تعداد استیبل کوین‌های متصل به یورو از سال 2020 تا کنون 1683 درصد افزایش یافته است – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] در حالی که امروز ارزش اقتصاد استیبل کوین تقریباً 153 میلیارد دلار است، انتشار استیبل کوین با پشتوانه یورو 1683 درصد از 31.9 میلیون دلار توکن های مبتنی بر یورو در 3 ژانویه 2020 به 569 میلیون دلار امروزی افزایش یافته است. از نوامبر 2021، تعداد استیبل کوین های یورو 85.34 درصد افزایش یافت،

کد خبر : 236311
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
تعداد استیبل کوین‌های متصل به یورو از سال 2020 تا کنون 1683 درصد افزایش یافته است – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

در حالی که امروز ارزش اقتصاد استیبل کوین تقریباً 153 میلیارد دلار است، انتشار استیبل کوین با پشتوانه یورو 1683 درصد از 31.9 میلیون دلار توکن های مبتنی بر یورو در 3 ژانویه 2020 به 569 میلیون دلار امروزی افزایش یافته است. از نوامبر 2021، تعداد استیبل کوین های یورو 85.34 درصد افزایش یافت، اما از ژانویه 2022 تا امروز، تعداد استیبل کوین های یورو طی هفت ماه گذشته 14.17 درصد کاهش یافت.

ارزش استیبل کوین های یورو از ابتدای سال به نیم میلیارد رسیده است

امروزه، بیشتر ارزش اقتصاد استیبل کوین مبتنی بر توکن‌هایی است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شوند، اما تعداد کمی دیگر از توکن‌های کریپتو فیات نیز وجود دارند. به عنوان مثال، در حالی که تتر، صادرکننده استیبل کوین، بزرگترین توکن USDT مبتنی بر دلار را مدیریت می‌کند، تتر دارایی‌های ارز دیجیتال مبتنی بر یورو، پزو، پوند استرلینگ و یوان را نیز مدیریت می‌کند.

تتر اخیراً استیبل‌کوین‌های پوند استرلینگ بریتانیا و پزو مکزیک را راه‌اندازی کرد، و ناشر استیبل کوین Circle به تازگی دومین استیبل کوین بزرگ شرکت را با حمایت 1:1 با یورو راه‌اندازی کرد. بر اساس داده‌ها، امروزه بیش از نیم میلیارد استیبل کوین مبتنی بر یورو یا تقریباً 569 میلیون دلار در 31 جولای 2022 وجود دارد.

از سال 2020 تعداد استیبل کوین های یورو 1683 درصد افزایش یافته است.

ارزش اقتصاد استیبل کوین مبتنی بر یورو از ماه اول سال 2020 به میزان 1683 درصد افزایش یافته است. استیبل کوین یورویی تتر بزرگ‌ترین آنهاست که امروز به ارزش 400 میلیون دلار EURT در گردش است. یورو Stasis (EURS) صادر شده توسط Stasis دومین استیبل کوین بزرگ یورو با ارزش بازار 124 میلیون دلار است، و Angle Protocol Ageur (AGEUR) دارای AGEUR به ارزش 44.34 میلیون دلار است.

در حالی که Circle سکه یورو با ثبات یورو (EUROC) را معرفی کرده است، ارزش بازار بسیار کمتر از رقبای برتر استیبل کوین یورو است. امروز تقریباً 1,020,192 EUROC در گردش است پس از اینکه شرکت برای اولین بار در 30 ژوئن 2,330 EUROC منتشر کرد. اگرچه ارزش ارز دیجیتال Circle دارای ارزش بازار پایینی در مقایسه با EURT, EURS و AGEUR است، از 30 ژوئن ارزش کلی EUROC 43,68٪ افزایش یافته است.

ارزش مجموع استیبل کوین یورو در مقایسه با استیبل کوین های وابسته به دلار یک افت در اقیانوس است

یورو Stasis (EURS) از 5 ژوئن 2020 799.42 درصد افزایش یافته است، اما ارزش گذاری بازار AGEUR برعکس عمل کرد و 74.94 درصد از 177 میلیون AGEUR به 44.34 میلیون دلار AGEUR امروز کاهش یافت. EURT تتر و AGEUR پروتکل Angle تقریباً همان حجم معاملات 24 ساعته را دارند، زیرا EURT در معاملات 24 ساعته 1,451,459 دلار و AGEUR 1,492,259 دلار در سوآپ های جهانی ثبت کرده است.

یورو Stasis بیشترین حجم مبادلات را در 1 آگوست 2022 با 13,273,109 دلار در معاملات جهانی داشته است و EUROC Circle در حجم معاملات 24 ساعته کمی بیش از 127 هزار دلار ثبت کرده است. تعداد استیبل کوین های مبتنی بر یورو از سال 2020 بسیار افزایش یافته است، اما از ماه اول سال 2022، مقدار استیبل کوین های مبتنی بر یورو 14.17 درصد کاهش یافته است. همچنین چند پروژه ارز دیجیتال استیبل کوین مبتنی بر یورو مانند EURST و EUROS وجود دارد.

علاوه بر این، علیرغم افزایش 1683 درصدی طی دو سال گذشته، استیبل کوین‌های مبتنی بر یورو در مقایسه با کل اقتصاد استیبل کوین، قطره‌ای در اقیانوس هستند. دارایی های کریپتو یورو امروز تنها 0.37 درصد از اقتصاد 153 میلیارد دلاری استیبل کوین را نشان می دهد. علاوه بر این، در حالی که تعداد استیبل کوین های یورو از سال 2020 افزایش یافته است، ارزش یورو در برابر دلار آمریکا متزلزل بوده است. در اواسط ژوئیه، یورو با دلار آمریکا برابری کرد، اما از آن زمان به بعد دوباره به بالای آن جهش کرد و در اول اوت به 1.02 دلار در هر یورو رسید.

برچسب ها در این داستان

AGEUR، AGEUR (AGEUR)، آلت کوین ها، پروتکل زاویه، دایره، یورو، سکه یورو (EUROC)، استیبل کوین یورو، استیبل کوین های مبتنی بر یورو، یورو میخکوب شده، EUROC، یورو، EURS، EURST، EURT، پزو، پوند استرلینگ، استیبل کوین , استیبل کوین, Stasis, stasis euro (EURS), Tether, Tether (EURT), USD, USDC, USDT, Yuan

نظر شما در مورد رشد توکن های ارز دیجیتال یورو در اقتصاد پایدار کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، theblock.co/data/decentralized-finance/stablecoins/total-euro-stablecoin-supply

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.