تصاویر Transformers 7 با محوریت آتوبات‌ها و دسپتیکان‌خت از راره رسید

استیون کیپل جونیور فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی تصاویر Transformers 7 را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده که آتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها را نشان می‌دهد. اقتباس‌های سینمایی تبدیل شوندگان در یک برهه زمانی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و موفقیت‌های بزرگی را در باکس آفیس جهانی رقم می‌زدند. این گزاره با افت کیفی فیلم‌ها تغییر کرد.

کد خبر : 114064
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
تصاویر Transformers 7 با محوریت آتوبات‌ها و دسپتیکان‌خت از راره رسید


استیون کیپل جونیور فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی تصاویر Transformers 7 را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده که آتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها را نشان می‌دهد.

اقتباس‌های سینمایی تبدیل شوندگان در یک برهه زمانی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و موفقیت‌های بزرگی را در باکس آفیس جهانی رقم می‌زدند. این گزاره با افت کیفی فیلم‌ها تغییر کرد. پس از اینکه Transformers: The Last Knight در حدود ۶۰۰ میلیون دلار فروخت، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند یک تغییر اساسی ایجاد کرده تا از افت بیشتر جلوگیری کنند. در همین راستا، با ساخت Bumblebee موافقت شد که در مقایسه با اقتباس‌های پیشین، تمرکز بیشتری روی روایت داستان و شخصیت‌ها داشت. این اثر ضعیفی‌ترین فروش مجموعه را به ثبت رساند اما بازخوردها بسیار نویدبخش بوده و طرفداران را نسبت آینده امیدوار کرد. در نتیجه، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفته‌اند در همین مسیر گام بردارند.

از آنجایی که اسپین آف بامبل بی عملکرد بسیار خوبی داشت، انتظار می‌رفت ترویس نایت (Travis Knight) برای ساخت دنباله بازگردد اما او ترجیح داد به استودیو انیمیشن سازی خود بازگشته و پروژه دیگری را بسازد. بدین ترتیب، استودیو پارامونت مجبور شد روند جستجو را برای یافتن کارگردان جدید شروع کند. در نهایت، استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) انتخاب شد که فیلم موفق Creed II را در پرونده هنری خود دارد. در ضمن، هفتمین فیلم مجموعه تحت عنوان Transformers: Rise of the Beasts شناخته شده و اتفاقات آن پس از Bumblebee و قبل از اقتباس‌های ساخته شده توسط مایکل بی (Michael Bay) رخ می‌دهند.

استیون کییپل جونیور ساعاتی قبل تصاویر Transformers 7 را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که تعدادشان به ۲ می‌رسید. تصویر شماره یک، نسل اول آتوبات‌ها مانند آپیتموس پرایم و بامبل بی را نشان می‌دهد. تصویر شماره دو هم با محوریت دسپتیکان‌ها ثبت شده که رنگ‌های تیره و ظاهری رعب‌انگیز دارند. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.