تغییر ویزای دانشجویی انگلیس به ویزای کار Tier 2

[ad_1] تصویب قوانین مهاجرتی جدید انگلیس در روز 29 مارس سال 2019 به دانشجویان در این کشور اجازه می‌دهد که سه ماه قبل از پایان دوران تحصیل خود، برای تغییر ویزای دانشجویی انگلیس خود به ویزای کار Tier 2 اقدام کنند. برای این کار شما باید از داخل خاک انگلیس و همچنین قبل از اتمام

کد خبر : 89830
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۸
تغییر ویزای دانشجویی انگلیس به ویزای کار Tier 2

[ad_1]

تصویب قوانین مهاجرتی جدید انگلیس در روز 29 مارس سال 2019 به دانشجویان در این کشور اجازه می‌دهد که سه ماه قبل از پایان دوران تحصیل خود، برای تغییر ویزای دانشجویی انگلیس خود به ویزای کار Tier 2 اقدام کنند. برای این کار شما باید از داخل خاک انگلیس و همچنین قبل از اتمام اعتبار ویزای تحصیلی Tier 4 فعلی خود اقدام نمایید.

مواردی که برای تغییر ویزا باید در نظر بگیرید

برای این که بتوانید واجد شرایط تغییر ویزای دانشجویی انگلیس به ویزای کار باشید، باید حتماً ویزای تحصیلی انگلیس را داشته باشید و همچنین توسط یک موسسه آموزش عالی برای تحصیل در انگلیس اسپانسر شده باشید. به خاطر داشته باشید که فقط اسپانسرهای Tier 4 که برخی شرایط و الزامات را دارند پذیرفته خواهند شد.

شرایط

برای واجد شرایط بودن، شما باید این مدارک را اخذ کرده یا در حال اخذ آن‌ها باشید:

  • مدرک لیسانس مورد تأیید انگلیس
  • مدرک فوق لیسانس مورد تأیید انگلیس
  • مدرک تکمیلی معلمی
  • دیپلم حرفه‌ای معلمی؛ یا
  • مدرک PhD مورد تأیید انگلیس

بسیاری از مدارک وجود دارند که مورد تأیید وزارت کشور انگلیس نیستند. از این رو بسیار مهم است که قبل از اقدام، حتماً بررسی کنید که آیا وزارت کشور مدارک شما را قبول خواهد کرد یا نه.

زمان بندی

اگر در حال دریافت یکی از مدارک بالا طی سه ماه آینده هستید یا آن را دریافت کرده‌اید (به جز مدرک PhD)، ممکن است واجد شرایط ثبت نام برای دریافت ویزای Tier 2 باشید.

برای دانشجویانی که در مقطع دکتری در انگلیس در حال تحصیل هستند، اگر در اقامت اخیر خود حداقل 12 ماه در این کشور تحصیل کرده‌اید، ممکن است شما نیز برای دریافت این ویزا واجد شرایط باشید.

اجازه تحصیل

شما نباید هیچ محدودیتی در مورد امکان تحصیل در انگلیس نداشته باشید و همچنین، در طول تحصیل حتماً باید اقامت شما در این کشور قانونی باشد. یک نکته مهم دیگر این که شما باید در اسپانسر Tier 4 خود در حال تحصیل باشید و صرف داشتن مطالعات تکمیل در اسپانسر Tier 4 کافی نخواهد بود.

بورسیه

اگر شما از سوی یک دولت یا آژانس بورس بین المللی بورسیه دریافت کرده‌اید، بایستی برخی شرایط دیگر را نیز داشته باشید.

الزامات ثبت نام برای ویزای Tier 2 از داخل خاک انگلیس

قبل از ثبت نام برای ویزای Tier 2، حتماً باید یک پیشنهاد شغلی در سطح مناسب با حقوق مناسب دریافت کرده باشید.

سن

شما باید حداقل 16 سال سن داشته باشید. اگر سن شما پایین‌تر باشد، وزارت کشور معمولاً رضایت نامه از والدین شما درخواست خواهد کرد.

