تصمیم سیاست بانک ژاپن امروز قرار است – پیش‌نمایش: تغییری پیش‌بینی نمی‌شود اما ماه جولای فعال است

[ad_1] BNP Paribas (BNPP) پیش بینی می کند که بانک ژاپن (BoJ) سیاست خود را در جلسه امشب بدون تغییر نگه می دارد، اما باند کنترل منحنی بازده (YCC) را به +/-100 واحد پایه در ماه جولای افزایش خواهد داد. به گفته BNPP، این تشدید سیاست پولی باید از ین ژاپن (JPY) حمایت کند. BNPP

کد خبر : 361304
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۴
تصمیم سیاست بانک ژاپن امروز قرار است – پیش‌نمایش: تغییری پیش‌بینی نمی‌شود اما ماه جولای فعال است

[ad_1]

  • BNP Paribas (BNPP) پیش بینی می کند که بانک ژاپن (BoJ) سیاست خود را در جلسه امشب بدون تغییر نگه می دارد، اما باند کنترل منحنی بازده (YCC) را به +/-100 واحد پایه در ماه جولای افزایش خواهد داد. به گفته BNPP، این تشدید سیاست پولی باید از ین ژاپن (JPY) حمایت کند.
  • BNPP همچنین پتانسیل کاهش بازدهی ایالات متحده از سطح فعلی را پیش‌بینی می‌کند، زیرا فدرال رزرو چرخه انقباض خود را به پایان می‌رساند. این بانک بر این باور است که USD/JPY احتمالاً نسبت به این تغییرات در بازدهی ایالات متحده حساس است.

  • علاوه بر این، BNPP خاطرنشان می کند که مقاومت لفظی در برابر ضعف ین از سوی وزارت دارایی ژاپن وجود داشته است، که می تواند ریسک دو طرفه را برای USD/JPY ایجاد کند و پتانسیل افزایش قابل توجه بیشتر در جفت ارز را محدود کند.

  • گزارش‌های شرکت‌های بیمه عمر که در ماه آوریل منتشر شد، نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌های بیمه عمر خشکی قصد دارند دارایی‌های اوراق قرضه خارجی پوشش‌دهی‌شده غیر ارزی را کاهش دهند. BNPP انتظار دارد پس از افزایش محدوده YCC، بازپرداخت مشابهی توسط صندوق های بازنشستگی در معرض بدهی خارجی صورت گیرد.

  • در حالی که BNP Paribas پیش‌بینی‌های USD/JPY خود را برای افزایش نرخ ترمینال فدرال رزرو و افزایش بعدی YCC BoJ بازبینی کرده است، این بانک همچنان به پیش‌بینی روند نزولی USD/JPY ادامه می‌دهد. اکنون BNPP پیش‌بینی می‌کند USD/PY تا پایان سال 2023 به 130 و در پایان سال 2024 به 123 کاهش یابد، در حالی که به ترتیب پیش‌بینی‌های قبلی آن 127 و 121 بود.

این از طریق مردمی در eFX است.

برای ایده های تجارت بانکی، eFX Plus را بررسی کنید. برای مدت زمان محدود، یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، پایه 79 دلار در ماه و حق بیمه با 109 دلار در ماه دریافت کنید. بیار اینجا.

بیانیه بانک مرکزی ژاپن در بازه زمانی 0230 تا 0330 GMT (22:30 – 11:30 بعد از ظهر به وقت شرقی ایالات متحده) انتظار می رود. اوئدا، رئیس بانک ژاپن در ساعت 0630 GMT صحبت خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.