تعریف و تمجید علم الهدی از وزارت ارشاد دولتِ دامادش

[ad_1] سید احمد علم‌الهدی در دیدار با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، راهبرد مهم عملکرد این وزارتخانه را توسعه فرهنگ دینی در جامعه دانست و اظهار کرد: فضای مدیریتی وزارت فرهنگ، مناسب‌ترین فضا برای ایجاد وحدت فکری و همگرایی فرهنگی در جامعه است.

کد خبر : 447067
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
تعریف و تمجید علم الهدی از وزارت ارشاد دولتِ دامادش

[ad_1]

سید احمد علم‌الهدی در دیدار با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، راهبرد مهم عملکرد این وزارتخانه را توسعه فرهنگ دینی در جامعه دانست و اظهار کرد: فضای مدیریتی وزارت فرهنگ، مناسب‌ترین فضا برای ایجاد وحدت فکری و همگرایی فرهنگی در جامعه است. برادران بزرگوار در هر گوشه از دستگاه فرهنگی کشور باید آگاه باشند که سیاست‌گذاری‌های آنان در ایران اسلامی باید بر بستر مبانی انقلاب، ارزش‌های دینی و باورهای مردم باشد.

وی افزود: این حساسیت کار شماست و باید به آن توجه داشته باشید. در یک نمونه، در این شهر علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با بیش از ۱۰ میلیون زائر خارجی، تأثیرگذاری فرهنگ و هنر بر زائران و مجاوران غیرقابل‌انکار است‌. اینجاست که هنر با مردم پیوند برقرار می‌کند و معارف رضوی را به گوش جان مردم می‌رساند.

وی ادامه داد: هنر یکی از محوری ترین بسترهای جنگ نرم است که شما اهمیت آن را در سراسر کشور و به‌خصوص کلان‌شهرهایی با هویت فرهنگی و معنوی همچون مشهدالرضا(ع) بیشتر درک می‌کنید. اینجا اقتضائات زیارتی ویژه‌ای دارد که باید به آن توجه شود. اگر این ابزار در خدمت جریان انقلاب اسلامی و کارکردهای زیارتی مشهدالرضا(ع) باشد، آن‌وقت است که اهمیت مضاعف پیدا می‌کند و گره بزرگی از شرایط موجود باز می‌کند. به همین ترتیب، باید هنرمندان دغدغه اسلام و انقلاب داشته و فضای هنری کشور به گونه‌ای باشد که هنرمند دینی بتواند در آن با قدرت فعالیت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فضای هنری، فضای تهدید و ارعاب نیست. هنرمند فرزند این ملت است. در این شرایط، باید به‌صورت هدفمند هنرمندیابی کنید تا فرزندان انقلابی و متدین ملت از گمنامی خارج شوند و بتوانند در فضای بالطافت سینما، تئاتر، موسیقی و سایر ساحت‌های هنر، باتقوای خود تأثیر چشمگیر بر اطرافیان و جامعه بگذارند.

۲۱۹۲۱۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.