئال‌مادرید برای امباپه

[ad_1]

درست زمانی که به نظر می‌رسید حرف و حدیث‌ها در مورد آینده کیلیان امباپه در حال اتمام است، گزارشی مدعی شد که رئال مادرید در حال آماده‌سازی آخرین پیشنهاد برای جذب او است.

گفته می‌شود که تیم اسپانیایی پیشنهاد نهایی خود را بین ۲۹ آگوست تا ۱ سپتامبر و درست در پایان نقل و انتقالات با پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی (حدود ۱۳۰ میلیون دلار) به پی‌اس‌جی ارسال خواهد کرد. این خبر را روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد و گفت که این طرح توسط هیئت مدیره باشگاه تأیید شده است.

مبلغ پیشنهادی کمتر از آن چیزی است که هیئت مدیره پاریس در ازای دریافت بازیکن ملی‌پوش فرانسوی به دنبال آن بود؛ حدود ۱۵۰ میلیون یورو (۱۶۳ میلیون دلار).

با این حال، همچنان نمی‌توان مقابل این پیشنهاد مقاومت کرد. این پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را در موقعیت سختی قرار می‌دهد، زیرا آنها یا باید مبلغ پیشنهادی رئال مادرید را بپذیرند یا بازیکن را برای آخرین سال قراردادش نگه دارند، به این معنی که او می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به صورت رایگان از باشگاه برود.

شرایط پیچیده امباپه در پاری‌سن‌ژرمن

امباپه شروع سختی در فصل دارد، زیرا پاری‌سن‌ژرمن در ابتدا به او اجازه نداد با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند و تنها در این هفته بود که توانست به آنها بپیوندد. او سپس در نیمه دوم بازی مقابل تولوس به میدان رفت. هواداران از رفتار او عصبانی هستند و مدیران باشگاه حتی تهدید کردند که به او اجازه بازی نمی‌دهند و او باید تا پایان قراردادش در سکوها بنشیند. با این حال، آنها کمی عقب‌نشینی کرده‌اند و به او اجازه بازگشت دادند، اما جو رختکن ایده‌آل نیست.

در همین حال، رئال مادرید برای مبارزه با بهترین‌های اروپا به یک گلزن نیاز فوری دارد. اگرچه خوسلو به تیم اضافه شد، اما تیم به دنبال فردی با سطح کیفی بالاتر است تا توسط تمام هافبک‌های تهاجمی تیم پشتیبانی شود: جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو. امباپه جواهری خواهد بود که به باشگاه کمک می‌کند تا در بالاترین سطح اروپا رقابت کند.

علاوه بر این، ارائه این پیشنهاد در لحظه آخر، از بحث طولانی بین دو باشگاهی که رابطه بدی با یکدیگر دارند و درباره مهاجم مذاکره نکرده‌اند، جلوگیری می‌کند.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.