تصحیح جستجوی پایین

[ad_1] اشتراک گذاری: حالت اصلاحی S&P 500 به دنبال درآمدهای TSLA، NFLX و تولید پنجشنبه به علاوه داده‌های بیکاری، در روز جمعه ادامه یافت – هنوز خیلی زود است که این اصلاحات را به‌عنوان پایان اعلام کنیم زیرا در نهایت بازگشایی تشویق‌کننده فروخته شد. همه چیز مربوط به این است که فدرال رزرو

کد خبر : 378610
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
تصحیح جستجوی پایین

[ad_1]


اشتراک گذاری:

حالت اصلاحی S&P 500 به دنبال درآمدهای TSLA، NFLX و تولید پنجشنبه به علاوه داده‌های بیکاری، در روز جمعه ادامه یافت – هنوز خیلی زود است که این اصلاحات را به‌عنوان پایان اعلام کنیم زیرا در نهایت بازگشایی تشویق‌کننده فروخته شد.

همه چیز مربوط به این است که فدرال رزرو شرط بندی های سخت گیرانه را برآورده کند. خوب، وقتی LEI ها هنوز در حالت نزول برای 15 ماه متوالی هستند، منحنی بازده معکوس است و غیره، چه تخمین هایی را می گویم؟ به هم زدن مدل‌های زمان‌بندی سنتی برای رکود اواخر سه‌ماهه سوم، صرفه‌جویی‌های مازاد و سیاست‌های مالی بسیار گسترده و بقایای مختلف سیاست‌های دوران کرونا است که در آخرین ویدیو نیز به آن اشاره شده است. با این حال، حداقل یک رکود خفیف به نظر من اجتناب ناپذیر است – تنها زمان، شدت و زمانی که بازار سهام به آن دست یابد، سؤالات باز هستند.

و به نظر نمی رسد که سهام به زودی به سمت یک نزول قدرتمند + 10٪ حرکت کند – یکپارچگی و نوسانات عمدتاً به دلیل چرخش های خارج از فناوری و تا حدودی ارتباطات و فقط افراد منتخب (به یاد داشته باشید سخنان من در مورد قدرت نسبی مصرف کننده، که باعث افزایش نزولی بیشتر بخش های مالی XLY2H، بهبود بخش های مالی XLY2H و مواد صنعتی20 از بهترین مواد من نمی شود). در دفاع از جمله مراقبت های بهداشتی.

روز جمعه، این اثر به اندازه کافی قدرتمند نبود که S&P 500 را به مقادیر اولیه بازگرداند زیرا فناوری بیش از حد چرخیده است. تصویر بزرگ، این همان چیزی است که می‌توانیم در هفته‌های آینده در سهام انتظار داشته باشیم، زیرا بخش‌های منتخب ارزش بیشتری نسبت به سایر بخش‌ها دارند. اگرچه وسعت بازار فراتر از 7 سهام برتر است، و این بدان معناست که زمانی که بازی حدس‌زنی تمرکز بازار بر این باشد که آیا ماه جولای آخرین صعود است یا خیر، نزول قابل‌توجهی بعید است. این تجمع می تواند بیشتر به قلمرو طمع افراطی بدود.

منبع: www.stockcharts.com

چشم انداز اس اند پی 500 و نزدک

4560 ها جمعه برگزار شد و ناحیه گرد شده 4550 (دادن یا گرفتن 2 امتیاز) در صورت لزوم در رتبه بعدی قرار دارد – اما با توجه به اینکه به هر حال شما به آن نگاه می کنید اوراق قرضه به وضوح در موقعیت ریسک نبودند، شانس بیشتری برای گذراندن زمان بیشتر در 4570s پایین تر به جای دوشنبه به دلیل ادامه چرخش ها به سمت ارزش و چرخه ها است. 4,585 – یا در صورت همکاری فناوری 4,592، اکنون سطوح مقاومت کوتاه مدت هستند.

هنوز خوب است و به گسترش وسعت بازار بازگشت – اصلاح در بازار سهام عمدتاً در فناوری یا به لطف امر کابل های سرب در برخی ارتباطات انجام می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.