تفاوت بین درصد افزایش و درصد کاهش – استراتژی های معاملاتی – 25 ژوئن 2023

[ad_1] فرض کنید یک حساب تجاری با 100000 دلار باز کرده اید. معامله کردی و 1 هزار درآمد. یعنی سود شما در این معامله 1 درصد سرمایه شماست. خوب. حال، فرض کنید شما همان 1000 دلار را در معامله بعدی خود از دست می دهید. چند درصد ضرر کردی؟ یکی؟ پاسخ نادرست در این معامله

کد خبر : 366176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
تفاوت بین درصد افزایش و درصد کاهش – استراتژی های معاملاتی – 25 ژوئن 2023

[ad_1]

فرض کنید یک حساب تجاری با 100000 دلار باز کرده اید. معامله کردی و 1 هزار درآمد. یعنی سود شما در این معامله 1 درصد سرمایه شماست. خوب.

حال، فرض کنید شما همان 1000 دلار را در معامله بعدی خود از دست می دهید. چند درصد ضرر کردی؟ یکی؟ پاسخ نادرست در این معامله 0.99 درصد ضرر کردید. زیرا 1000 از 100000 1 درصد است در حالی که 1000 از 101000 فقط 0.99 درصد است.

را بهره مرکب

اگر از صد در صد اولیه منحرف شویم، این تفاوت به ظاهر کوچک منجر به اثرات بزرگی می شود. از یک طرف، این عالی است. اگر سپرده رشد کند، هر سود جدید به صورت مطلق بیشتر و بیشتر می شود، حتی اگر 1 درصد از حساب معاملاتی شما باشد. به این سود مرکب می گویند. ما اثر مشابهی را هنگام افزایش قیمت سهم مشاهده می کنیم. هر چه قیمت بالاتر باشد، دلار بیشتری 1 درصد از ارزش آن را تشکیل می دهد.

از طرفی دیگر آنقدرها هم خوب نیست. تجارت فقط به سود نیست، افت سرمایه نیز وجود دارد. یک نزول از یک سری معاملات بازنده رخ می دهد. بنابراین مشکل این است که هرچه این کاهش عمیق‌تر باشد، خروج از آن سخت‌تر است. این کاملاً ریاضی است.

عقب نشینی ها

ببینیم چه خبر است. اگر همه چیز با انحرافات کوچک از صد در صد واضح است، به علاوه یا منهای کمی، پس با موارد بزرگ همه چیز جالب تر است. بیایید یک ارزش بزرگ در نظر بگیریم. 30 درصد اگر وارد چنین کاهشی شوید، برای خروج باید تقریباً 43 درصد سود داشته باشید. بسیار جدی است. و اگر افت سرمایه به ارزش 50 درصد رسیده باشد، برای شکستن به 100 درصد سود نیاز دارید.

در مورد آن فکر کنید. شما باید سپرده خود را دو برابر کنید تا 50 درصد ضرر را پس بگیرید. در واقع، این همان چیزی است که افت در معاملات برای آن خطرناک است. بنابراین، منطقی است که بر کاهش سرمایه نظارت دقیق داشته باشیم و اقدامات لازم را برای مقابله به موقع با آن انجام دهیم.

راه حل های من: محصولات ولادیمیر توروپوف برای تاجران

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.