تصمیم بانک ژاپن در مورد نرخ بهره

[ad_1] تصمیم بانک ژاپن (BoJ) درباره نرخ بهره و داده‌های اولیه تولید ناخالص داخلی که از ایالات متحده و منطقه یورو می‌آید، انتشارات کلیدی برای بقیه هفته خواهد بود. دلار استرالیا پس از کاهش میانگین CPI در سه ماهه اول 2023 به پایین ترین حد خود در شش هفته اخیر رسید و بر اساس سال

کد خبر : 351206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تصمیم بانک ژاپن در مورد نرخ بهره

[ad_1]

تصمیم بانک ژاپن (BoJ) درباره نرخ بهره و داده‌های اولیه تولید ناخالص داخلی که از ایالات متحده و منطقه یورو می‌آید، انتشارات کلیدی برای بقیه هفته خواهد بود.

دلار استرالیا پس از کاهش میانگین CPI در سه ماهه اول 2023 به پایین ترین حد خود در شش هفته اخیر رسید و بر اساس سال به سال به 6.6 درصد رسید.

تحلیلگران گلدمن ساکس در گزارشی درباره مذاکرات کاهش دلار اظهار داشتند که «ما هیچ مدرکی از آن را در داده‌های تاکنون نمی‌بینیم (به عنوان مثال، حتی افزایش سهم برزیل از ذخایر CNY جایگزین دلار کانادا شد، نه دلار)، و قوی بودن ما دیدگاه این است که در حال حاضر هیچ رقیب واقعی وجود ندارد.”

تصمیم BoJ نرخ بهره

هیئت مدیره BoJ روز جمعه برای تصمیم گیری در مورد نرخ بهره تشکیل جلسه خواهد داد. اقتصاددانان انتظار دارند که BoJ هزینه های استقراض را متوقف کند. این اولین جلسه هیئت مدیره از زمان انتصاب کازوئو اوئدا به عنوان فرماندار جدید BoJ خواهد بود.

تحلیلگران UOB Group انتظار ندارند که BoJ سیاست پولی خود را حداقل در این جلسه تغییر دهد. ما از Ueda انتظار داریم که در دو مرحله گسترده عمل کند: 1) یک دوره طولانی (از آوریل تا دسامبر 2023) هدایت رو به جلو برای آماده سازی بازار برای خروج منظم از سیاست پولی بسیار آسان BOJ که ممکن است شامل گسترش سیاست پولی نیز باشد. محدوده معاملاتی بازدهی 10 ساله JGB (تا +/- 100bps). 2) ما انتظار داریم عادی سازی سیاست پولی تنها در اوایل سال 2024 آغاز شود – YCC حذف شود و نرخ تماس منفی سیاست از -0.1٪ به 0٪ در ژانویه 2024 MPM افزایش یابد.”

تحلیلگران ING، در مورد نشست آتی BoJ، گفتند: “افزایش نرخ سیاست در سال جاری بعید است، اما تعدیل در کنترل منحنی بازده در اوایل ژوئن امکان پذیر است. یکی از گزینه ها این است که BoJ بازده اوراق قرضه دولتی 5 ساله (JGBs) را به جای سیاست فعلی که بازده 10 ساله را 0.5 درصد محدود می کند، هدف قرار دهد.

گزارش آوریل CPI توکیو

انتظار می رود اداره آمار ژاپن داده های تورم CPI توکیو را برای ماه آوریل منتشر کند. اقتصاددانان انتظار دارند تورم کل به 2.6 درصد به صورت سالانه برسد که کمتر از رقم 3.3 درصدی ثبت شده در ماه مارس است.

کازوئو اوئدا، فرماندار BoJ به نمایندگان پارلمان ژاپن گفت که حفظ کنترل منحنی بازده (YCC) و تسهیل سیاست پولی با توجه به تحولات اقتصادی، قیمت و مالی فعلی مناسب است. وی افزود: اگر دستمزدها و تورم بیش از حد انتظار افزایش یابد، بانک مرکزی ژاپن می تواند با افزایش نرخ بهره، سیاست های پولی خود را تشدید کند.

داده های اولیه تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و منطقه یورو در سه ماهه اول 2023

گزارش های این هفته شامل انتشار داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول 2023 از ایالات متحده و منطقه یورو است. روز پنجشنبه، دفتر تجزیه و تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) گزارش اولیه تولید ناخالص داخلی را گزارش خواهد کرد که پیش بینی می شود نرخ رشد 2 درصدی را به صورت سه ماهه نشان دهد که کمتر از رقم 2.6 درصدی ثبت شده در سه ماهه چهارم سال قبل است.

انتظار می رود که گزارش یورواستات نرخ رشد تولید ناخالص داخلی 0.2 درصدی را به صورت فصلی به فصلی و 1.4 درصدی را به صورت سالانه نشان دهد. گزارشی که توسط اقتصاددانان رابوبانک تهیه شده است، خاطرنشان می کند که «ما معتقدیم که اجماع بیش از حد بدبینانه است و اکنون انتظار رشد نسبتاً قوی را برای سه ماهه اول داریم. با این حال، ما انتظار نداریم که این رشد قوی در طول سال تداوم داشته باشد، زیرا انگیزه اعتباری کاهش یافته است و چشم انداز رشد جهانی احتمالاً به یک مشکل تبدیل می شود.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.