تصویر جدید فصل دوم ویچر گرالت را آماده نبرد نشان می‌دهد

[ad_1] وب سایت Entertainment Weekly ساعاتی قبل تصویر جدید فصل دوم ویچر را با کاربران خود به اشتراک گذاشت که گرالت را آماده نبرد نشان می‌دهد. شبکه‌ها و سرویس‌های مختلفی سعی کرده‌اند جای خالی Game of Thrones را با محصولات مشابه پر کنند اما موفق نشده‌اند. یکی از تلاش‌ها، سریال The Witcher است که توسط

کد خبر : 105924
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
تصویر جدید فصل دوم ویچر گرالت را آماده نبرد نشان می‌دهد

[ad_1]

وب سایت Entertainment Weekly ساعاتی قبل تصویر جدید فصل دوم ویچر را با کاربران خود به اشتراک گذاشت که گرالت را آماده نبرد نشان می‌دهد.

شبکه‌ها و سرویس‌های مختلفی سعی کرده‌اند جای خالی Game of Thrones را با محصولات مشابه پر کنند اما موفق نشده‌اند. یکی از تلاش‌ها، سریال The Witcher است که توسط نتفلیکس ساخته و نخستین بار در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد. فصل اول بر اساس کتاب‌های The Last Wish و Sword of Destiny ساخته شده و درباره یک ویچر به نام گرالت است. او به شهرهای مختلف سفر کرده و در ازای سکه، هیولاها را به کام مرگ می‌فرستد. گرالت ترجیح می‌دهد تنها زندگی کند اما دست سرنوشت مسئولیت دختر نوجوانی را روی دوش‌هایش قرار می‌دهد؛ دختری که از قدرت زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل، تحت تعقیب نیروهای نیلفگارد قرار دارد.

اگرچه فصل اول ویچر نتوانست موفقیت‌های بازی تاج و تخت را تکرار کند، عملکرد بسیار خوبی در زمینه بازدید داشت و در حال حاضر فصل دوم آن در لیست انتظار بسیاری از علاقه‌مندان به آثار تلویزیونی قرار دارد. قسمت‌های جدید را می‌توان اقتباسی از کتاب Blood of Elves دانست و مخاطب حین تماشای آن شاهد سفر گرالت و سیری به کر مورهن خواهد بود. اگرچه قلعه مزبور شکوه و استحکام گذشته را ندارد، گرالت امیدوار است مکان مناسبی برای محافظت از دختر جوان و همچنین آموزش به او باشد. در ضمن، فصل دوم چندی پیش فاز فیلمبرداری خود را به انتها رساند و هم اکنون فاز پس‌تولید را پشت سر می‌گذارد تا آماده انتشار شود.

وب سایت Entertainment Weekly چندی پیش یک مطلب منتشر کرد و در آن به معرفی سریال‌هایی پرداخت که در پاییز سال جاری میلادی از راه می‌رسند. این مطلب تصویر جدید فصل دوم ویچر را در خود جای داده که گرالت را شمشیر به دست و آماده نبرد نشان می‌دهد. از آنجایی که فوکوس به صورت کامل رو شخصیت داستان قرار گرفته و محیط اطراف تار شده، نمی‌توان با اطمینان گفت گرالت کجاست. با این حال، قلعه کر مورهن را می‌توان محتمل‌ترین گزینه در نظر گرفت. در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.