تصویر پشت صحنه ماموریت غیرممکن 7 تام کروز و دیگر بازیگران را نشان می‌دهد

[ad_1] کریستوفر مک کواری فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی تصویر پشت صحنه ماموریت غیرممکن 7 را از طریق اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. در پی موفقیت‌های Mission: Impossible – Fallout، پارامونت پیکچرز با پیشنهاد کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) مبنی بر فیلمبرداری پشت سر هم قسمت‌های هفتم و هشتم ماموریت غیرممکن موافقت کرد. به

کد خبر : 88521
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۴
تصویر پشت صحنه ماموریت غیرممکن 7 تام کروز و دیگر بازیگران را نشان می‌دهد

[ad_1]

کریستوفر مک کواری فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی تصویر پشت صحنه ماموریت غیرممکن 7 را از طریق اکانت اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

در پی موفقیت‌های Mission: Impossible – Fallout، پارامونت پیکچرز با پیشنهاد کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) مبنی بر فیلمبرداری پشت سر هم قسمت‌های هفتم و هشتم ماموریت غیرممکن موافقت کرد. به هر حال، این اقدام می‌تواند به کاهش هزینه‌ها منجر شود. فیلمبرداری قسمت هفتم در آستانه شروع شدن بود که همه‌گیری ویروس کرونا در ایتالیا رخ داد. از آن‌جایی که ابعاد اتفاق در آن برهه زمانی مشخص نبود، سازندگان به انگلستان رفتند تا صحنه‌های مربوط به این کشور را ضبط کنند اما آنجا هم با محدودیت‌های شدید اجتماعی مواجه شدند. بدین ترتیب، فاز تولید برای چند ماه متوقف شد. این شرایط تا تابستان حکمفرما بود و پس از کاهش نرخ ابتلا، مجوزها صادر شد. فیلمبرداری قسمت هفتم هنوز به انتها نرسیده است.

تام کروز (Tom Cruise) مطابق انتظار برای ایفای نقش ایتن هانت بازگشته است. وینگ ریمز (Ving Rhames)، سایمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) رونسا کربی (Vanessa Kirby) هم بار دیگر به عنوان ایسا فاست، لوتر استیکل، بنی دان و آلانا میتسوپولیس جلوی دوربین رفته‌اند. از بازیگران جدید می‌توان به هیلی اتول (Hayley Atwell) و پام کلمنتیئف (Pom Klementieff) اشاره کرد که به خاطر نقش‌آفرینی‌شان در فرنچایز سینمایی Marvel Cinematic Universe به شهرت رسیدند. در ضمن، اسای مورالس (Esai Morales) نقش آنتاگونیست را بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون شخصیت او موجود نیست.

کریستوفر مک کواری فعالیت نسبتا زیادی در فضای مجازی دارد. او چندی پیش تصویر پشت صحنه ماموریت غیرممکن 7 را در صفحه اینستاگرام خود به اشترا گذاشت که تعدادی از بازیگران را در خود جای داده است: تام کروز، وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن و گرگ تارزان دیویس (Greg Tarzan Davis). در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.