تعداد دارندگان SHIB در 3 روز لرزید، Shiba Inu در ماه گذشته 17% کاهش یافت – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال طی ماه گذشته افزایش داشته اند، توکن میم به نام shiba inu در 30 روز گذشته بیش از 17 درصد از دست داده است. علیرغم این واقعیت که shiba inu 72 درصد از بالاترین رکورد دارایی کریپتو کاهش یافته است، shiba inu همچنان در 12 ماه گذشته 37130

کد خبر : 181357
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
تعداد دارندگان SHIB در 3 روز لرزید، Shiba Inu در ماه گذشته 17% کاهش یافت – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال طی ماه گذشته افزایش داشته اند، توکن میم به نام shiba inu در 30 روز گذشته بیش از 17 درصد از دست داده است. علیرغم این واقعیت که shiba inu 72 درصد از بالاترین رکورد دارایی کریپتو کاهش یافته است، shiba inu همچنان در 12 ماه گذشته 37130 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. با این حال، از 15 مارس، تعداد دارندگان shiba inu 3.55 درصد از 1.19 میلیون دارنده به 1.15 میلیون در پنج روز گذشته کاهش یافته است.

دارندگان SHIB 3.55٪ در 3 روز اسلاید می کنند

علاقه به توکن های میم رو به کاهش است زیرا اقتصاد میم کوین ارزش قابل توجهی را در شش ماه گذشته از دست داده است. در زمان نگارش، ارزش بازار اقتصاد میم کوین 30.2 میلیارد دلار است و اکثریت این ارزش متعلق به dogecoin (DOGE) و shiba inu (SHIB) است. هر دو دارایی برتر میم کوین سال فوق العاده ای از نظر عملکرد بازار داشتند، اما در زمان های اخیر ارزش SHIB و DOGE به کاهش خود ادامه داده است. در حال حاضر، شیبا اینو (SHIB) طی دو هفته گذشته 5 درصد و در 30 روز گذشته بیش از 17 درصد کاهش یافته است.

تعداد دارندگان SHIB در 3 روز لرزید، Shiba Inu در ماه گذشته 17% کاهش یافت
تعداد کل آدرس SHIB طبق coinmarketcap.com در 20 مارس 2022.

علاوه بر این، آمار نشان می دهد که تعداد دارندگان SHIB امروز بسیار کمتر از پنج روز پیش است زیرا 3.55 درصد از دارندگان SHIB از اکوسیستم میم سکه خارج شده اند. معیارهای coinmarketcap.com و etherscan.io نشان می دهد که تعداد دارندگان SHIB از 15 مارس 2022 در حال کاهش است. از آن روز، تعداد دارندگان SHIB (آدرس های منحصر به فرد) از 1.19 میلیون دارنده به 1.15 میلیون کاهش یافته است. این اولین بار نیست که دارندگان SHIB کاهش می‌یابند زیرا تعداد آنها در 27 ژانویه کاهش یافت، اما پس از آن دوباره شتاب گرفت و به افزایش ادامه داد.

تعداد دارندگان SHIB در 3 روز لرزید، Shiba Inu در ماه گذشته 17% کاهش یافت
Etherscan.io حداکثر تعداد کل عرضه برای shiba inu (SHIB) و تعداد دارندگان SHIB در 20 مارس 2022.

10 ثروتمندترین SHIB 64 درصد از منابع را نشان می دهد، 50 برتر مالک بیش از 78 درصد هستند.

با 1.15 میلیون آدرس SHIB، 14645 مورد از آنها در 24 ساعت گذشته فعال بوده است. داده های حاصل از معیارهای intotheblock.com نشان می دهد که shiba inu (SHIB) دارای غلظت قابل توجهی از دارندگان بزرگ (تعداد نهنگ) با امتیاز 80٪ است. در مقابل، تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین دارایی‌های رمزنگاری پیشرو (BTC) بسیار کمتر است، زیرا BTC از نظر تمرکز دارندگان بزرگ ارز دیجیتال، امتیاز 11% دارد. امروزه، آمار نشان می دهد که ده آدرس برتر SHIB ثروتمند 64.43 درصد از کل عرضه توکن شیبا اینو را در اختیار دارند.

تعداد دارندگان SHIB در 3 روز لرزید، Shiba Inu در ماه گذشته 17% کاهش یافت
نمودار 4 ساعته SHIB/USD از طریق Tradingview در 20 مارس 2022.

20 آدرس برتر SHIB، 71.72 درصد از کل عرضه SHIB را کنترل می کنند و 50 آدرس برتر ثروتمند، 78.59 درصد از عرضه توکن SHIB را در اختیار دارند. مجدداً، برای نشان دادن تفاوت بین دو دارایی کریپتو، ده آدرس غنی بیت کوین 5.59 درصد از عرضه بیت کوین را در اختیار دارند و 50 آدرس برتر تنها 11.40 درصد از بیت کوین فعلی در گردش را در اختیار دارند. در حالی که SHIB طی یک سال 37130 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است، تنها 40 درصد از دارندگان SHIB در سطح قیمت فعلی سود برده اند.

در هفت روز گذشته، کاربران SHIB که با 100 هزار دلار یا بیشتر در shiba inu تراکنش داشتند، هفته گذشته 516.49 میلیون دلار SHIB را جابه‌جا کردند. SHIB همچنین روی جفت معاملاتی تتر (USDT) بسیار متمرکز است، زیرا استیبل کوین 61.39٪ از معاملات 24 ساعته SHIB را نشان می دهد. USDT پس از USD (19.98%)، BUSD (9.52%)، TRY (6.75%) و DOGE (0.62%) قرار دارند. شش صرافی فعال SHIB شامل Binance، Hitbtc، Digifinex، Kucoin، Huobi و Crypto.com هستند.

برچسب ها در این داستان

دارایی های رمزنگاری، Dogecoin (DOGE)، ERC20، بازارها، Meme Coins، Meme Token، Meme Tokens، قیمت ها، لیست ثروتمند، ده آدرس ثروتمند، shib، دارندگان SHIB، فهرست ثروتمند SHIB، SHIB Token، تجارت shib، جفت های معاملاتی shib، Shib تراکنش ها، کیف پول های SHIB، شیبا اینو، شیبا اینو (SHIB)، آدرس های شیبا اینو

نظر شما در مورد کاهش تعداد دارندگان SHIB در سه روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.