تلاش خیریه CoinEx برای حمایت از آموزش توسط Kacuv قدردانی می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. اخیراً، موسسه خیریه CoinEx دومین برنامه رفاهی آموزشی خود را در ترکیه آغاز کرده است. در برنامه اول کلیه دانشجویان دریافت کننده کمک در ترم جدید تحصیل خود را ادامه داده اند. از سال گذشته، موسسه خیریه CoinEx در برنامه بورس تحصیلی Umudum که توسط سازمان خیریه محلی Kacuv در

کد خبر : 348128
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
تلاش خیریه CoinEx برای حمایت از آموزش توسط Kacuv قدردانی می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. اخیراً، موسسه خیریه CoinEx دومین برنامه رفاهی آموزشی خود را در ترکیه آغاز کرده است. در برنامه اول کلیه دانشجویان دریافت کننده کمک در ترم جدید تحصیل خود را ادامه داده اند. از سال گذشته، موسسه خیریه CoinEx در برنامه بورس تحصیلی Umudum که توسط سازمان خیریه محلی Kacuv در ترکیه آغاز شده است، شرکت کرده است و از 50 دانش آموز فقیر محلی حمایت می کند.

برنامه بورسیه تحصیلی Umudum برای دانش آموزان پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، مدارس راهنمایی و دانشگاه های ترکیه که برای ادامه تحصیل به حمایت مالی نیاز دارند، بورسیه می دهد. این برنامه با هدف تقویت انگیزه یادگیری دانش آموزان و اطمینان از عدم وقفه در تحصیل آنها به دلیل مشکلات مالی انجام می شود.

تلاش خیریه کوین اکس برای حمایت از آموزش

از ماه مه گذشته، موسسه خیریه CoinEx یک برنامه رفاهی آموزشی جهانی را با تلاش مشخص در زمینه فقرزدایی و فعالیت های رفاهی آموزشی در مناطق فقیر راه اندازی کرده است. پس از بیش از یک سال اکتشاف، موسسه خیریه CoinEx مسیری را ایجاد کرده است که شامل بازدیدهای جهانی، کمک های هدفمند و کمک های مالی مشترک است. تاکنون، موسسه خیریه CoinEx بیش از 100000 دلار لوازم آموزشی به مدارس در بیش از 20 منطقه در سراسر جهان اهدا کرده است، چندین کتابخانه خیریه ایجاد کرده و بیش از 100000 دلار به برنامه های رفاهی آموزشی متعدد به طور مشترک با سازمان های خیریه رسمی در مناطق مختلف اهدا کرده است.

با حمایت برنامه رفاهی آموزشی CoinEx Charity، بیش از 10000 کودک فقیر در سراسر جهان به مدرسه بازگشته و تحصیلات خود را با موفقیت به پایان رسانده اند. وسایل و کتابخانه های جدید مدرسه نیز شرایط یادگیری بهتری را برای آنها فراهم کرده است و آرزوی آنها برای ادامه تحصیل را برآورده می کند. سفر رفاه آموزشی به تازگی آغاز شده است و خیریه کوین اکس تنها نیست. ذره ذره تلاش خود برای رفاه آموزشی به سایر سازمان ها و مؤسسات اجتماعی دلسوز خواهد رسید و خیریه کوین اکس با موسسات خیریه بیشتری در این امر مشارکت خواهد کرد.

با تشکر از Kacuv

امسال ترکیه با زلزله شدیدی مواجه شده است که باعث شده میلیون ها کودک خانه و مدرسه خود را از دست بدهند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، زلزله این کشور ضربه سنگینی به نزدیک به چهار میلیون دانشجوی بومی وارد کرده است و بسیاری از آنها پس از فاجعه قادر به ادامه تحصیل نیستند.

در حال حاضر، اولین برنامه رفاهی آموزشی موسسه خیریه کوین اکس در ترکیه به پایان رسیده و دومین برنامه آغاز شده است. در برنامه دوم به تعدادی از بچه های زلزله زده کمک کرده ایم تا درس خود را از سر بگیرند. به نشانه قدردانی از حمایت محبت آمیز CoinEx، Kacuv یک پوستر سپاسگزاری را در توییتر منتشر کرد، با این عبارت: “ما می خواهیم از خیریه CoinEx برای حمایت مداوم از برنامه بورسیه تحصیلی Umudum ما تشکر کنیم. این بورسیه برای 50 دانش آموز محروم در ترکیه فراهم کرده است تا رویاهای آنها برای تحصیل روشن شود.

در سفر رفاه آموزشی CoinEx Charity، ما اغلب نامه های تشکر از سراسر جهان دریافت می کنیم، از جمله از دبیرستان Phuong Xa در ویتنام، بنیاد توسعه انسانی (DHF) در تایلند، و یونیسف. این نامه‌های سپاسگزاری صمیمانه نشان‌دهنده قدردانی از تلاش خیریه کوین اکس در زمینه رفاه آموزشی است و ما را تشویق می‌کند تا به تعهد خود به این تعهد ادامه دهیم.

موسسه خیریه CoinEx معتقد است که کودکان هرگز نباید به دلیل مشکلات اقتصادی از حق تحصیل محروم شوند. با این حال، در مناطق دورافتاده با منابع آموزشی محدود، کودکان برای دستیابی به آموزش باکیفیت با چالش‌های زیادی روبرو هستند و حتی برخی به دلایل مالی مدرسه را ترک می‌کنند. راه پیش رو طولانی خواهد بود و خیریه CoinEx تمام تلاش خود را برای ارائه فرصت های آموزشی بیشتر برای کودکان در سراسر جهان انجام می دهد، در حالی که از سازمان های خیریه جهانی بیشتری می خواهد که در این امر مشارکت کنند و به طور مشترک توسعه آموزش را برای رفاه عمومی پیش ببرند.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.