تقریباً تمام کارمندان دولتی به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شده اند

[ad_1] 3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در ادامه سیاست واکسیناسیون کووید-۱۹ که در ۶ اکتبر ۲۰۲۱ توسط دولت کانادا اعلام شد، بیانیه زیر را بیان کرد: یک ماه پیش، ما از کارمندان خدمات عمومی فدرال خواستیم تا وضعیت واکسیناسیون خود را

کد خبر : 124850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۲۰
تقریباً تمام کارمندان دولتی به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شده اند

[ad_1]

3 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا

مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در ادامه سیاست واکسیناسیون کووید-۱۹ که در ۶ اکتبر ۲۰۲۱ توسط دولت کانادا اعلام شد، بیانیه زیر را بیان کرد:

یک ماه پیش، ما از کارمندان خدمات عمومی فدرال خواستیم تا وضعیت واکسیناسیون خود را تأیید کنند. آنها پا به پا گذاشتند. تا امروز 99.7 درصد از کارکنان دولت گواهی داده اند. اکنون می توانم گزارش دهم که 95٪ از حدود 268000 کارمند دولتی فدرال تایید کرده اند که کاملاً واکسینه شده اند. به همراه کسانی که یک بار تزریق کرده اند، 98 درصد از کارمندان دولت یا به طور کامل یا جزئی واکسینه شده اند. این داده ها به صورت هفتگی در دسترس و به روز می شوند.

مقامات بهداشت عمومی همچنان توصیه می کنند که واکسیناسیون، که در ترکیب با سایر اقدامات بهداشت عمومی استفاده می شود، مؤثرترین ابزار برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19، از جمله محل کار ما است.

دولت کانادا بزرگترین کارفرمای کشور ما است. مایلم از بیش از یک چهارم میلیون کارمند دولتی در سراسر کانادا و سراسر جهان که در تلاش ملی واکسیناسیون ما علیه کووید-19 رهبری نشان داده اند تشکر کنم.

ما می دانیم که داشتن نیروی کار کاملاً واکسینه شده به این معنی است که نه تنها محل کار ایمن تر است، بلکه جوامعی که این جمعیت بزرگ در آن زندگی و کار می کنند نیز ایمن تر هستند. همچنین به معنای محافظت بهتر برای کانادایی هایی است که شخصاً برای دسترسی به خدمات دولتی می آیند.

درخواست‌های تقریباً 1 درصد از کارکنانی که به دنبال مسکن هستند، به‌صورت موردی در بخش‌ها بررسی می‌شوند. خدمات عمومی مدت‌هاست که فرآیندهایی را برای بررسی درخواست‌های اقامت در نظر گرفته است. ملاحظات حفظ حریم خصوصی در نحوه طراحی خط مشی و چگونگی ادامه اجرای آن نقش اساسی دارند.

این الزام واکسیناسیون مربوط به سلامت عمومی است و کار می کند. ما شاهد هستیم که اکثریت قریب به اتفاق کارمندان دولتی که قادر به واکسینه شدن هستند هستند واکسینه شده همه کارمندان به اطلاعات آژانس بهداشت عمومی کانادا/سلامت کانادا در مورد واکسن ها و نحوه عملکرد آنها دسترسی دارند تا بتوانند بفهمند که چگونه واکسیناسیون به محافظت از آنها و محل کارشان در برابر COVID-19 کمک می کند.

واکسیناسیون به کارکنان کمک می کند تا اطمینان داشته باشند که همه اقدامات برای اطمینان از ایمنی محل کار آنها در هر کجا که باشد انجام شده است.

همچنین توانایی کانادا را برای حفظ بهبود اقتصادی در هر جایی که کارمندان دولتی زندگی و کار می کنند تقویت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.