تقاضای دلار به دلیل کاهش متوسط ​​نرخ بهره چین بر احساسات تاثیر گذاشت. Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز سه‌شنبه افزایش یافت و این پناهگاه امن در تقاضا بود زیرا کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی چین نتوانست نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد کند شدن رشد اقتصادی را کاهش دهد. در ساعت 01:55 ET (05:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار

کد خبر : 363674
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تقاضای دلار به دلیل کاهش متوسط ​​نرخ بهره چین بر احساسات تاثیر گذاشت. Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا روز سه‌شنبه افزایش یافت و این پناهگاه امن در تقاضا بود زیرا کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی چین نتوانست نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد کند شدن رشد اقتصادی را کاهش دهد.

در ساعت 01:55 ET (05:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.3 درصد افزایش به 102.118 معامله شد و از پایین ترین سطح یک ماه اخیر خود بازگشت.

PBOC نرخ اولیه وام را کاهش می دهد

بانک مرکزی چین اوایل روز سه‌شنبه، نرخ اولیه وام معیار خود را 10 واحد کاهش داد، اقدامی که در تلگراف گسترده‌ای در حال تلاش پکن برای تقویت کندی بهبود اقتصادی بود.

با این حال، این اندازه کاهش نرخ، برخی را ناامید کرد که نگران بودند که این برای تقویت اعتماد کافی نیست، زیرا بخش املاک چین به شدت آسیب دیده است.

0.2% افزایش یافت و به 7.1769 رسید، در حالی که معامله یوان به پایین ترین سطح خود از اواخر نوامبر رسیده است، در حالی که معامله گران به دنبال بسته محرک گسترده تری از سوی مقامات چینی بودند، اما در جلسه روز جمعه کابینه اقدامات مشخصی دریافت نکردند.

پاول این هفته در کنگره شهادت خواهد داد

دلار نیز در روز سه شنبه قبل از شهادت آتی توسط رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره، که از روز چهارشنبه آغاز می شود، افزایش یافته است.

فدرال رزرو ایالات متحده هفته گذشته چرخه افزایش نرخ بهره در طول یکسال خود را برای ارزیابی تأثیر آن بر تورم و چشم انداز اقتصادی کشور متوقف کرد، اما همچنین به احتمال افزایش بیشتر نرخ در آینده اشاره کرد.

معامله گران به شهادت پاول – به کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه و کمیته بانکی سنا در روز پنجشنبه – برای سرنخ هایی در مورد سیاست پولی ایالات متحده، در میان احتیاط نسبت به احتمال افزایش نرخ بهره در ماه جولای در کارت ها، نگاه می کنند.

داده‌های اقتصادی ایالات متحده که روز سه‌شنبه منتشر می‌شود شامل و برای ماه مه می‌شود، در حالی که قرار است عضو FOMC نیز سخنرانی کند.

یورو ثابت می ماند ECB درباره افزایش بیشتر بحث می کند

در جاهای دیگر، تا حد زیادی ثابت در 1.0922 معامله شد، و نزدیک به اوج یک ماهه باقی ماند زیرا مقامات بانک مرکزی اروپا بر سر نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره در آینده برای ادامه مبارزه با .

نرخ بهره در روز پنجشنبه 25 واحد پایه افزایش یافت و به بالاترین سطح در 22 سال گذشته رسید و تا حد زیادی با افزایش دیگری در هزینه های وام در جولای همراه بود.

اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا روز دوشنبه اظهار داشت که برای متعهد شدن به افزایش مجدد در ماه سپتامبر خیلی زود است، اما تعدادی از همکارانش قبلاً عقیده داشتند که تورم اساسی همچنان بالاست و نیاز به تشدید بیشتر است.

بانک انگلستان یک بار دیگر صعود می کند

0.1% کاهش یافت و به 1.2783 رسید، اما همچنان نزدیک به بالاترین حد خود در 14 ماه گذشته است و معامله گران کاملاً انتظار دارند که نرخ بهره معیار خود را از 4.5% در روز پنجشنبه به 4.75% افزایش دهد که بالاترین نرخ از سال 2008 است.

چهارشنبه شاهد انتشار این رقم برای ماه مه است و انتظار می‌رود که این تایید کند که تورم در بریتانیا همچنان بالاترین نرخ در گروه G7 است، بیش از چهار برابر هدف میان‌مدت 2 درصدی بانک مرکزی.

محمد الاریان، از اعضای هیئت مدیره، گفت: «در حالی که شکی نیست که BOE نرخ‌های بهره را در روز پنجشنبه افزایش خواهد داد، نظرات زیادی در مورد اندازه افزایش و دستورالعمل‌های سیاستی برای موارد زیر وجود خواهد داشت – به‌صورت مستقل و ترکیبی». رئیس Gramercy Funds روز دوشنبه در توییتی گفت.

در جاهای دیگر، شاخص حساس به ریسک با 0.7% کاهش به 0.6803 رسید، در حالی که تا حد زیادی بدون تغییر در 142.01 معامله شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.