تصویر پشت صحنه The Batman بتمن و گجت محبوبش را نشان می‌دهد

مت ریوز فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی ساعاتی قبل و به مناسبت روز بتمن تصویر پشت صحنه The Batman را به اشتراک گذاشته است. بن افلک (Ben Affleck) پس از پیوستن به فرنچایز DC Extended Universe با وارنر و دی‌سی فیلمز به توافق رسید تا جدیدترین اقتباس سینمایی بتمن را بسازد. با گذشت مدتی، مجبور شد

کد خبر : 106507
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۲۷
تصویر پشت صحنه The Batman بتمن و گجت محبوبش را نشان می‌دهد


مت ریوز فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی ساعاتی قبل و به مناسبت روز بتمن تصویر پشت صحنه The Batman را به اشتراک گذاشته است.

بن افلک (Ben Affleck) پس از پیوستن به فرنچایز DC Extended Universe با وارنر و دی‌سی فیلمز به توافق رسید تا جدیدترین اقتباس سینمایی بتمن را بسازد. با گذشت مدتی، مجبور شد به خاطر مشکلات روحی پروژه را ترک کند. استودیوها روند جستجو را آغاز کرده و نهایتا تصمیم گرفتند وظیفه کارگردانی و ایفای نقش اصلی را به مت ریوز (Matt Reeves) و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بسپارند. در ضمن، فیلم The Batman قرار بود بخشی از DCEU باشد اما حالا اتفاقاتش در زمین شماره ۲ رخ داده و هیچ ارتباطی با فیلم‌هایی مانند Justice League ندارد.

بتمن برخلاف دیگر اعضای لیگ عدالت هرگز قدرت فراطبیعی نداشته و برای مقابله با قانونشکنان گاتهام به مهارت‌های خود در مبارزه تن به تن، حل معماهای پیچیده و صد البته ثروت عظیمش اتکا کرده است. به طور دقیق‌تر، بروس وین همیشه از ثروت خود برای تهیه تجهیزات پیشرفته بهره می‌برد تا بدین طریق بتواند نسبت به دشمنان خود برتری داشته باشد. این ویژگی از همان ابتدا همراه بتمن بوده و طی چند دهه‌ای از که رونمایی‌اش می‌گذرد، شاهد نمایشش در اقتباس‌های مختلف مانند Batman Forever، سه‌گانه شوالیه تاریکی و Batman v Superman: Dawn of Justice بودیم. اینطور که به نظر می‌رسد، بروس وین در ماجراجویی جدیدش بار دیگر به گجت‌های معروفش نیاز خواهد داشت.

مت ریوز به مناسبت روز بتمن تصویر پشت صحنه The Batman را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته که اتاق کارش را نشان می‌دهد. نکته جالب‌توجه، تصویری از فیلم است که به واسطه تلویزیون به نمایش گذاشته شده و بتمن را در حال استفاده از گرپلینگ هووک نشان می‌دهد. در صورتی که از طرفداران این قهرمان باشید، باید بدانید گرپلینگ هوک طی دهه‌های گذشته به یکی از گجت‌های معروف او تبدیل شده است. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.