تغییر مثبت در تراز تجاری و موجودی انبارها نشان دهنده رشد اقتصادی است

[ad_1] کاهش کسری تجاری آمریکا، کاهش صادرات آخرین داده ها در مورد تجارت بین المللی کالا نشان دهنده یک تحول مثبت برای اقتصاد ایالات متحده است. در ماه می، کسری تجاری کشور به 91.1 میلیارد دلار کاهش یافت که نشان دهنده کاهش 6.0 میلیارد دلاری از رقم آوریل 97.1 میلیارد دلاری بود. این کاهش را

کد خبر : 367719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
تغییر مثبت در تراز تجاری و موجودی انبارها نشان دهنده رشد اقتصادی است

[ad_1]

کاهش کسری تجاری آمریکا، کاهش صادرات

آخرین داده ها در مورد تجارت بین المللی کالا نشان دهنده یک تحول مثبت برای اقتصاد ایالات متحده است. در ماه می، کسری تجاری کشور به 91.1 میلیارد دلار کاهش یافت که نشان دهنده کاهش 6.0 میلیارد دلاری از رقم آوریل 97.1 میلیارد دلاری بود. این کاهش را می توان به تغییرات صادرات و واردات کالا نسبت داد.

در ماه می، صادرات کالا به 162.8 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده کاهش اندک 1.0 میلیارد دلاری نسبت به آوریل است. از سوی دیگر، واردات کالا به 254.0 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده کاهش چشمگیر 6.9 میلیارد دلاری نسبت به ماه قبل است. این اعداد نشان دهنده تغییر قابل توجه در تراز تجاری است.

موجودی های عمده فروشی انقباض جزئی را نشان می دهد

با نگاهی خاص به موجودی های عمده فروشی، ارقام مربوط به ماه می انقباض جزئی را نشان می دهد. با تعدیل تغییرات فصلی و تفاوت‌های روز معاملات، موجودی‌های عمده فروشی در سطح تخمینی پایان ماه ۹۱۲.۹ میلیارد دلار بود. این نشان دهنده کاهش حاشیه ای 0.1 درصدی (±0.2 درصد)* نسبت به آوریل 2023 است. با این حال، در مقایسه با می 2022، موجودی های عمده فروشی شاهد رشد 3.6 درصدی (±0.9 درصد) بوده است.

موجودی های خرده فروشی افزایش یافت که منعکس کننده روند صعودی است

از سوی دیگر، موجودی های خرده فروشی در ماه می روند صعودی را تجربه کردند. با تعدیل تغییرات فصلی و تفاوت روز معاملات، موجودی های خرده فروشی به سطح تخمینی پایان ماه 778.7 میلیارد دلار رسید. این نشان دهنده افزایش 0.8 درصدی (0.2± درصد) از آوریل 2023 است. علاوه بر این، در مقایسه با ماه مه 2022، موجودی های خرده فروشی رشد قابل توجهی 7.0 درصد (±0.7 درصد) را نشان دادند.

تغییرات تراز تجاری ایالات متحده، تقویت اقتصاد

این آخرین ارقام نشان دهنده تغییر قابل توجه در تراز تجاری ایالات متحده و سطح موجودی است. با کاهش کسری تجاری و رشد مثبت موجودی‌های خرده‌فروشی، افزایش تقاضا برای کالاها در داخل و به طور بالقوه رونق اقتصادی را نشان می‌دهد. با این حال، نظارت دقیق این روندها در ماه های آینده برای تعیین پایداری آنها بسیار مهم خواهد بود.

بهبود تجارت، احساسات صعودی را تقویت می کند

از نظر پیش‌بینی کوتاه‌مدت، بهبودهای اخیر در سطح کسری تجاری و موجودی ممکن است در آینده نزدیک به احساس صعودی‌تر کمک کند. کاهش کسری تجاری می تواند نشان دهنده تقویت بالقوه دلار آمریکا و بهبود رقابت در بازارهای بین المللی باشد. با این حال، مهم است که محتاط بمانیم و مشاهده کنیم که چگونه این روندها در شرایط اقتصادی جهانی تغییر می کنند.

دینامیک تغییر: تجارت و موجودی

به طور کلی، آخرین داده ها در مورد تجارت بین المللی و موجودی انبارها در ایالات متحده تصویری از پویایی تغییر را نشان می دهد. کاهش کسری تجاری همراه با رشد مثبت موجودی های خرده فروشی، پیامدهای مثبت بالقوه ای را برای اقتصاد نشان می دهد. معامله گران و سرمایه گذاران همچنان به نظارت دقیق این تحولات ادامه خواهند داد زیرا آنها استراتژی ها و چشم انداز خود را برای ماه های آینده شکل می دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.