تعصب در میان عرضه فشرده بیشتر کج باقی می ماند

[ad_1] گاز طبیعی ، طوفان ایدا ، فدرال رزرو ، تورم – نقاط بحث با محدودیت عرضه همچنان قیمت نفت آتی به بالاترین سطح خود در 7 سال اخیر می رسد ترس از تورم دائمی با افزایش قیمت کالاها تقویت می شود بخش بزرگی از عرضه آمریکا در خلیج مکزیک پس از طوفان ایدا همچنان

کد خبر : 102117
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
تعصب در میان عرضه فشرده بیشتر کج باقی می ماند

[ad_1]

گاز طبیعی ، طوفان ایدا ، فدرال رزرو ، تورم – نقاط بحث

  • با محدودیت عرضه همچنان قیمت نفت آتی به بالاترین سطح خود در 7 سال اخیر می رسد
  • ترس از تورم دائمی با افزایش قیمت کالاها تقویت می شود
  • بخش بزرگی از عرضه آمریکا در خلیج مکزیک پس از طوفان ایدا همچنان آفلاین است

معاملات آتی گاز طبیعی روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در 7 سال گذشته رسید زیرا نگرانی ها در مورد عرضه در آستانه انتقال به ماه های پاییز و زمستان افزایش یافته است. با عرضه در سطوح هشداردهنده پایین ، چشم انداز افزایش تقاضا با سرد شدن دما در ماه های پاییز ، قیمت گاز طبیعی را بالاتر از 5.00 دلار /میلیون مگابایت به دنبال ورود طوفان ایدا به کشورهای حاشیه خلیج فارس ، تقاضای شدید با محدودیت عرضه رو به رو شده است. به گفته بلومبرگ ، تقریباً 78 درصد از تولید گاز آمریکا در منطقه خلیج مکزیک آفلاین است.

افزایش شدید قیمت گاز طبیعی تنها یکی از عوامل بیشماری است که بحث تورم را برانگیخته است ، زیرا مصرف کنندگان بار دیگر از خود می پرسند آیا افزایش قیمت های اخیر بیشتر ساختاری است تا گذرا. افزایش قیمت گاز می تواند چالشی بزرگ برای هدف فدرال رزرو برای احیای اقتصاد ایالات متحده باشد اوج گرفتن هزینه های انرژی به طور بالقوه کل هزینه های خانوار را محدود می کندبه آ پایدار افزایش قیمت انرژی ممکن است باعث ایجاد مشاغل شود به افزایش قیمت و/یا دستمزد در تلافی، فشار اضافی بر دیدگاه فدرال رزرو مبنی بر اینکه افزایش قیمت اخیر صرفاً “گذرا” است.

نمودار 4 ساعته آینده گاز طبیعی

نمودار گاز طبیعی

نمودار ایجاد شده با TradingView

افزایش اخیر قیمت گاز طبیعی در نتیجه محدودیت های اساسی عرضه و نه صرفاً یک شکست فنی رخ می دهد. با این وجود ، چشم انداز معاملات آتی گاز طبیعی در بورس کالا نیویورک (NYMEX) در هر دو جبهه سازنده است. پس از شکست سریع از سطح 0.786 فیبوناچی برای تست 5.00 دلار ، قیمت ها کمی سرد شده و در حدود 4.92 دلار قرار گرفته است.

با توجه به تنظیمات اساسی سازنده برای قیمت گاز طبیعی ، تعجبی نخواهد داشت اگر بازبینی مجدد 5.00 دلار را در کوتاه مدت شاهد باشیم ، با وجود اینکه قرارداد فعلی طبق گزارش RSI روزانه “بیش از حد” خریداری شده است. در صورت توقف مجدد قیمت ها ، بازگشت به سطح 0.786 Fib در 4.776 دلار می تواند گاز طبیعی را برای یک آزمایش مجدد در سطح 5.00 دلار آماده کند. در ادامه این حرکت می توان شاهد افزایش 1.618 فیبوناچی با 5.69 دلار بود ، که بالاترین رقم 2014 در 6.493 دلار بود.

منابع معامله گران فارکس

این که آیا شما یک معامله گر جدید هستید یا با تجربه ، ما منابع متعددی برای کمک به شما در اختیار داریم. شاخص برای ردیابی احساس معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی معاملات، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود ، راهنماهای تجاری برای کمک به بهبود عملکرد معاملات ، و یکی به طور خاص برای کسانی که چنین هستند جدید در فارکسبه

— نوشته شده توسط برندن فگان ، کارآموز

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر یا BrendanFaganFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.