تصاویر پشت صحنه ونوم 2 تام هاردی را معلق در هوا نشان می‌دهند

اگر توجه کرده باشید، یکی از تصاویر پشت صحنه ونوم 2 با محوریت اندی سرکیس (Andy Serkis) ثبت شده و او را کنار مجسمه نیم تنه ونوم نشان می‌دهد. مجسمه مزبور احتمالا برای به تصویر کشیدن ونوم جلوی دوربین استفاده می‌شد. به لطف آن‌ها، بازیگر می‌داند به چه نقطه‌ای خیره شده و اعضای تیم جلوه‌های

کد خبر : 113549
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تصاویر پشت صحنه ونوم 2 تام هاردی را معلق در هوا نشان می‌دهند


اگر توجه کرده باشید، یکی از تصاویر پشت صحنه ونوم 2 با محوریت اندی سرکیس (Andy Serkis) ثبت شده و او را کنار مجسمه نیم تنه ونوم نشان می‌دهد. مجسمه مزبور احتمالا برای به تصویر کشیدن ونوم جلوی دوربین استفاده می‌شد. به لطف آن‌ها، بازیگر می‌داند به چه نقطه‌ای خیره شده و اعضای تیم جلوه‌های ویژه هم متوجه می‌شوند سیمبیوت را کجای کادر دوربین قرار دهند.

Venom: Let There Be Carnage از ابتدای ماه جاری میلادی به سینماهای ایالات متحده آمریکا آمده و با وجود نقدهای متنقاض، توانسته فروشی ۱۰۹ میلیون دلاری را به ثبت رسانده و رکوردار بهترین هفته افتتاحیه باکس آفیس داخلی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا لقب بگیرد. چنین رکوردی قبلا در اختیار Black Widow بود که چیزی در حدود ۸۰ میلیون دلاری فروخته بود. البته یک موضوع بسیار مهم وجود دارد: باید منتظر ماند و دید Let There Be Carnage می‌تواند به عملکرد بسیار خوب خود در زمینه تجاری ادامه دهد یا خیر.

اگرچه جزئیاتی از ونوم 2 افشا نشده، به نظر می‌رسد داستانش به گونه‌ای نوشته شده که نه تنها ارتباط Sony’s Spider-Man Universe و Marvel Cinematic Universe را زمینه‌چینی می‌کند، بلکه شرایطی را فراهم کرده تا سونی پیکچرز بتواند فرنچایزش را با ساخت فیلم‌های بیشتر گسترش دهد.

سونی تا به این لحظه هیچ صحبتی از انتشار Venom: Let There Be Carnage در شبکه نمایش خانگی به میان نیاورده و تنها می‌دانیم این فیلم به دلیل قراردادی که میان سامورایی‌ها و والت دیزنی امضا شده، نخست به دیرنی پلاس آمده و سپس در نتفلیکس عرضه خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.