تغییرات نور در میان ارزهای اصلی در بیشتر موارد

[ad_1] دامنه‌های بین ارزهای اصلی امروز پس از تزریق نوسانات دیروز، حداقل برای جفت‌های ین، چیزهای زیادی باقی می‌ماند. دلار کار چندانی انجام نمی دهد و تغییرات نسبتاً کم است، به استثنای کیوی – که به نظر می رسد امروز کمی دور از ذهن است. پوند اندکی پایین تر است، اما بقیه بلوک ارزهای اصلی

کد خبر : 296076
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
تغییرات نور در میان ارزهای اصلی در بیشتر موارد

[ad_1]

دامنه‌های بین ارزهای اصلی امروز پس از تزریق نوسانات دیروز، حداقل برای جفت‌های ین، چیزهای زیادی باقی می‌ماند. دلار کار چندانی انجام نمی دهد و تغییرات نسبتاً کم است، به استثنای کیوی – که به نظر می رسد امروز کمی دور از ذهن است.

پوند اندکی پایین تر است، اما بقیه بلوک ارزهای اصلی در حال حاضر تقریباً ثابت هستند. این در شرایطی است که وضعیت کمی بهتر در سهام با بازده اوراق قرضه نیز در روز کمی بالاتر است. با وجود عدم تغییر، هنوز سطوح کلیدی در نمودارها وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

EUR/USD همچنان در حال رقابت برای فشار صعودی بالاتر از مقاومت خط روند اصلی (خط سفید) و همچنین سطح 38.2 فیب اصلاحی نوسان از ژانویه سال گذشته است که در 1.0610 مشاهده شد. اینها نکات کلیدی هستند که باید در نمودار هفتگی تماشا کنید تا ببینید آیا خریداران اشتهای بیشتری برای تعقیب حرکت بعدی به سمت 1.0800 دارند یا خیر.

GBP/USD در حال معامله در شرایطی است که خریداران نمی توانند شکست محکمی بالاتر از اوج های آگوست در 1.2276-93 (در هفتگی) داشته باشند و اکنون باید با دفاع از میانگین متحرک 200 روزه مبارزه کنند. خط آبی).

برای اثبات فشار جهت گیری معنادار بعدی برای کابل، باید یک شکست محکم در هر دو طرف وجود داشته باشد.

در همین حال، USD/JPY پس از صعود به سطح 132.30 در آسیا، در روز گذشته به سمت سطوح ثابت نزدیک به 131.75 معامله می شود. سقوط دیروز در حمایت روزانه از پایین ترین سطح 16 ژوئن در 131.49 متوقف شد و این سطح قابل توجهی است که باید امروز مراقب آن باشیم، قبل از اینکه جفت به طور بالقوه به نظر می رسد در آینده به علامت 130.00 بازگردد.

AUD/USD به سختی در آنجا ثابت مانده است، فقط در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه خود (خط قرمز) باقی مانده است، پس از اینکه شاهد کاهش فشار صعودی نسبت به میانگین متحرک 200 روزه (خط آبی) هستیم. یک شکست محکم به زیر سطح اول باعث می شود که فروشندگان شروع به اعمال کنترل بیشتری کنند، در جستجوی فشار به سمت پایین ترین سطح 21 نوامبر در 0.6584 قبل از شروع سطح 0.6500.

در نهایت، کیوی تنها ارزی است که امروز حرکت مناسبی دارد و NZD/USD در حال حاضر با کاهش 0.9 درصدی به 0.6290 رسیده است. این جفت در هفته گذشته با رد شدن روی 0.6500 روبرو شد و بالاترین قیمت آگوست در 0.6468 نیز در نمودار روزانه وارد شد. از آن زمان به بعد، عقب نشینی ریسک عاملی بوده است که این جفت ارز را پایین آورده و فروشندگان به میانگین متحرک 200 روزه (خط آبی) بعدی در 0.6257 چشم دوخته اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.