تصمیم مهم مجیدی و پیام غیرمستقیم به دیاباته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال در حالی در شب بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که به دلیل نزدیکی زمان این دیدار به دربی ۱۲۰ دقیقه‌ای حذفی مقابل پرسپولیس، فرهاد مجیدی ترجیح داد به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت داده و همین موجب شد تا

کد خبر : 80530
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
تصمیم مهم مجیدی و پیام غیرمستقیم به دیاباته



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال در حالی در شب بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که به دلیل نزدیکی زمان این دیدار به دربی ۱۲۰ دقیقه‌ای حذفی مقابل پرسپولیس، فرهاد مجیدی ترجیح داد به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت داده و همین موجب شد تا تغییرات زیادی در ترکیب اصلی آبی پوشان ایجاد شود. اما با این وجود نام شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته لیگ برتر حتی در بین بازیکنان ذخیره استقلال هم قرار نداشت.

دیاباته هرچقدر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با زدن ۵ گل در ۶ بازی بهترین گلزن استقلال و دومین گلزن برتر رقابت‌ها شد، در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی نداشته و دور از انتظار بوده است. تا جایی که در آستانه اتمام فصل، او بیشتر از ۲ بار موفق به گلزنی نشده است تا همین آمار و عملکرد تمدید قرارداد با او را در ابهام قرار داده و مسئولان باشگاه را دچار تردید کند.

مجیدی در شبی که به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد، نام دیاباته را در لیست بازی قرار نداد و در پاسخ به سئوال خبرنگاران در نشست خبری دلایل آن را صرفاً فنی اعلام کرد تا مشخص شود دیاباته به لحاظ فنی این روزها در حد انتظار نیست.

شاید این غیبت او در لیست بازی پیامی باشد از سوی باشگاه و کادر فنی به دیاباته تا مشخص شود برای تمدید با این بازیکن باشگاه دچار تردید است.

دیاباته در این فصل بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت یا سفر به فرانسه از دست داد و تنها در ۱۲ بازی برای آبی پوشان به میدان رفت و ۶۲۵ دقیقه در میدان حضور داشت و تنها ۲ گل در این بازی‌ها به ثمر رساند که این نمی‌تواند آمار قابل قبولی برای آقای گل فصل گذشته لیگ برتر باشد.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.