تکنیک‌های دلار در حال حاضر همچنان در حال مرتب کردن پای خود هستند

[ad_1] این ادامه پستی است که هفته گذشته در اینجا گذاشتم و وضعیت مشابه در حال حاضر را برجسته می کند. همانطور که اوضاع پیش می رود، دلار همچنان به مبارزه خود ادامه می دهد زیرا شتاب فروش متوقف می شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، اینجا جایی است که خریداران و فروشندگان باید برای

کد خبر : 283684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
تکنیک‌های دلار در حال حاضر همچنان در حال مرتب کردن پای خود هستند

[ad_1]

این ادامه پستی است که هفته گذشته در اینجا گذاشتم و وضعیت مشابه در حال حاضر را برجسته می کند. همانطور که اوضاع پیش می رود، دلار همچنان به مبارزه خود ادامه می دهد زیرا شتاب فروش متوقف می شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، اینجا جایی است که خریداران و فروشندگان باید برای تعیین اینکه آیا مرحله بعدی دلار بالاتر است یا پایین تر (دوباره) از اینجا مبارزه کنند.

بیایید مستقیماً وارد نمودارها شویم تا وضعیت را بررسی کنیم.

در مرحله اول، EUR/USD پس از مواجهه با مقاومت به شکل میانگین متحرک 200 روزه (خط آبی) به ارائه پس‌بک بیشتری ادامه می‌دهد. قیمت در حال حاضر 0.45% دیگر کاهش یافته و به 1.0278 رسیده است و سوگیری کوتاه مدت خنثی تر است – معاملات بین میانگین متحرک 100 و 200 ساعته آن به ترتیب 1.0363 و 1.0272 است.

مورد دوم اکنون به یک نقطه حمایتی مهم تبدیل شده است زیرا یک شکست به پایین‌تر می‌آید که فروشندگان را کنترل کوتاه‌مدت به دست می‌آورد و می‌تواند باعث بهبود قوی‌تر دلار در این هفته شود.

تصویر کوتاه مدت برای USD/JPY اندکی تغییر کرده است، اما خریداران در بحبوحه تثبیت اخیر در مرز 140.00 و حوالی آن کمی اشتیاق نشان می دهند. عملکرد قیمت بالاتر از میانگین متحرک 100 ساعته خود (خط قرمز) است، بنابراین سوگیری کوتاه مدت خنثی تر باقی می ماند.

با این حال، خریداران همچنان باید میانگین متحرک 200 ساعته (خط آبی) را که در حال حاضر در 141.18 مشاهده می شود، پشت سر بگذارند تا واقعاً هر حرکت صعودی را پس بگیرند. اما قبل از آن، میانگین متحرک 100 روزه در 141.00 نیز وجود دارد. من می‌توانم استدلال کنم که در حال حاضر این یک نقطه بحرانی برای این جفت است، بنابراین خریداران هنوز باید کارهایی را انجام دهند تا هر گونه بازگشت مجدد در جفت را تأیید کنند.

در همین حال، USD/CAD همچنان به صعود خود ادامه می دهد و امروز با 0.25% افزایش به 1.3417 رسید. کاهش قیمت نفت که در آن قیمت نفت خام WTI برای اولین بار از دسامبر 2020 در روز جمعه به پایین‌تر از میانگین متحرک 100 هفته‌ای خود رسید، به نرمی قیمت اخیر کمک نمی‌کند.

اما از نقطه نظر فنی، جهش بالای میانگین متحرک 100 روزه (خط قرمز) USD/CAD به کمپین دلار با سوگیری کوتاه‌مدت نیز کمک کرده است. خلق ریسک کندتر در چند جلسه گذشته نیز به چیزهایی کمک کرده است.

سپس، AUD/USD داریم که با آزمایش سطح اصلاحی فیب 61.8 در 0.6767 در هفته گذشته، حرکت صعودی خود را متوقف کرد.

از دست دادن حرکت صعودی برای خریداران با عقب نشینی به زیر میانگین متحرک 100 روزه (خط قرمز) بدتر می شود و اکنون فروشندگان اشتهای بیشتری برای به دست گرفتن کنترل کوتاه مدت پیدا کرده اند. قیمت در روز با 0.44 درصد کاهش به 0.6640 رسیده است که درست پایین تر از میانگین متحرک 200 ساعته خود 0.6648 در حال حاضر است.

پایین ترین سطح هفته گذشته در 0.6633-35 مشاهده شد و نگه داشتن پایین تر از آن شروع به افزایش مجدد حرکت نزولی خواهد کرد، به خصوص اگر ریسک همچنان نشانه هایی از مبارزه را در این هفته نشان دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.