تضعیف دلار، افزایش یورو در آستانه نشست بانک مرکزی توسط Investing.com

© رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه عقب‌نشینی کرد و معامله‌گران پیش از نشست‌های تعیین‌کننده سیاست در هفته آینده، موضع جنگ‌طلبانه‌تری از سوی بانک مرکزی اروپا نسبت به فدرال رزرو داشتند. در ساعت 02:50 ET (06:50 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از

کد خبر : 350849
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
تضعیف دلار، افزایش یورو در آستانه نشست بانک مرکزی توسط Investing.com



© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه عقب‌نشینی کرد و معامله‌گران پیش از نشست‌های تعیین‌کننده سیاست در هفته آینده، موضع جنگ‌طلبانه‌تری از سوی بانک مرکزی اروپا نسبت به فدرال رزرو داشتند.

در ساعت 02:50 ET (06:50 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از افت 0.4 درصدی در یک شبه، با کاهش اندکی در 101.070 معامله شد.

انتظار می‌رود بانک مرکزی در نشست سیاست‌گذاری هفته آینده، نرخ‌ها را ۲۵ واحد دیگر افزایش دهد، اما انتظار می‌رود که بانک مرکزی اواخر امسال کاهش نرخ بهره را آغاز کند.

داده‌های اقتصادی اخیر حاکی از کندی اقتصاد ایالات متحده است، در حالی که اخبار یک شبه افت سپرده‌ها در حال کاهش است بانک اول جمهوری (NYSE:) شکنندگی سیستم بانکی کشور را برجسته کرد.

انتظار می‌رود داده‌های سه‌ماهه اول ایالات متحده، که روز پنجشنبه ارائه می‌شود، نشان دهد که رشد نسبت به سه‌ماهه قبل کاهش یافته است، و برای تغییر روایت ناخواسته، از روز جمعه – شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو – غافلگیرکننده‌ای افزایش می‌یابد.

تحلیلگران در ING می گویند: «مگر اینکه تورم اصلی PCE در ماه مارس آمریکا به طور قابل توجهی بالاتر از رقم توافقی 0.3 درصد ماه به ماه نباشد، انتظارات برای آخرین افزایش فدرال رزرو بسته به نظر می رسد و ما شک داریم که دلار نیاز به افزایش بیش از حد داشته باشد». یک یادداشت

0.1% افزایش یافت و به 1.1048 رسید، با افزایش شدید 50 واحد پایه در جلسه هفته آینده بانک مرکزی.

بر اساس شاخص فضای کسب و کار مؤسسه Ifo که روز دوشنبه منتشر شد، در ماه آوریل اندکی افزایش یافت و این امیدواری را افزایش داد که بزرگترین اقتصاد اروپا توانسته است از رکود زمستانی فرار کند.

علاوه بر این، گزارش‌های تورم آوریل از بزرگترین اقتصادهای منطقه، و در اواخر این هفته، احتمالاً به افزایش فشارهای تورمی اشاره دارد.

همه اینها به افزایش نرخ بهره در هفته آینده اشاره دارد، به طوری که ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی به پولیتیکو گفت که افزایش 50 واحدی نرخ بهره از جدول خارج نمی شود و به داده ها بستگی دارد.

0.1% کاهش یافت و به 1.2473 رسید و از بالاترین سطح 10 روزه قبلی خود عقب نشینی کرد و همچنین انتظار می رود نرخ ها در هفته آینده افزایش یابد، پس از افزایش 10.1% در ماه مارس نسبت به سال قبل که ناشی از قوی ترین افزایش هزینه های مواد غذایی در بیش از چهار دهه گذشته بود.

قبل از داده های روز چهارشنبه 0.2% کاهش یافت و به 0.6681 رسید، در حالی که قبل از اولین نشست سیاستی فرماندار جدید Kazuo Ueda که مسئول آن بود، ثابت در 134.22 معامله شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.