مدرک اسپانسر

قبل از اپلای کردن برای ویزای کار Tier 2 انگلیس، کارفرمای انگلیسی شما (اسپانسر) بایستی حتماً مجهز اسپانسر Tier 2 داشته باشد. اگر کارفرما مجوز اسپانسر ندارد، بایستی برای دریافت آن ثبت نام کنند. مدارک متنوع و کارهای مختلفی وجود دارند که برای دریافت این مجوز کارفرما بایستی ارائه کرده و انجام دهد. لازم است بدانید بررسی پرونده‌های مجوز اسپانسر معمولاً کم‌تر از هشت هفته طول می‌کشد، از این رو هنگام ثبت نام برای ویزای کار Tier 2 بایستی این مورد را مد نظر قرار بدهید.

با داشتن مجوز اسپانسر Tier 2، کارفرمای شما می‌تواند مدرک اسپانسر شما را صادر کند.

این نکته مهم را باید بدانید که داشتن مدرک اسپانسر بدین معنی نیست که پرونده شما برای دریافت ویزای کار انگلیس Tier 2 حتماً موفق بوده است. برخی شرایط دیگر را نیز شما باید داشته باشید.

تست بازار کار Resident

در بسیاری از پرونده‌ها، ممکن است از اسپانسر (کارفرما) خواسته شود تا قبل از ارائه پیشنهاد شغلی و مدرک اسپانسر به شما، در تست بازار کار Resident یا همان RLMT شرکت کند. در این تست کارفرما باید پوزیشن شغلی را به مدت 28 روز در دو مرکز مختلف آگهی کند.

برای مهاجران دارای ویزای تحصیلی انگلیس Tier 4 که برخی شرایط را دارند، ممکن است نیازی به انجام تست RLMT نباشد.

مهارت زبان انگلیسی

برای اثبات مهارت زبان انگلیسی چند راه وجود دارد:

  • شرکت کردن در یک آزمون زبان انگلیسی
  • طی کردن یک دوره به زبان انگلیسی؛ یا
  • شهروند یک کشور انگلیسی زبان بودن

لطفاً به خاطر داشته باشید که حتی اگر همه شرایط مذکور را داشته باشید، در صورتی که مهارت زبان انگلیسی خود را نتوانید اثبات کنید پرونده شما رد خواهد شد.

اسکان

برای پاس کردن این مورد شما باید حداقل 945 پوند پول در حساب پس انداز خود به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 روز قبل از تاریخ ثبت پرونده تغییر ویزای دانشجویی انگلیس خود به ویزای کار Tier 2 داشته باشید. کارفرمای شما همچنین می‌تواند تأمین مالی و اسکان شما طی ماه اول فعالیت کاری در انگلیس را تضمین کند.

سفر

کسانی که می‌خواهند بعد از پایان تحصیل، زمانی که هنوز ویزای تحصیلی آن‌ها معتبر است و قبل از اپلای کردن برای ویزای کاری به کشور دیگری سفر کنند، باید اطلاع داشته باشند که ممکن است هنگام بازگشت و ورود به انگلیس به مشکل بخورند. افسر مهاجرت بایستی قانع شود که شما قبل از اتمام اعتبار ویزای تحصیلی خود، برای تمدید آن یا برای ویزایی جدید اقدام خواهید کرد.

بعد از ثبت نام برای تغییر ویزای دانشجویی انگلیس خود به ویزای کار Tier 2 نباید به کشور دیگری سفر کنید. مگر این که نتیجه پرونده مشخص شده و BRP جدید خود را دریافت کرده باشید.

مشاوره اقامت انگلیس

تماس با سیمرغ سفر

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی و مشاوره در مورد تغییر ویزای دانشجویی انگلیس خود به ویزای کار Tier 2 انگلیس می‌توانید همین امروز با دفتر تهران یا بیرمنگام سیمرغ سفر تماس بگیرید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.