تلاش برای حفظ سبز بالای 1.2000

[ad_1] تورم PCE ایالات متحده همانطور که در نوامبر پیش بینی شده بود کاهش یافت، سفارشات کالاهای بادوام ناامید شد. GBP/USD با افزایش تقاضای دلار آمریکا در تلاش برای حفظ سطح 1.2000 است. تقاضای دلار آمریکا در آستانه آخر هفته طولانی افزایش می یابد. پس از یک لغزش کوتاه مدت تا 1.2022، پایین ترین سطح

کد خبر : 297034
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
تلاش برای حفظ سبز بالای 1.2000

[ad_1]

  • تورم PCE ایالات متحده همانطور که در نوامبر پیش بینی شده بود کاهش یافت، سفارشات کالاهای بادوام ناامید شد.
  • GBP/USD با افزایش تقاضای دلار آمریکا در تلاش برای حفظ سطح 1.2000 است.
  • تقاضای دلار آمریکا در آستانه آخر هفته طولانی افزایش می یابد.

پس از یک لغزش کوتاه مدت تا 1.2022، پایین ترین سطح روزانه، پوند/دلار آمریکا ضرر را کاهش داد و با اوج های روزانه معاشقه کرد. در حال حاضر در منطقه قیمتی 1.2040 معامله می شود، زیرا سود سفته بازی همچنان در حال هضم ارقام مختلط اقتصاد کلان ایالات متحده است. از یک سو، شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی (PCE) در ماه نوامبر از 6.1 درصد در ماه اکتبر 5.5 درصد افزایش یافت که نشان دهنده کاهش فشارهای تورمی در کشور است.

از سوی دیگر، سفارشات کالاهای بادوام در همان ماه به طور غیرمنتظره ای با 2.1 درصد در ماه کاهش یافت که بسیار بدتر از کاهش 0.6 درصدی پیش بینی شده توسط بازیگران بازار بود. با این حال، قرائت اصلی، سفارشات کالاهای سرمایه غیردفاعی سابق هواپیما، 0.2 درصد افزایش یافت، بهتر از میزان بدون تغییر مورد انتظار.

دلار آمریکا در ابتدا با انتشار این خبر افزایش یافت، سپس به سمت جنوب چرخید و اکنون با توجه به بالاترین سطح هفتگی جدید بازدهی خزانه داری، دوباره افزایش یافته است. بازده اسکناس 10 ساله به 3.728 درصد رسید، بالاترین میزان در ماه دسامبر بود، در حالی که بازده اسکناس سالانه به 4.327 درصد رسید. بازدهی ها قبل از افتتاح وال استریت به رشد خود ادامه دادند، در حالی که شاخص های ایالات متحده به دنبال پیشروی همتایان خارجی خود، با افزایش اندکی آماده هستند.

در همین حال، پس از آخرین انتشارات اقتصاد کلان نشان داد که بریتانیا از رکود اقتصادی رنج می برد که احتمالا تا سال 2023 ادامه خواهد داشت، پوند انگلیس ضعیف باقی می ماند.

دیدگاه فنی GBP/USD

با شروع تعطیلات زمستانی، GBP/USD به صورت روزانه تغییر چندانی نمی کند و حجم را محدود می کند. قرائت های فنی در نمودار روزانه به کاهش بیشتر در آینده اشاره می کند، زیرا این جفت پس از شکستن به زیر آن در روز پنجشنبه به زیر 200 SMA نزولی می رسد. در این میان، شاخص‌های فنی در سطوح منفی رشد می‌کنند، فاقد قدرت جهت‌دهی آشکار هستند، اما هیچ نشانه‌ای از فرسودگی نزولی نشان نمی‌دهند و بسیار بالاتر از میزان فروش بیش‌ازحد.

پایین ترین سطح هفتگی در 1.1991 سطح حمایت کوتاه مدت فوری است که در مسیر 1.1950 قرار دارد. بسته شدن روزانه نزدیک به دومی می تواند کاهش شدیدتر را در هفته آینده پیش بینی کند. فروشندگان شورت را در حدود 1.2080، سطح مقاومت فوری و به دنبال آن 1.2140 اضافه می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.