تضعیف دلار همچنان ادامه دارد پایان سفت شدن FOMC در چشم است توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز سه شنبه در اروپا کاهش یافت و نزدیک به پایین ترین سطح بیش از یک ساله خود معامله شد زیرا معامله گران به طور فزاینده ای در پایان سریع چرخه انقباض فدرال رزرو نقش دارند. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار

کد خبر : 376471
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
تضعیف دلار همچنان ادامه دارد  پایان سفت شدن FOMC در چشم است توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز سه شنبه در اروپا کاهش یافت و نزدیک به پایین ترین سطح بیش از یک ساله خود معامله شد زیرا معامله گران به طور فزاینده ای در پایان سریع چرخه انقباض فدرال رزرو نقش دارند.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد کاهش در 99.415 معامله شد، درست بالاتر از سطح 99.362 که در اوایل سه‌شنبه مشاهده شد، که پایین‌ترین سطح از آوریل 2022 بود.

به طور گسترده انتظار می رود که در هفته آینده یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد، اما بازارها پس از ثبت کوچکترین افزایش سالانه خود در بیش از دو سال گذشته در هفته گذشته، بر پایان چرخه انقباض FOMC متمرکز شده اند.

این باعث شد که دلار بدترین عملکرد هفتگی خود را در هشت ماه گذشته ثبت کند و بیش از 2 درصد در برابر رقبای اصلی خود سقوط کند.

خرده فروشی ایالات متحده، تولید صنعتی به دلیل

بازارها اکنون در انتظار انتشار اطلاعات و اطلاعات ایالات متحده بودند که قرار است در اواخر روز برای سرنخ های بیشتر در مورد سلامت بزرگترین اقتصاد جهان و مسیر بالقوه نرخ های بهره ارائه شود.

انتظار می‌رود میزان خرده‌فروشی در ماه ژوئن نسبت به ماه قبل بهبود یافته باشد، در حالی که انتظار می‌رود رشد تولید صنعتی نیز در ژوئن تسریع شود که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری در اقتصاد ایالات متحده است.

با این اوصاف، این که آیا این اعداد با توجه به مصرف کننده رقیق هفته گذشته و .

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «شوک کاهش تورم هفته گذشته در ایالات متحده چشم‌انداز FX را تغییر داد، اما چند روز بدون انتشار داده‌های کلیدی به ما می‌گوید که آیا این تکانه می‌تواند دلار را با نزدیک‌تر شدن رویداد ریسک FOMC حفظ کند یا خیر. .

ECB و BOE هنوز اقدامات بیشتری در پیش رو دارند

با 0.2% افزایش به 1.1252، درست زیر بالاترین سطح 17 ماهه اخیر، در حالی که 0.1% به 1.3089 رسید، نه چندان دور از بالای 1.3144 هفته گذشته، که همچنین بالاترین سطح از آوریل 2022 بوده است.

انتظار می‌رود که هر دوی این کشورها در دیدار بعدی مجدداً نرخ‌های بهره خود را افزایش دهند و بعید است که چرخه انقباض خود را در آنجا متوقف کنند.

بریتانیا قرار است روز چهارشنبه داده‌های تورم ژوئن را منتشر کند و در حالی که انتظار می‌رود نرخ تورم از 8.7 درصد در ماه مه به 8.2 درصد نسبت به سال قبل کاهش یابد، اما همچنان بیش از چهار برابر بیشتر از نرخ تورم هدف BOE است.

به طور مشابه، سطح تورم در آلمان، بزرگترین اقتصاد در یورو، در ژوئن به 6.8 درصد در سال افزایش یافت که با سایر کشورهای اتحادیه اروپا هماهنگ شد.

در جاهای دیگر، در آستانه هفته آینده بانک مرکزی ژاپن، 0.3 درصد کاهش یافت و به 138.37 رسید، با 0.1 درصد افزایش به 0.6823، با دلار استرالیا که بخشی از زیان های شدید جلسه قبل را جبران کرد.

در قیمت 7.1716 ثابت معامله شد، که پس از زیان های سنگین روز دوشنبه تثبیت شد زیرا معامله گران به دنبال اقدامات محرک بیشتر در ماه های آینده به PBOC هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.