تقاضا برای توکن‌های دارای پشتوانه طلا، حق بیمه را به همراه می‌آورد زیرا ارزش فلز گرانبها بالاتر می‌رود – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1] در حالی که بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال در هفته گذشته دچار رکود شده اند، قیمت طلای گرانبها در هفت روز گذشته 3.85 درصد افزایش یافته است. هر اونس طلای مرغوب از 1826.92 دلار در 10 فوریه به 1897.36 دلار در هر اونس در 19 فوریه جهش کرد. علاوه بر این، سکه های کریپتو

کد خبر : 168856
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
تقاضا برای توکن‌های دارای پشتوانه طلا، حق بیمه را به همراه می‌آورد زیرا ارزش فلز گرانبها بالاتر می‌رود – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

در حالی که بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال در هفته گذشته دچار رکود شده اند، قیمت طلای گرانبها در هفت روز گذشته 3.85 درصد افزایش یافته است. هر اونس طلای مرغوب از 1826.92 دلار در 10 فوریه به 1897.36 دلار در هر اونس در 19 فوریه جهش کرد. علاوه بر این، سکه های کریپتو با پشتوانه طلا امروز شاهد افزایش قابل توجه تقاضا در کنار حق بیمه بالاتر از قیمت لحظه ای طلا در بازار بوده اند.

طلا در دوران عدم اطمینان اقتصادی می درخشد

اقتصاد جهان متزلزل بوده است و بسیاری ناآرامی بین روسیه و اوکراین و احتمال وقوع جنگ را مقصر می دانند. این امر باعث شده تا بازارهای سهام در هفته گذشته افت کنند و تا زنگ پایانی روز جمعه، هر سه شاخص برتر در محدوده قرمز باقی بمانند. نزدک در -168 بسته شد، داوجونز در -232 بسته شد و NYSE نیز در پایان روز جمعه 99- کاهش داشت. علاوه بر این، بازارهای ارزهای دیجیتال از همین رویه پیروی کردند زیرا میلیاردها دلار از اقتصاد کریپتو خارج شده است زیرا هفته گذشته به زیر محدوده 2 تریلیون دلاری کاهش یافت و به 1.88 تریلیون دلار رسید.

تقاضا برای توکن های دارای پشتوانه طلا، با افزایش ارزش فلزات گرانبها، حق بیمه را به ارمغان می آورد.
قیمت نقطه ای یک اونس تروی طلای مرغوب 0.999 در 19 فوریه 2022.

امروز، اقتصاد کریپتو در 24 ساعت گذشته 3.1 درصد ارزش دلار را از دست داده است و بیت کوین (BTC) به زیر منطقه قیمتی 40 هزار دلار رسیده است. برخلاف سهام و ارزهای دیجیتال، طلای گرانبها در این هفته عملکرد خوبی داشته است و در هفت روز گذشته 3.85 درصد ارزش دلاری را به خود اختصاص داده است. در زمان نگارش این مقاله، یک اونس تروی طلای خوب 0.999 در حال تغییر است، درست زیر محدوده 1900 دلار در 1897.36 دلار در هر اونس. اونس نقره خوب 0.999 نیز ارزش خود را از 28 ژانویه افزایش داده است. در آن روز، هر اونس نقره 22.47 دلار در هر اونس معامله می‌شد و امروز با قیمت 23.94 دلار تغییر می‌کند.

ارزش بازار طلای توکن‌شده افزایش می‌یابد، توکن‌های طلای خاص قیمت‌های بالاتر را ببینید

در حالی که فلزات گرانبها شاهد حرکت بازارها به سمت شمال بوده اند، تقاضا برای سکه های رمزنگاری طلای توکن شده افزایش یافته است. بین طلای افتراقی (XAUT)، طلای پکس (PAXG)، توکن طلای نعناع پرث (PMGT) و طلای دیجیکس (DGX)، هر چهار ارزش بازار سکه طلای توکن شده بین 2.4 تا 8 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است. XAUT و PAXG دو سکه رمزنگاری با پشتوانه طلا از نظر ارزش بازار هستند. XAUT دارای ارزش بازار کلی 430 میلیون دلار است و ارزش PAXG 424 میلیون دلار است.

در همین حال، همه آنها بین ارزش بازار لحظه ای طلا و حق بیمه مناسب نیز در نوسان بوده اند. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، طلای پکس (PAXG) با قیمت 1917.09 دلار به ازای هر سکه تغییر می‌کند که 1.039 درصد بالاتر از قیمت‌های بازار نقدی است. توکن طلای ضرابخانه پرث (PMGT) نیز با قیمت های بالاتری نسبت به ارزش بازار لحظه ای یک اونس طلای فیزیکی معامله می شود. در حال حاضر، حق بیمه PMGT 0.915٪ بالاتر از 1897.36 دلار در هر اونس ثبت شده در 19 فوریه است.

تقاضا برای توکن های دارای پشتوانه طلا، با افزایش ارزش فلزات گرانبها، حق بیمه را به ارمغان می آورد.
چهار توکن طلای توکن شده برتر بر اساس ارزش بازار در 19 فوریه 2022.

25 روز پیش اخبار Bitcoin.com در مورد رشد عظیم طلای تتر (XAUT) و طلای پکس (PAXG) گزارش داد و از آن زمان ارزش گذاری ها بزرگتر شده است. در 25 ژانویه، ارزش بازار XAUT 410 میلیون دلار بود و بیش از 20 میلیون دلار به ارزش افزوده شده است. ارزش بازار PAXG 332.7 میلیون دلار بود و 92 میلیون دلار ارزش دلاری در 25 روز گذشته اضافه شده است. ارزش بازار XAUT طی دو سال نزدیک به 20000 درصد افزایش یافته است در حالی که PAXG در این بازه زمانی 16000 درصد افزایش داشته است.

مشابه با استیبل کوین‌ها، شرکت‌کنندگان در اقتصاد کریپتو ارزشی در ارزهای دیجیتالی با پشتوانه طلا پیدا کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این روند به عنوان پایه اصلی در صنعت است. مانند همتایان فیزیکی خود، توکن‌های طلای دیجیتال می‌توانند به افراد کمک کنند تا در برابر رکود بازار محافظت کنند. با حق بیمه‌های فعلی، فرصت‌های آربیتراژ نیز می‌تواند اتفاق بیفتد، درست مانند آنچه در بازارهای استیبل کوین فیات می‌شوند.

برچسب ها در این داستان

0.999 طلای خوب، 1897 دلار در هر اونس، 1 گرم طلا، 1 اونس طلا، 23 ماه، AUD، طلای کریپتو، تقاضا، DGX، طلای دیجیکس، رمزارز با پشتوانه طلا، رمز ارز طلا، رشد توکن طلا، توکن های طلا، طلا- پشتوانه، رشد، IDR، ذخیره مستقل، Indodax، LBMA، Pax، PAXG، توکن طلای نعناع پرث، PMGT، Premiums، Tether، XAUT

نظر شما در مورد رشد توکن های دارای پشتوانه طلا مانند XAUT، PAXG، PMGT و DGX چیست؟ نظر شما در مورد اینکه این توکن ها دارای امتیازات بازار هستند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، coin gecko.com،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.