تقریباً از هر چهار آرژانتینی سه نفر برای سرمایه گذاری یا صرفه جویی مایل به خرید کریپتو هستند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1] یک نظرسنجی جدید که نتایج آن در اوایل این هفته منتشر شد، بینش بیشتری را در مورد اینکه آرژانتینی ها چگونه ارزهای رمزنگاری شده را می بینند و چگونه ممکن است از آنها استفاده کنند، ارائه کرده است. این نظرسنجی نشان داد که در نهایت از هر چهار شهروند تقریباً سه نفر برای سرمایه

کد خبر : 203693
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
تقریباً از هر چهار آرژانتینی سه نفر برای سرمایه گذاری یا صرفه جویی مایل به خرید کریپتو هستند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1]

یک نظرسنجی جدید که نتایج آن در اوایل این هفته منتشر شد، بینش بیشتری را در مورد اینکه آرژانتینی ها چگونه ارزهای رمزنگاری شده را می بینند و چگونه ممکن است از آنها استفاده کنند، ارائه کرده است. این نظرسنجی نشان داد که در نهایت از هر چهار شهروند تقریباً سه نفر برای سرمایه گذاری یا به عنوان راهی برای حفظ قدرت خرید، ارز دیجیتال را خریداری می کنند.

آرژانتینی ها با کریپتو آشنا هستند

یک نظرسنجی که نتایج آن در 4 می منتشر شد، چشم‌انداز روشنی از محبوبیت رمزارز در آرژانتین و اینکه چگونه آرژانتینی‌ها می‌توانند از رمزنگاری برای اهداف مختلف استفاده کنند، ارائه می‌دهد. این نظرسنجی که توسط Opinaia y Muchnik، دو دفتر مشاوره انجام شد، چندین سؤال مرتبط با رمزنگاری را از نمونه ای متشکل از 2400 شهروند آرژانتینی از سراسر کشور که در سطوح مختلف اقتصادی زندگی می کردند، پرسید.

در مورد محبوبیت کریپتو، این نظرسنجی نشان داد که 90 درصد از شهروندانی که با آنها مشورت کردند، قبل از نظرسنجی در مورد ارزهای دیجیتال شنیده بودند. با این حال، این محبوبیت منجر به کار مستقیم با کریپتو نمی شود. این نظرسنجی همچنین گزارش داد که تنها 38 درصد در مورد عملکرد و عملکرد داخلی دارایی های رمزنگاری اطلاعات دارند.

با این حال، آرژانتینی ها در صورت لزوم مایلند از رمزنگاری به روش های مختلف استفاده کنند. 74 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که ارزهای رمزنگاری شده را یا به عنوان دارایی سرمایه گذاری یا صرفه جویی در بخشی از قدرت خرید خود می خرند و استفاده می کنند.


ایالت کریپتو در آرژانتین

این مطالعه به چگونگی اعتماد شهروندان به ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر دارایی های سرمایه گذاری مانند سهام و اوراق قرضه پرداخت. از این نظر، ارزهای دیجیتال در وسط، پایین تر از ابزارهای کلاسیک مانند دلار، اما بیش از سایر ابزارها قرار گرفتند. Guido Moscoso، مدیر افکار عمومی در Opinaia، خلاصه کرد:

ارزهای رمزنگاری شده دارای سطح اعتماد متوسطی هستند، شبیه به صندوق سرمایه گذاری یا سهام، اما کمتر از اشکال کلاسیک یا ریشه دارتر مانند دلار، مدت زمان ثابت یا مرکادو پاگو هستند. اما بله، آنها بسیار بالاتر از اعتمادی هستند که روی اوراق قرضه وجود دارد.

به گفته Moscoco، این نظرسنجی نشانه ای از زمانه ای است که آرژانتینی ها به شدت نگران شرایط اقتصادی این کشور هستند و در حال مطالعه روش های مختلف برای پس انداز پول خود در یک محیط بسیار تورم هستند. اما او همچنین توضیح داد که این علاقه توسط مانع دانش بالایی که یک شهروند معمولی هنگام تلاش برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با آن مواجه است، مسدود شده است. از 74 درصد آرژانتینی هایی که مایل به خرید دارایی های کریپتو هستند، 49 درصد اظهار داشتند که آنها را خریداری می کنند، اما نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند.

نظر شما در مورد آخرین نظرسنجی در مورد محبوبیت و استفاده از ارزهای دیجیتال در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.