تصویر استقلال روی جام قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر و در یکی از حساس ترین بازی ها، فولاد خوزستان و استقلال، از ساعت ۱۹:۴۵ در فولاد آره نا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان استقلال با نتیجه دو بر یک برنده شد. ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی،

کد خبر : 206909
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
تصویر استقلال روی جام قهرمانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر و در یکی از حساس ترین بازی ها، فولاد خوزستان و استقلال، از ساعت ۱۹:۴۵ در فولاد آره نا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان استقلال با نتیجه دو بر یک برنده شد.

ترکیب فولاد خوزستان:

شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی

نیمه اول:

دقیقه ۲: حرکت دیدنی حسین زاده از سمت چپ با ارسال زمینی این بازیکن به دهانه دروازه همراه شد و پیش از این گوین یامگا با دروازه خالی مواجه شود، عارف آقاسی به خوبی توپ را دفع و راهی کرنر کرد.
دقیقه ۳: کرنر ارسالی مهدی پور به روی دروازه با برخورد به بازیکن فولاد در آستانه ورود به دروازه بود که این توپ به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۸: حرکت خوب ابوالفضل جلالی از سمت چپ با شوت این بازیکن همراه شد که توپ پس از برخورد به مدافعین فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۴: موقعیت نه چندان جدی برای فولاد به دست آمد که ضربه شیمبا را حسینی به راحتی از آن خود کرد.

دقیقه ۳۵: ضربه سر عارف آقاسی را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۳۷: روی یک حرکت خوب از سمت چپ، بازیکنان فولاد صاحب موقعیت شدند که پس از یک کش و قوس، توپ به سمت مخالف رفت که شوت زمینی و کم جان شیری را مدافعین استقلال دور کردند.

دقیقه ۳۹: ارسال خوب جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر حسین زاده همراه شد که توپ او با برخورد به مدافعین فولاد دور شد.

دقیقه ۴۲: ارسال ضربه کاشته فولاد به وسیله کولیبالی برگشت داده شد و توپ پشت محوطه جریمه به جلالی رسید که شلیک محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید:

رئالی هستم اما مسی بهتر از رونالدو است!

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: ارسال پشت مدافعین با اشتباه عارف غلامی همراه شد که ساسان انصاری در جدال بر سر توپ با سیدحسین حسینی برخورد کرد و گلر آبی ها که توانست با شیرجه ای دیدنی توپ را دور کند، روی زمین افتاد که زاهدی فر اعتقادی به خطا به روی حسینی نداشت.

دقیقه ۵۳: حرکت خوب استقلالی ها از سمت راست و ارسال صالح حردانی به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن با یک کنترل دیدنی و شلیکی فوق العاده زیبا و تماشایی، توپ را به تور دروازه گردان چسابند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۷: شوت از راه دور جلالی با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: ضربه ساسان انصاری با برخورد به مدافعین استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۵: ارسال خوب کرنر پاتوسی به روی دروازه استقلال با ضربه سر موسی کولیبالی همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: استقلال روی یک ضد حمله با تعداد نفرات بالا به سمت دروازه فولاد هجوم برد که توپ در سمت چپ به حردانی رسید. این بازیکن جوان با حرکتی در عرض، موقعیت شوت زنی را برای خود فراهم کرد و با شلیکی دیدنی توپ را به گوشه دروازه گردان فرستاد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۱: یک ارسال به دهانه دروازه با ضربه برگردان و زیبای ساسان حسینی همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: ارسال دیدنی آبشک به روی دروازه با عبور از دستان حسینی در تیر دوم به وحید حیدریه رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل باورنکردنی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 93: یک ارسال پشت مدافعین به شیمبا رسید و این بازیکن با یک کنترل سینه، توپ را برای ساسان انصاری مهیا کرد. پاس این بازیکن نیز درون محوطه جریمه به کوشکی رسید و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه استقلال را باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

۲۵۷ ۲۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.