تقلای نتانیاهو در ایتالیا با لفاظی علیه ایران

به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» که به ایتالیا سفر کرده است، گفت: “در ماه های اخیر تغییراتی در مواضع آمریکا و کشورهای اروپایی در خصوص ایران احساس کردم.” وی که به نظر می رسد از تحولات اخیر در رابطه با همکاری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران و روند نشست اخیر شورای

کد خبر : 331172
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
تقلای نتانیاهو در ایتالیا با لفاظی علیه ایران



به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» که به ایتالیا سفر کرده است، گفت: “در ماه های اخیر تغییراتی در مواضع آمریکا و کشورهای اروپایی در خصوص ایران احساس کردم.”

وی که به نظر می رسد از تحولات اخیر در رابطه با همکاری بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران و روند نشست اخیر شورای حکام آژانس دچار سرخوردگی شده است، ادامه داد: “احساس می کنم که سیاست ها علیه ایران نیازمند تقویت است و محور دیدار من با نخست وزیر ایتالیا همین مساله خواهد بود”.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اعتراضات هزاران نفری امروز در سراسر سرزمین های اشغالی علیه کابینه او گفت که مخالفان می خواهند از طریق ایجاد هرج و مرج، این رژیم را سرنگون کنند.

پیش از این وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور که به سرزمین های اشغالی سفر کرده در دیدار با نتانیاهو، موضع واشنگتن در حمایت از صهیونیست ها را تکرار کرد و گفت که واشنگتن به حفظ امنیت این رژیم و برتری نظامی آن پایبند است.

براساس اعلام پنتاگون، آستین و نتانیاهو در خصوص آنچه آن را به زعم خود “تهدیدهای ایران برای منطقه” خواندند، گفت وگو کرده و درخصوص گسترش همکاری ها برای مقابله با آن توافق کردند.

وزیر دفاع آمریکا در این دیدار با تکرار اتهام ها و ادعاهای دیگر مقامات آمریکایی علیه ایران مدعی شد که ایران به دنبال تولید سلاح هسته ای است و واشنگتن اجازه آن را نخواهد داد.

این دیدار در سایه اعتراض امروز صهیونیست ها به لایحه جنجالی اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی تحت عنوان «دیکتاتوری در اسرائیل» برگزار شد و آستین را مجبور کرد که به جای مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، در فرودگاه با نتانیاهو و «یوآف گالانت » وزیر جنگ این رژیم دیدار کند.

این صهیونیست های معترض امروز ورودی فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو را به طور کامل بستند و عملا این فرودگاه را به تعطیلی کشاندند و در فرودگاهی دیگر موجب تاخیر در پرواز نتانیاهو شدند.

شبکه الجزیره روز پنجشنبه گزارش کرد: اعتراضات در اطراف فرودگاه اللد در منطقه ای به همین نام در ۴۵ کیلومتری شمال غرب شهر بیت‌المقدس نیز منجر به تأخیر در پرواز نتانیاهو به ایتالیا تا دو بعدازظهر شد و وی را وادار کرد که با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در فرودگاه ملاقات کند.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.