تصمیمات بانک مرکزی تمرکز بازار را بر USD، GBP، JPY و CHF تنظیم می کند

چهار بانک مرکزی قدرتمند تمرکز بازار را بر دلار، پوند، ین و فرانک فرانک خواهند گذاشت، زیرا فدرال رزرو، بانک انگلستان (BoE)، بانک ژاپن (BoJ) و بانک ملی سوئیس (SNB) تصمیمات خود را در مورد نرخ بهره امروز اعلام کردند. فردا. قدرت دلار، ریسمان اصلی پیوند تصمیمات بانک های مرکزی است. پوند و ین در

کد خبر : 257728
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
تصمیمات بانک مرکزی تمرکز بازار را بر USD، GBP، JPY و CHF تنظیم می کند



چهار بانک مرکزی قدرتمند تمرکز بازار را بر دلار، پوند، ین و فرانک فرانک خواهند گذاشت، زیرا فدرال رزرو، بانک انگلستان (BoE)، بانک ژاپن (BoJ) و بانک ملی سوئیس (SNB) تصمیمات خود را در مورد نرخ بهره امروز اعلام کردند. فردا.

قدرت دلار، ریسمان اصلی پیوند تصمیمات بانک های مرکزی است. پوند و ین در برابر دلار آمریکا ضعیف تر هستند و چندین ماه است که چنین بوده است، زیرا سیاست فدرال رزرو به طور قابل توجهی از سیاست های BoE یا BoJ تندروتر بوده است.

در اواخر امروز، فدرال رزرو برای کنترل تورم انتظار می رود نرخ بهره کلیدی خود را از 2.5 درصد به 3.25 درصد افزایش دهد، اما این روند به دلیل افزایش ریسک رکود به اقتصاد ایالات متحده و جهان مورد انتقاد قرار گرفته است. با این وجود، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به صراحت گفته است که بانک مرکزی تا زمانی که تورم به هدف 2 درصد نزدیکتر نشود، سیاست های پولی سختگیرانه را کاهش نخواهد داد.

در حالی که اجماع گسترده بر افزایش 0.75 درصدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو است، صحبت هایی در بازار درباره افزایش 1 درصدی وجود دارد. اگر این امر محقق شود، ممکن است جفت ارز دلار را جابجا کند و پس از اینکه آقای پاول اعلام کرد درد تورمی بیشتر برای ایالات متحده وجود دارد، به فشارهای رکودی بیفزاید.

در 22 سپتامبر، انتظار می‌رود که BoJ نرخ بهره کلیدی خود را در منفی 0.1 درصد حفظ کند. فعالان بازار به دلیل کاهش ارزش ین، به ویژه در مقایسه با دلار، انتظار مداخله بانک مرکزی ژاپن را دارند. تا کنون این اتفاق نیفتاده است، اما اگر BoJ هر گونه تغییری را در سیاست دووی خود نشان دهد، این می تواند جفت ارز ین را جابجا کند.

BoE به مبارزه با آتش‌سوزی‌های تورمی پیش از افزایش انتظاری دیگر نرخ بهره برای بریتانیا در فردا، 22 سپتامبر ادامه می‌دهد. در حالی که تورم در ماه اوت کاهش یافت، این سطح همچنان نزدیک به دو رقمی است و با کاهش رشد در سه ماهه دوم، اقتصاد این فشار را احساس می‌کند. . انتظار می رود بانک مرکزی هدایت نرخ بهره کلیدی خود را از سطح فعلی 1.75 درصد به 2.25 درصد افزایش دهد، اما زمینه برای نتیجه متفاوت وجود دارد و برخی از فعالان بازار انتظار افزایش شدیدتری دارند. هر گونه شگفتی در جهت صعودی یا نزولی می تواند جفت ارز GBP را به حرکت درآورد.

در نهایت برای تصمیمات بانک مرکزی در این هفته، در روز پنجشنبه، 22 سپتامبر، انتظار می رود SNB راهنمایی نرخ بهره کلیدی خود را از منفی 0.25 درصد به 0.5 درصد افزایش دهد. پیش از این، دولت سوئیس پیش بینی رشد خود را از 2.6 درصد به 2 درصد کاهش داد و دلیل آن را قیمت های بالا و تنش های تأثیرگذار بر بازارهای انرژی عنوان کرد.

برای به روز ماندن از آخرین رویدادهای معاملاتی فارکس، تقویم Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.