تقاضا برای کریپتو به عنوان روش پرداخت به شدت کاهش یافته است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان تقاضای کمی برای ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت می بیند. با این حال، این بانک خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به “بزرگتر و بزرگتر” در بخش بازی، از جمله در متاورس هستند. JPMorgan تقاضای کمی برای Crypto را به عنوان یک ابزار

کد خبر : 259257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
تقاضا برای کریپتو به عنوان روش پرداخت به شدت کاهش یافته است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان تقاضای کمی برای ارز دیجیتال به عنوان روش پرداخت می بیند. با این حال، این بانک خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به “بزرگتر و بزرگتر” در بخش بازی، از جمله در متاورس هستند.

JPMorgan تقاضای کمی برای Crypto را به عنوان یک ابزار پرداخت می بیند

تاکیس جورجاکوپولوس، رئیس جهانی پرداخت‌های بخش بانک سرمایه‌گذاری و شرکت‌های جی‌پی مورگان، این هفته در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ در مورد تقاضای مشتری برای ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت صحبت کرد. او گفت:

ما شاهد تقاضای زیادی برای مشتریانمان بودیم، فرض کنید تا شش ماه پیش. ما الان خیلی کم می بینیم.

گئورگاکوپولوس ضمن اشاره به اینکه تقاضا برای ارز دیجیتال به عنوان ابزار پرداخت به شدت کاهش یافته است، تاکید کرد که بانک همچنان از مشتریانی که می خواهند از رمزنگاری برای این منظور استفاده کنند، حمایت خواهد کرد.

او افزود که ارزهای رمزنگاری شده همچنین در بخش بازی “بزرگتر و بزرگتر” می شوند – هم در بازی های سنتی و هم در متاورس، جایی که او فرصت های زیادی را می بیند.

این هفته، جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان نیز تردید خود را در مورد بیت کوین و ارز دیجیتال تکرار کرد. من در مورد توکن‌های رمزنگاری که شما آن‌ها را ارز می‌نامید، مانند بیت‌کوین، شک دارم. آنها طرح های پونزی غیرمتمرکز هستند. با این حال، او تاکید کرد که در مورد بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (defi) تردید ندارد و آنها را نوآوری های “واقعی” نامید.

یک نظرسنجی اخیر که توسط Deloitte با همکاری Paypal انجام شد نشان داد که بیش از 85٪ از بازرگانان “اولویت بالا یا بسیار بالایی برای فعال کردن پرداخت های رمزنگاری شده قائل هستند.” علاوه بر این، «تقریباً سه چهارم از افراد مورد بررسی گزارش دادند که قصد دارند طی 24 ماه آینده پرداخت‌های ارز دیجیتال یا استیبل کوین را بپذیرند».

یک نظرسنجی متفاوت توسط بانک آمریکا نشان داد که “علاقه فزاینده” به استفاده از کریپتو به عنوان یک روش پرداخت وجود دارد. بانک توضیح داد: «39 درصد و 34 درصد از پاسخ دهندگان به ترتیب گزارش دادند که از دارایی های رمزنگاری / دیجیتال به عنوان روش پرداخت برای خرید آنلاین یا حضوری استفاده می کنند. علاوه بر این، 49٪ و 53٪ از پاسخ دهندگان به ترتیب علاقه خود را به استفاده از دارایی های رمزنگاری / دیجیتال برای خرید آنلاین یا حضوری ابراز کردند.

نظر شما در مورد JPMorgan که می گوید تقاضای کمی برای ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پرداخت وجود دارد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.