تلاشهای مداوم برای راه آهن با فرکانس بالا در کریدور شهر تورنتو به کبک

[ad_1] در نتیجه مجبور به اشتراک گذاری مسیر اصلی که متعلق به شرکت های راه آهن باری است ، خدمات VIA Rail اغلب زمان سفر طولانی تر ، سرعت کندتر ، محدودیت دفعات سفر و عملکرد ضعیف در زمان خود را تجربه می کنند ، که در نهایت عملکرد و عملکرد مالی آن را در

کد خبر : 97995
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
تلاشهای مداوم برای راه آهن با فرکانس بالا در کریدور شهر تورنتو به کبک

[ad_1]

در نتیجه مجبور به اشتراک گذاری مسیر اصلی که متعلق به شرکت های راه آهن باری است ، خدمات VIA Rail اغلب زمان سفر طولانی تر ، سرعت کندتر ، محدودیت دفعات سفر و عملکرد ضعیف در زمان خود را تجربه می کنند ، که در نهایت عملکرد و عملکرد مالی آن را در تورنتو محدود می کند. کریدور شهر کبک

در پاسخ به این چالش ها ، VIA Rail در سال 2016 پیشنهادی برای راه آهن با فرکانس بالا به دولت کانادا ارائه کرد.

حمل و نقل کانادا ، زیرساخت های کانادا و امور مالی کانادا با VIA Rail و بانک زیرساخت کانادا برای ارزیابی عمیق پیشنهاد VIA Rail همکاری کرده اند. نتیجه این کار به دولت در مورد تصمیمات نهایی سرمایه گذاری کانادا برای پروژه کمک می کند.

پیشرفت قابل ملاحظه ای در طراحی و برنامه ریزی خدمات راه آهن مسافری بهبود یافته بین تورنتو و شهر کبک انجام شده است که ارزش خوبی را برای مالیات دهندگان و گزینه های بهتری را برای مسافران به همراه خواهد داشت.

به منظور اطمینان از دقت و استحکام کافی در ارزیابی پیشنهاد راه آهن فرکانس بالا VIA Rail ، دولت کانادا با رویکرد مرحله ای و محتاطانه از تصمیم گیری خود حمایت می کند.

  • بودجه سال 2016 3.3 میلیون دلار برای حمل و نقل کانادا در نظر گرفت تا ارزیابی اولیه عمیق پیشنهاد راه آهن فرکانس بالا VIA Rail را انجام دهد.
  • بودجه 2018 8 میلیون دلار برای حمل و نقل کانادا در نظر گرفت تا کارهای اساسی را برای پیشبرد پیشنهاد VIA Rail انجام دهد. این کار از تجزیه و تحلیل اقتصادی بیشتر مسائل کلیدی ، از جمله: پیش بینی درآمد و سواری همراه با برآورد هزینه ها و هزینه های سرمایه ای پشتیبانی می کند. این بودجه همچنین به موارد زیر اختصاص یافت:
    • بررسی فرصتها برای استفاده از سرمایه گذاری خصوصی یا نقش بالقوه بانک زیرساخت کانادا ؛ و
    • ارزیابی برخی از آثار اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی پروژه.
  • در مجموع 71.1 میلیون دلار در سال 2019 برای بررسی بیشتر پیشنهاد VIA Rail ارائه شد. این شامل:
    • 55 میلیون دلار از بانک زیرساخت کانادا برای ایجاد یک دفتر پروژه مشترک ، بین بانک زیرساخت کانادا و VIA Rail ، که بر فعالیتهای کلیدی بدون خطر برای پروژه تمرکز کرده است (به عنوان مثال ، تعامل با اشخاص ثالث برای دسترسی به مناطق اصلی شهری ، انجام کار ژئوتکنیکی و نقشه برداری برای آماده سازی برای ارزیابی آینده تاثیرات زیست محیطی ، آماده سازی برای مشارکت کانادایی ها و جوامع بومی در پروژه و غیره).
    • 16.1 میلیون دلار برای حمل و نقل کانادا و VIA Rail برای حمایت از مشارکت VIA Rail در کارهای مهم دفتر پروژه مشترک. این کار همچنین هزینه های فنی را برای بررسی گزینه های همکاری و یکپارچگی راه آهن فرکانس بالا با ریل های عملیاتی که توسط ارائه دهندگان حمل و نقل محلی و منطقه ای در مونترال و تورنتو استفاده می شود ، تامین کرد.
  • در بودجه 2021 پیشنهاد می شود 4.4 میلیون دلار در سالهای 2021-2022 به Transport Canada و VIA Rail برای حمایت از کار آنها با دفتر پروژه مشترک اختصاص دهد ، که برای تکمیل تجزیه و تحلیل و ارزیابی لازم برای کاهش خطرات احتمالی مرتبط با پروژه این پروژه مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه.
  • علاوه بر این ، بودجه 2021 پیشنهاد می کند که 491.2 میلیون دلار در طول شش سال ، از 2021 تا 2022 ، برای سرمایه گذاری در زیرساخت ها تأمین شود که به VIA Rail کمک می کند تا گام مهمی در جهت تبدیل سرویس راه آهن مسافری در تورنتو به کریدور شهر کبک بردارد. این سرمایه گذاری ها با کاهش برخی تنگناهای موجود و بهبود سیالیت و ارتباط در کوتاه مدت ، از پروژه حمایت می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.